25 בינואר 2017

GAYA COSMETICS




נועה תישבי פרזנטורית חדשה ומהממת, זו בהחלט סיבה להשקה מחודשת של מוצרי הדגל של המותג - מייק אפ, סומק וצללית מינרליים. 100% טבעיים, ללא כימיקלים, פראבניים, טלק או בישום.


אמנם אני מאלה שמכורים לפארם ואף רכיב לא ירחיק אותי מהשפתון שלי ועדיין טוב לדעת, שיש אלטרנטיבה מגוננת ובריאה. מה גם שיש אוכלוסיה רבה בכל העולם, שמחפשת את הטבעי במוצרי האיפור שלה שבעבורה מוצרי איפור מינרליים הם ממש הצלה.





מייק אפ מינרלי 


4 ב 1 מפתה לגמרי וכזהו מוצר הדגל המינרלי של גאיה מייקאפ, קונסילר, פודרה ומסנן קרינה טבעי.


מרקם קטיפתי המקנה מראה קטיפתי לעור. מנטרל אדמומיות ופיגמנטציה ועמיד לאורך שעות. כך דבר היצרן

מגיע במיכל עם מכסה מתברג. כיסוי קליל עד בינוני בבניה לשכבות, דק וקל על העור. לא מסתיר לגמרי את הפיגמנטציה אולם מטשטש ומקנה גוון אחיד ויפה. המינוס העיקרי עבורי הוא שלא ניתן להניחו באצבעות ;). צריך מברשת טובה ויד אמונה על איפור כדי להטמיע את הפורמולה על העור. התוצאה מאוד יפה, במזג האויר הנוכחי כ 8 שעות עמידות לעורי, יבש מעט בלחיים. על עור שמן מעט פחות. בגאיה חשבו על הכל ויש גם אריזה מוקטנת וקומפקטית לנשיאה בתיק באריזה קטנה. 




קיים ב 10 גוונים. מחיר 174 שקלים.
קומפקטי 105 שקלים






סומק מינרלי


סומק מינרלי באבקה, להדגשת ופיסול הלחיים, עמיד לשעות ומאוד פיגמנטי, במרקם קטיפתי כך דבר היצרן.


להיט! מגיע במיכל עם מכסה מתברג. פיגמנטי וקל להנחה עמידות לשעות ארוכות, נטמע יפה מאוד על העור ומשתלב מושלם עם המייק המינרלי או עם כל מייקאפ אחר, מוצר מנצח! האריזה פחות נוחה לי לנשיאה בתיק והוא נשאר בשידת האיפור אבל זה ממש בקטנה בהשואה למראה היפה, לעמידות שלא דורשת חידוש ולשלמות ההנחה. על הדרך הציצו בברונזר, נראה מבטיח.





.קיים ב 4 גוונים מחיר 124 שקלים.






צללית מינרלית

צללית מינרלית באבקה בעלת פיגמנט עשיר ועמידות גבוהה. שימור יבש או רטוב וגם כאיילנר מתאים גם לבעלות עיניים רגישות/מרכיבות עדשות מגע. כך דבר היצרן.

הצללית מגיעה במיכל עם מכסה מתברג. נהדרות. צלליות פיגמנטיות במיוחד, בגוונים מאוד יפים, קלות הנחה ועמידות אינסופית. לגמרי ממכר, תתחילו באחת ומשם תרצו להרחיב את האוסף, בעיני המחיר מוצלח מאוד. גם הפעם האריזה שלהן, משאירה אותן אצלי בשידה אבל אני לא דוגמא כי אני תמיד מחפשת את הנוח, קומפקטי לנשיאה בתיק.


קיימות ב 26 גוונים. מחיר 79 שקלים.


המוצרים נוחים לשימוש וחסכוניים. המראה המתקבל יפה קורן ומחמיא. ביג לייק!!


עכשיו נותר לי לדגום את השפתונים, אהבתי הראשונה באיפור, רשמים יגיעו.



את מוצרי גאיה ניתן להשיג בחנויות הרשת ברחבי הארץ ובאתר הבית לרכישה אונליין. משלוח חינם ברכישה מעל 150 שקלים, יש גם מועדון לקוחות.

קישור לרשימת חנויות: רשימת חנויות


קישור לאתר הבית של המותג: קישור




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה