28 בדצמבר 2012

גלוסיבוקס GLOSSYBOX DECEMBER




הציפיה לגלוסיבוקס דצמ' הייתה קלה, שכן הספויילרים רצו ברשת כבר החל מה 12 לחודש וידעתי למה לצפות, זו הקופסא ה 12 שסוגרת שנה של פעילות אבל גלוסי שיתפו כי הקופסא הבאה תהווה עבורם סגירה של שנה.

בעבורי גלוסיבוקס זו דרך מוצלחת להתוודע למותגים/מוצרים חדשים שלא נחשפתי אליהם ולפעמים גם להיזכר במותגים שקצת הזנחתי/שכחתי. מה גם שחברות רבות (טעות גדולה בעיני) אינן מספקות דוגמיות להתנסות בשיטוטינו בפארם.


לתחושתי גלוסיבוקס קשובה לציפיית הלקוחות שלה ולמחמאותיהן/תלונותיהן וכך מחודש לחודש הקופסא יותר ממוקדת ומוצלחת.



לוריאל פריז - שפתון (גודל מלא). מותג איפור שגיליתי בדראגסטור בניו יורק ומאז הוא אהוב עלי. שפתון מסדרת קולור ריש סקרתי כאן. 408 הוא מקולקציה מוגבלת אותו קיבלנו כולנו מסתבר. סדרת קולור ריש מאוד מוצלחת לטעמי, לחותית, עמידות טובה. קשת גדולה של גוונים עם מינוס קטנטן בצורך לכוון את הסגירה לכוון אחד בלבד. 408 בגוון סתמי, שאוהבות הגוון הטבעי והגלוסי תוכלנה להנות ממנו. אני העברתי אותו לחברה ששמחה בו כי בניגוד אלי היא מעדיפה ללכת עם ולהראות בלי, רק לחות וברק טבעי. גם אם לא נלהבתן מהגוון, תנו צ'אנס לסדרה. מצויינת ועוד יותר במבצעים שיש 1+1 או 40% ולפעמים אף יותר.

קרליין - עפרון עיניים (גודל מלא). מותג ש"גיליתי" בשנים האחרונות. מוצרים איכותיים במחיר עממי. עפרון הגבות שלהם מעולה ומגיע עם מברשת על המכסה, המחיר שלו מצחיק ובמבצעים אני רוכשת אותו בין 20-30 שקלים. כדאי. העפרון בגוון שחור, אני לא מניחה עפרון בקו המים אלא מתחתיו, מריחה נוחה ועמידות גבוהה מאוד.

פרש-לוק - באלם לשפתיים (גודל מלא). מוצר ששימח אותי, קומפקטי ונוח לנשיאה בתיק. איני סובלת משפתיים יבשות בד"כ, אולם המעבר מהקור בחוץ לחימום במשרד ובבית עושה את שלו. גיליתי שלא מספיק שהבאלם בתיק, הנחתי אותו על השולחן במשרד,בתיק יש את של OFRA שסקרתי בפוסט הזה ו 8שעות של א.ארדן על השידה ליד המיטה, לפני השינה - השפפיים חלקות ורכות.

סמאשבוקס - פריימר לפנים. דוגמית בגודל נסיעות. לא היה לי צ'אנס, היורשת מייד אימצה אותו לעצמה, מוצאת שהוא מנטרל ברק ומוסיף עמידות למ.אפ שלה ומייד פסקה "אקנה לי את המוצר בגודל מלא". לאירועים ויציאות כן, אך אני אישית לא מוסיפה עוד שלב לשגרת איפור הבוקר.

סבוקאלם - דוגמית קרם לחות. חברה ותיקה עם מוצרים טובים מתחום הביו דרמה. הדמי מייק אפ שלהם היה מוצר להיט לפני שנים רבות וגם היום. הקרם עשיר ומלחח. הייתי מאמצת אותו כקרם לילה, יש להם קרמים קלילים יותר ליום, גם המחירים סבירים.

טיירי מוגלר -אנג'ל קרם גוף דוגמית בגודל נסיעות.  אנג'ל -. מותג אפנה מדהים, שכבש את העולם עם הבושם אנג'ל - העיצוב שלו מרשים, ריח חזק ומשתלט. הריח תמיד גרם  לי לכאב ראש - יש לי הרושם שנשים מתחלקות ל 2 בעניין זה: או שאת אוהבת או שאת מתעבת את הריח אין באמצע.  אני העברתי אותו מייד למכורת אנג'ל. הגודל מצויין כאריזת נסיעות.



לסיכום - קופסא נאה, איני חוגגת סילבסטר, אך תמיד שמחה לסיבה למסיבה. גלוסיבוקס דצמבר מסכמת שנה אזרחית עם  תמהיל של איפור/טיפוח ובישום. 3 מוצרים בגודל מלא - 3 דוגמיות ממותגים מוצלחים ומוצר שביעי שעבר מייד לצרור המפתחות שלי, לשמח עיניים -  קופסא טובה.

cגלוסיבוקס מכינים לנו הפתעה לקופסת ינואר, פריטים תוכלנה למצוא באתר כאן
וכן בעמוד הפייסבוק של גלוסיבוקס פה

שנה אזרחית טובה :)





2 תגובות:

  1. הפריימר לדעתי עושה את הקופסא:)
    וגם כדור הדיסקו...

    השבמחק
  2. העפרון והבאלם הם בגודל מלא, מוצר לא מיותר אף פעם

    ולא היה אכפת לי אם היה גם לקה:)

    השבמחק