12 בינואר 2017

JUVENA -MASTERCARE - BIO-FLEECE MASK




MASTERCARE  EXPRESS FIRMING & SMOOTHING BIO – FLEECE MASK
מסיכת מיצוק והחלקה מיידית להתחדשות העור, מסיכת בד מהירה לטיפוח ויופי בדקות מבית JOVENA, עכשיו בישראל. הייתי בהשקה שנערכה במלון פוליהאוס בתל אביב. הדוגמנית: מיכל פורטמן





חברת הטיפוח השוויצרית JUVENA משיקה את מסכת המיצוק המרוכזת, השפעה מיידית המוגשת כרטייה מבד אורגני, גקגרי גינה, קפאין וחומצה היאלורונית בשילוב טכנולוגיות פוטנציאל לתאי עור חדשים ויצור עור חדש. לשימוש אחת לשבוע. כך דבר היצרן.

חוויתי כבר מסיכות בד אבל של יובנה עולה על כולן. החל בריח הנהדר, המשך במרקם המדוייק ובגזרה של המסיכה הנצמדת בקלילות לעור הפנים וכלה בתוצאה.


שימו לב כמה דקה וקלילה המסיכה

מסיכת בד דקיקה וקלה מאוד, הנצמדת לעור בעדינות. קרירה על העור עד בדקות הראשונות, מומלץ לשקול לחמם את החדר. מסיכת הבד שמורה בתוך 2 שכבות מגן. לאחר היקוי העור, יש להסיר את הראשונה, להניח אותה בהתאמה לפתחי העיניים האף והשפתיים ואז להסיר גם את שכבת המגן החיצונית. המלצת יצרן 10-20 דקות. אני בעד 20, אפ כפר פינוק אז למצות עד הסוף. המסיכה רווית לחות ובסוף הטיפול אם תרגישו עודפי לחות יש לעשות אותם בעדינות אל העור. אלא אם כן אתם מתאפרות מייד אחרי ניתן להסיר את העודפים בטישו.




רונן שטיינר מנהל מחלקת ההדרכה של לילית, נתן לנו טיפ נהדר. בשכבות המגן נאגרת לחות רבה , לא לזרוק אותן אלא להשתמש באחת לצוואר ובשנייה לכפות הידיים. תענוג צרוף.

המסיכה מדמה טיפול יופי. העור סופג לחות, מואר וקורן מוחלק ואף מתוח משהו. אני משתמשת במסיכות האלה כפינוק שבת ובעיקר לפני אירוע או יציאה.

השותף שרואה אותי יום יום ודקדקן כזה, ששם לב לכל פרט, מתפעל מאוד מהמראה וזה עוד לפני האיפור.

לקחת פסק זמן ולהניח אותה בנחת עם מוזיקה נעימה ושכבות המגן על הידיים והצואר יהיה מענג, אבל גם כטיפול יופי אקספרס כשאתן ממהרות יהיה מספק.

המחיר 299 שקלים לאריזה ובה 5 יחידות בכמות 20 מ"ל (מלא 319 שקלים)

להשיג ברשת סופר פארם בלבד.









אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה