31 בדצמבר 2017

דרמהגלאם מסיכת זהב DERMAGLAM




אילו מישהו אמר לי פעם שאמרח נוזל המופק מחילזון על פני הייתי המומה מהרעיון. אולם אני עושה זאת בחדווה. בשלוב עם זהב, תוצאה נפלאה.



מותג הקוסמטיקה dermaglam השיק לראשונה בארץ, מסיכת זהב בטכנולוגיית הידרוג'ל עם סרום חילזון ובתוספת אנדוזין  (רכיב טבעי, המחליק, ממריץ ומחדש את העור)-  שמקורה בסיאול המכילה רכיבים לטיפול זוהר ואנטי איי'גינג.




המסיכה מבית המותג  K-Beauty מגיעה באריזה חד פעמית. 2 חלקים להנחה על תווי הפנים בשימוש נוח וקל, יש להתאים את החלק העליו לפי הפתח לעיניים ואילו החלק התחתון לפי מתאר השפתיים. 

כל המוצרים לבית קיי ביוטי, המשווקים בארץ, הם ברשיון משרד הבריאות, וללא נסיון בבעלי חיים. סרום החילזון מופק ללא פגיעה בחלזונות.

האריזה המוזהבת יפה ואסטתית, קלה לשימוש כמו גם לנשיאה בתיק ולנסיעות. היות והמסיכה מורכבת מ2 חלקים קל להניח אותה במדויק לפי מתאר הפנים וצבע הזהב נותן הרגשה של ספא סופר יוקרתי, הכל זהב!

המסיכה מלוחחת מאוד ובהנחה על הפנים בשניות הראשונות תרגשנו קרירות מדגדגת משהו, זמן ההנחה המומלץ הוא 20-30 דקות עפ"י היצרן, עבורי זה היה קצת ארוך. פנו לכן זמן, הכינו מגזין לקריאה או הרימו רגליים למנוחה קלה. התוצאה מצדיקה זאת.




לאחר הסרת המסיכה, נראות הפנים קורנת, מלוחחת זוהרת ממש, כמו לאחר טיפול פנים מושקע. WOW אמיתי.

רכיבים:
זהב, נוזל המופק מחילזון, אנדוזין, הידרוג'ל

יש להסיר את המגן הקשיח מעל 2 חלקי המסכה להניח על עור נקי ויבש. לאחר הסרת המסיכה עסו את שאריות הסרום עד לספיגה מושלמת. אני מניחה אותו גם על אזור המחשוף.

המסיכה מתאימה לשמוש כתחליף לטפול יופי לקראת ארוע כמו גם כטפול אנטי אייג'ינג לטפוח העור.

ניתן להשיג את מסיכות הזהב אך ורק באתר הבית ובדיוטי פרי.

 2  מסיכות זהב - 169 שקלים
 4  מסיכות זהב - 338 שקלים
10 מסיכות זהב - 676 שקלים

למזמינים באתר 10% בהזמנה ראשונה
אתר הבית קישור







אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה