14 באוגוסט 2017

מון פלטין - אנטי ברייק הייר קולור - Mon Platin Professional


לפני


כולם יסכימו שכרטיס הביקור שלי הוא הבלונד, קשה לי לראות את עצמי בגוון אחר. 


רוב הזמן אני צובעת את שערי בבית, לעיתים רחוקות צובעת במספרה, יחד עם תספורת, צורך ורענון או סקירה.

ההצעה להתנסות בצבע השיער הגיע בדיוק לאחר נסיון שינוי גוון ביתי שלטעמי לא צלח עת גוון אפור נשזר בבלונד. התייצבתי בשמחה במספרת יוסטייל בשעת בוקר עם שיער צבוע גוונים שונים והפקדתי את ראשי בידיו של יוסי.

מון פלאטין משיקים  צבע שיער חדיש, אנטי ברייק ללא PPD וללא SLS . פריצת דרך עולמית לצבע השומר על חוזק השיער, למרקם חזק, עדין ומלא ברק, 
יתרונות יחודיים של אנטי ברייק:
עתיר פיגמנטים
כיסוי מלא 100% לשיער לבן
ניחוח נעים
כך דבר היצרן.


לפני


כיון שאני אובססבית לגוון הבלונד אישרתי ליוסי להעלות ב"חצי טון" בלבד ואחר דין ודברים, הוחלט על טון אחד. התגובות מהסביבה המורחבת, משפחה, חברים ועבודה נלהבות פה אחד, אתם תשפטו.

נתחיל בכך שהקרם שנמרח על שיערי בצבע לבן חלבי, מרגיש חלק, נעים ורך, לא שורף, לא מגרד ואין לו ריח חזק, אלא עדין ונעים. 


בתהליך


משך זמן הצבע על השיער כשעה ותוך כדי קיבלתי עיסוי מלא לפיזור הצבע על כל השיער כולל הקצוות הבהירים.

לאחר שטיפה ויבוש טבעי ראיתי במראה רעמה יפה וזהובה כלשונו של יוסי  "טון זהב לשיער".


אחרי


חזרתי הביתה שמחה בחלקי עד מאוד, כל השיער גוון אחד, מחמיא לעור הפנים, מצעיר משהו אומרים. השיער במראה ברק חי ובידיעה שאת צבעי מון פלטין אני מאמצת.

61 גווני צבע בקולקציה, מתוכם 9 צבעי יסוד:
אפור, מוזהב, בז, חום שוקולד, סגלגל, נחושת, מהגוני, אדום וטרנד קולקשיין. במספרות מורשות Mon Platin Professional  ברחבי הארץ


אחרי


מספריים לא נגעו בשיער, זה רק הצבע. לשיפוטכם



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה