12 בספטמבר 2017

אני ממליצה כי אני מרוצה ספטמבר 2017


המדור חוזר: אני ממליצה כי אני מרוצה, אז רציתי לשתף.




8YVES ROCHER - BLUSH

קולקציית סמקים בוטניים לבית איב רושה המגיעה בשמונה גוונים מרוד, חום, כתום ועד אדום וסגלגל.
מועשרים בשמן ורד הבר, למראה זוהר כך דבר היצרן.

סומק באבן המגיע באריזה קומפקטית ונוח מאוד לשימוש ולנשיאה בתיק האיפור. גוונים לבשים ויפים במרקם נוח להנחה, נעים על העור ובעמידות סבירה. תצטרכו גם מראה ומברשת, למי מאיתנו אין אחת כזו בתיק? אני מחזיקה בתיק קבוקי נוח וקומפקטית וכשנדרש "מרמה" ומשתמשת בה הן לפודרה הן לסומק ואף להצללות קלות. תוכלו למצוא ברשת גם קולקציית מברשות

את הסמקים תוכלו להשיג ברשת חנויות YVES ROCHER ברחבי הארץ וכן בחנות האונליין: קישור

במחיר 62 שקלים ליחידה.






Pupa Vamp - Extreme Mascara

מסקרה המעניקה נפח מיידי, אפקט מודגש ודרמתי במרקם רך ונוח למריחה, שחרור נדיב מאוד של צבע. 6 גוונים בקולקציה: ירוק, סגול, כחול שוקינג, כחול נייבי, חום ושחור. מברשת אלסטית המאפשרת להדגיש אפילו את הריס הקצר ביותר כך דבר היצרן.





אמרתן VAMP אמרתן הכל, חגיגה של צבעים לעונה, הסגולה ממש מעלפת, הירוקה קלאסית והכחולות מקפיצות את המראה. מראה קלאסי ישודרג עם החומה והשחורה. המברשת אלסטית ונוחה לאחיזה, המסקרה פיגמנטית, ניתנת לבניה בשכבות בלי להימרח, מתקבלת מניפת ריסים מופרדים בעלי נפח ואורך, אחד אחד עד הקצר שבהם. המסקרה לא נמרחת שזו מעלה ענקית. אר לניקוי, דורש מאמץ בשל כמות הצבע הרבה על הריסים.

את המסקרה תמצאו ברשת סופר פארם בלבד בעלות 65 שקלים.




תכשירי שיער לתלתלים -  Natural Formula

בנטורל פורמולה ממשיכים במגמה "להביא את המספרה הביתה". בסדרת לחויות לתלתלים המעוצבים כמו במספרה, במחיר אטרקטיבי ונגישות על מדפי הרשתות והפארמים.

כמתולתלת כל חיי אני ב"מרדף" אחרי המוצר המושלם לשיערי. שיער יבש, נוטה להישבר ולהתפצל הקצוות. שמחתי לדגום את מוצרי הסדרה. יתרון חשוב בסדרה הוא כי המוצרים ללא סולפטים ופראבנים אלא הענקת לחות.

אריזה בכמות 400 מ"ל, מה שלא מאפשר נשיאה בתיק וחבל.  כל הלחויות מכילות שמן קוקוס, חמאת שיאה, ושמן אגוזי מקדמיה. מקדמיה מזין בריא ומחק את הגוף. מה שטוב לגוף , ודאי מזין את השיער. 



CREAM & GLAZE

לעיצוב ברגע, לחות בשלוב גלייז, רכיבי לחות שעוטפים ומשקמים שיער יבש ומונעים קצוות מפוצלים. ללא תחושה שומנית ולשימוש יומיומי, כך דבר היצרן.

עיצוב יפה, אריזה נוחה לשימוש בעלת לחצן לשליטה בכמות, ניתן להסתפק בכמות קטנה ולהוסיף לפי הצורך. השיער מתקבל נעים, בעל תלתלים מעוצבים ורכים וברק נאה. הפייבוריט שלי.


CREAM & KERATIN

לחות בשילוב קרטין מורידה נפח, מועשרת בחלבון הקרטין לבניית השערה ולשמירה על שיער בריא וגמיש. מורידה נפח וחשמל סטאטי.

לחות טובה ומפנקת לשיער, שערי דליל ואני לא מעוניינת להוריד נפח, ועדיין לחות+קרטין זה שילוב מוצלח למראה שיער חי ובריא.


עוד תמצאו בסדרה לחות עם שמן קוקוס CREAM & COCONUT לתלתול טבעי, רענן ומלא ברק כך דבר היצרן.

את מוצרי הסדרה תמצאו ברשתות ובפארמים במחיר 30 שקלים.



LANCASTER - SUN CONTROL

קרם הגנה לפני הוא מאסט אצלי זה שנים וכך לימדתי גם את בני המשפחה. זה מוצר שתמיד נקנה איכותי ולא נתפשר. לרוב החברות יש קרמים מצויינים, מה שחשוב לי הוא שיהיה גם בסיס מושלם לאיפור. בן הזקונים גילה את הצורך בקרם הגנה ואימץ לו את שלי. הבת לקחה את הגיבוי ונסיעה לא צפויה לסופ"ש בים המלח הביאה אותי לס.פארם להצטייד בקרם הגנה לפנים ולגוף.


Sun Control Uniform Tan Cream SPF50

מיכל גלילי נוח לשימוש ולנשיאה בתיק שזה נהדר, קרם הגנה לפנים במרקם קליל ונספג שמתאים כבסיס לאיפור, הגנה מפני פיגמנטציה וקמטים שזה בונוס 50SPF וסבבה של מחיר במבצע של 2 מוצרים ב 200 שקלים כמות 50ML

Sun Control Body Uniform Tan Cream SPF50

מיכל דמוי ביצה ופיה גדולה מידי "מבזבת חומר" כדאי ללחוץ בעדינות ממש. קרם הגנה לגוף במרקם קרמי נעים, נגד הזדקנות העור. לא רק הגנה אלא גם שיזוף קל ואחיד, מתאים גם לעור רגיש. גם הוא במבצע של 2 ב 200. כמות 125ML

את מוצרי הסדרה תמצאו ברשת ס.פארם




PREMIER - AGE DEFYING HAIR MASK

ים המלח מיטיב איתנו הן בשחיה, הן בחומרים טיפוליים והן בקרמים. פרימייר מביאה לנו אותו עכשיו כפינוק לשיער ועם ריח נעים. שמן ארגן טנירלים מים המלח למראה שיער קורן ובריא כך דבר היצרן.

שפופרת עם מכסה מתברג בגוון מוזהב. אריזה קומפקטית ונוחה לאכסון באמבט כמו גם לנשיאה בתיק בנסיעות. כשפתחתו את האריזה תראו מרקם המזכיר מסיכה/גרגרים לפנים או לגוף. תניחו לעל השיער ותרגישו את ההבדל, רך נעים ובלי קשרים. 3-5 דקות ולשטוף/

120 מ"ל במחיר 115 שקלים, חפשו מבצעים.

עוד תמצאו בסדרה קרם ללא שטיםה במחיר 82 שקלים

את מוצרי הסדרה תמצאו בחנויות המותג ברחבי הארץ





בייבי פוט - Baby Foot

גרבי פדיקור חד פעמיים מיפן המגיע כזוג גרביים  לשימוש חד פעמי המיכלים ג'ל, להסרת עור יבש, קשה וסדוק מכף הרגל. ללא שיוף, סכין או פצירה. כך דבר היצרן.

להיט כובש עולם,  שהגיע אלינו באיחור. ציפיתי לקלי קלות, שימוש קצת מסורבל. שעתיים המתנה, וקילוף שהתחיל אחרי כשבוע (ידעתי מראש) וירד אט אט עד להסרה מלאה. יתרון למי שמתקשה לפנות זמן לפדיקור במכון היופי.

ניתן להשיג בפארמים, ניצת הדובדבן בבתי טבע ומרקחת במחיר 85 שקלים






קרם רגליים טיפולי  CARE & BEAUTY

סופ"ש מפנק בים המלח לווה בהופעת סטנדאפ בה צחק נחום הסטנדאפיסט על כרטיב האשראי שבים המלח נשאר בארנק מהסיבה הפשוטה ,שאין מה לקנות" אפילו אם נלך לקניון הקרוב מה שנוכל קנות זה "מגבות" (קניתי והרבה של "ערד" נהדרות) וקרמים ועוד קרמים ועוד קרמים. אז ברור שצריך קצת הפוגה מהשקט והספא, חצינו את הכביש לקפה לפני החזרה הביתה לקניון הקטן ושיטוט בחנוית שהניב רק "קרמים, קרמים ועוד קרמים" אז קניתי כמה במחיר מפתה של 3 ב 30 שח וגיליתי קרם בעל ריח נעים בשפופרת אפורה ופשוטה למראה עם סגירה נוחה, שנעימה למריחה, נספגת מרחתי לפני השינה ובבוקר הרגליים רכות ונעימות.







Neutrogena - visibly clear

משפחתי בורכה בעור טוב ובגיל הבגרות לאף אחת מאיתנו לא היו פצעי בגרות/אקנה. ואולם פצעון בימים הנשיים בחודש, בזמן לחץ או יש שיאמרו ממאכלים דוגמת שוקולד ושומנים יש לכל אחד ואחת, גם לנו. אז להקדים תרופה למכה:  4HOURS  מיד עם תחושת הצריבה במקום הפצעון, להניח את הג'ל, מגיע במראה שקוף, להניח שוב מספר פעמים רצופות ביום, בלילה עוד יותר נוח. תגלו שהמוגלה לא תגיע/תצטמצם ועם קצת זהירות לא לשפשף את הפצע או לגרד גם לא ישאר סימן. לטעמי מוצר חובה בבית.

להשיג ברשתות ובפארמים. שלי נרכז בס.פארם

המדור פה בשביל הישאר :)








אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה