2 בינואר 2018

CARELINE CLEAR SKIN






2 מוצרים חדשים בסדרת קליר סקין: גרגרים וג'ל ניקוי לפנים המיועדים לגברים ונשים כאחד.


הנראות של המוצרים מוצלחת מאוד, גוון ירוק צלול, אריזות שקופות שהמוצר נראה מבעדם, משדר רעננות






FRESH WASH


ג'ל מרענן לניקוי פנים לשימוש יומיומי המתאים גם לעור רגיש. נשטף בקלות ואינו יוצר תחושת יובש, מכיל תמציות הדרים להמסת לכלוך' מתאים לשמוש פעמיים ביום כך דבר היצרן.


את סבון הפנים מסרתי לזוג הצעיר שמתמידים בשימוש בסבון פנים יום יום. אריזה בעלת פטנט משאבה נוח וסטרילי, במראה יפה ובנוחות מכסימלית לאכסון מצאה חן בעיניהם ולאחר שימוש יומיומי בהתמדה של חודש ימים הם מסכימים 1:1 עם דברי היצרן: 





קל בשימוש, נשטף בקלות, מנקה היטב ואינו יוצר תחושת יובש. הם חובבים נלהבים של סבון הפנים המקציף של קרליין עם המברשת. וממשיכים להשתמש במברשת גם עבור 

FRESH WASH שבנוסף לכל התגלה כחסכוני ובעל ניחוח הדרים נהדר שמרגיש רעננות.

תכולה של 280 מ"ל במחיר 35 שקלים






DOUBLE SCRUB






פילינג לניקוי עמוק עם פעולה כפולה להסרת תאים. גרגרים עדינים להסרה פיזית של תאי עור מתים, לכלוך ושומן. אנזים פאפאיה הממיס את הקשרים הבינתאיים המתים. כך דבר היצרן.


את הגרגרים השארתי להתנסות שלי, בתקופה האחרונה מרגיש לי שהעור קצת מחוספס, השפופרת המזמינה,  מונחת על המדף בחדר האמבטיה וקורמת לי יום יום בדרישה לניקוי. איני אוהבת להרטיב את הפנים בחורף ולכן ההמלצה להשתמש בו 2-3 פעמים בשבוע מתאימה לי. אני מנקה ראשית את האיפור ואז במים חמימים מרטיבה את הפנים ומעסה כמות קטנה בעזרת כריות האצבעות על אזור ה T ואח"כ את שאר הפנים לזמן קצר, שוטפת במים חמימים ומסיימת בקרם לחות. העור מרגיש חלק ורענן, המוצר מכיל תמציות הדרים וריח ההדרים מוסיף לתחושה הרעננה. 

תכולה של 150 מ"ל במחיר 30 שקלים 

הג'ל והגרגרים היפואלרגניים, ללא פארבנים ומתאימים לכל סוגי העור.


את המוצרים תוכלו למצוא ברשתות ובפארמים




              

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה