4 בספטמבר 2017

קרליין חדש על המדף Careline




כתבתי לא אחת שאני מצדיעה לקרליין על היותה בקדמת הטכנולוגיה בכל הקשור לטיפוח ואיפור. ושוב קרליין מחדשת באיכות המוכרת ובמחירים נגישים:







Long Wear Brow Pen

טרנד הגבות סוחף את מותגי האיפור ותצוגות האופנה זה זמן. בקרליין חידשו את ליין עפרונות הגבות ועוד כמה מוצרי איפור שווים.

עפרון עיצוב הגבות של קרליין מלווה אותי שנים. רך, נח למריחה, גוון שהולם לי 301 בלונד ומחיר ידידותי מאוד. 
עפרון הגבות קיבל בשינוי גברת וגם אדרת. שלושה גוונים במרקם שעווה ופודרה לעיצוב טבעי ,עמיד במים וקל להסרה בעזרת מסיר איפור רגיל. פיגמנטי למילוי חורים ובניית גבות מושלמות כך דבר היצרן.




חוד העפרון לצביעה, הצד האלכסוני עם החוד המשולש, מאפשר מילוי ועיצוב הגבה, בצידו השני מברשת מצויינת  לסירוק ועיצוב. למה שינוי גברת? כי הגוונים שונים מעט אם תשאלו אותי הבלונד שהתכהה לחום בהיר מצריך אותי לרפרף משהו להתאמת הגוון. קרליין אפשר עוד גוון 00 בלונד?, למה שינוי אדרת? כי מראה העפרון הלבן מרשים ועל המברשת בצידו השני של העפרון מכסה בצבע דומה לגוון העפרון גם נוח וגם אסטתי.

01- חום בהיר - Ash Beige
02- חום בינוני - Ash Brown
03- חום עמוק - Warm Brown

מחירו של העפרון ידידותי: 40 שקלים ולעיתים תמצאו אותו במבצע הנחה או ב 1+1





Color Blush


וברוח זו השיק המותג דור חדש של סמקים, בריכוז גבוה של פיגמנטים המכיל אצה, לרכות ולחות בעור, פניני סיליקון למריחה קלה ותחושה קטיפתית על העור כך דבר היצרן.

אהבתי את הדור הקודם ולא פחות את הנוכחי, אריזה לבנה עם מראה גדולה. סומק  פיגמנטי וקטיפתי. מגיע ב 10 גוונים נאים מורוד בייבי ועד שזוף ובעמידות ראויה. 

על הדרך נסו את המברשת לסומק מס 3  (ואת המברשות בכלל) ידית לבנה, שיער רך ונעים על הפנים, גזורה שוה משני הצדדים להנחת סומק ולהצללות כאחד.

המחיר נאה אף הוא: 60 שקלים לפני הנחות.




סט 8 צלליות עיניים 

פלטות גדולות למדתי להעריך בשנים האחרונות, אולם פלטות קומפקטיות, נוחות לנשיאה בתיק ובעמידות טובה עבורי זה להיט.

מרקמיי מאט, משי וקטיפה, גימור מבריק ומאט ובמשפחות צבעים. מי שמכיר את הרביעיות הנהדרות בעלות העמידות המצויינת, Portfolio, ישמח לדעת שקרליין משדרגים ומביאים לנו משפחות צבעים בניואנסים בפלטה קומפקטית ונוחה עד מאוד לשימוש. הצלליות, קלות להנחה, פיגמנטיות ועמידות. 

הפלטה מגיעה עם מברשת דו צדדית להנחה וטשטוש.



חמש פלטות בקולקציה, שילוב גוונים מאותה משפחת צבעים. ירוק, כחול, סגול, חום קר והמועדפת עלי מכולן worm brown, שאם רק הייתה בה צללית בהירה להדגשת הגבה הייתה מושלמת לכל דבר.  

המחיר צבעוני אף הוא: 50 שקלים לפלטה, לפני הנחות.

Color On Lips

פלטת שפתונים בעלת 8 גוונים בפיתוח טכנולוגי מתקדם בעלת פיגמנטים של צבעים טהורים, עמידות וכיסוי בינוני עד מלא כך דבר היצרן.

היות ואני פחות מתחברת לפלטת שפתונים הערכה נמסרה לנסיינית חובבת קרליין ככלל ושפתונים בפרט. קשת האדומים התחבבה עליה, כמו גם הפיגמט ונוחות הנשיאה בתיק עוד יותר, תוסיפו את המחיר והמברשת המצורפת, פלטה מוצלחת גם עבורכן וגם כמתנה כך פסקה.

המחיר 50 שקלים לפלטה, לפני הנחות.


את פריטי האיפור תוכלנה למצור ברשתות ובפארמים ברחבי הארץ.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה