1 בינואר 2017

ESSENCE - THE GEL NAIL POLISH





נכון הוא שכאשר שואלים אותי מהו פריט האיפור האהוב עלי ביותר, תמיד אענה שפתון, אולם לקים עבורי הם סקשן נפרד לחלוטין ואהובים עלי ברמה של התמכרות מאז שאני זוכרת את עצמי. 


פדיקור ומניקור במכון ביוטי הוא פינוק ממש כמו "ספא ומסז'" עבורי ולמרוח לק חדש זה פינוק של ממש.

בד"כ אני מחליפה לק באמצע השבוע ויוצא לי ללכת 3-4 ימים עם הגוון שעלי, אלא אם כן אני מנסה אותו עבור הבלוג, או שיש לי שבוע מאוד מאוד עמוס.

לק ג'ל במכון אינו מתאים עבורי שכן הוא נשאר זמן ממושך יותר ממה שאני מסוגלת להתאפק מלשנות גוון, מה גם שיש לי ציפרניים חזקות (5,5) ולקים טובים מחזיקים עליהן מעמד.

מותג essence מקורו עבור נערות שתוכלנה בדמי הכיס שלהן למצוא מוצרים באיכות טובה. כמובן שכל נשות העולם באשר הן, גילו את הפוטנציאל ומוצאות את המתאים להם מהמותג, דוגמת הגלוסים הנהדרים, עפרונות העיניים, הפודרות המצויינות ועוד ועוד. 

אחרי הלקים של אסנס שכבשו אותנו, במרקמים, הגוונים באיכות ובמחירים, השיקו במותג לק ג'ל לשימוש ביתי, החל במריחה וכלה בהסרה, בכל מסיר לק רגיל.


את הטופ מצאתי שוכב בדד במדף הפרימק בברצלונה, יש גם בארץ

24 גוונים של ל'ק ג'ל, בסיס וטופ ג'ל כאשר מחירם עוד יותר אטרקטיבי. לק ב 6 שקלים בלבד. ואילו בסיס וטופ ב 10 שקלים האחד.


לק ג'ל מלא במכון היופי מחזיק שבועיים ואף שלושה לפי חברותי. ל'ק ג'ל של אסנס לא יחזיק 3 שבועות אולם יחזיק זמן ממושך יותר מהרגיל ולא יתכווץ.


עברתי בשלושה סניפים של ס.פארם עד שמצאתי את הבסיס



לק הג'ל של אסנס מגיע מחזיק על הציפורן 60% יותר מלק רגיל ולא מתקלף. גימור ג'ל מבריק, ללא צורך במנורה. קל להסרה עם מסיר לק רגיל. למרוח בסיס לק הג'ל של אסנס ולהניח לו להתייבש לחלוטין. צובעים את הציפורניים בצבע הרצוי של לק ג'ל ונותנים לו להתייבש. להשגת גימור מושלם מורחים את הטופ קואט של אסנס. ניתן להסרה בקלות בעזרת מסיר לק רגיל כך דבר היצרן.




לבסיס, לטופ וגם ללקים ריח חזק וחריף, אולם לאחר המריחה הוא נעלם כליל. המריחה של הבסיס חלקה והוא לא דליל ולא סמיך אלה בפורמולה הכי נכונה לשכבה דקה. לאחר יבוש של כמה דקות הנחתי שכבת לק אחת, פורמולה סמיכה ומלאה לכיסוי מלא, כזה שלא דורש עוד שכבה וכשזו התייבשה, הוספתי טופ. הלק החזיק מספר ימים אבל לא הפתיע.

בפעם שלאחריה כבר מרחתי, בסיס, שכבת לק אחת ולאחריה נוספת להשלמה ואח"כ שכבת טופ. הלק נראה חלק ג'לי כמו של הפדיקור במכון יופי, ממש מושלם.


טופ גליטר ג'ל שמשתלב בכל הגוונים של הג'ל


הלק לא נשרט, לא התכווץ, ולא התקלף ורק לאחר שבוע שלם, 7 ימים של  של שלמות ממש, "התפרקה" לי חתיכה קטנה, אבל שלמה.הלק לא מתכווץ ולא מתקלף ממש כמאמר היצרן. 

מוצרי המותג נמכרים ברשת סופר פארם ברחבי הארץ. אל תתפלאנה אם הסטנדים חצי ריקים תמידית, המותג בכלל ולק ג'ל בפרט הוא להיט.








2 תגובות: