26 בפברואר 2016

"אנומליסה" סרט קולנוע Anomalisa




אנומליסה הינו מה שנקרא "סרט סינמטקים" הוא לא פונה/מיועד לכלל האוכלוסיה הצורכת בידור. הוא מועמד לאוסקר בקטגוריית האנימציה ויש לו סיכויים טובים אם תשאלו אותי.

21 בפברואר 2016

EISENBERG PARIS for MAN






אמנם עונת הנסיעות רחוקה מעט, אבל ימות הקיץ האחרונים באמצע החורף הביאו לכולנו חשק לחופשה, ומדוע זהו משפט הפתיחה? כי את המוצרים שבפוסט ניתן להשיג נכון לעכשיו בארצנו, רק בג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי.

20 בפברואר 2016

לוריאל פריס - False Lash Superstar



צילום מוטי פישביין



את המסקרות של לוריאל פריס אהבתי מאז ומתמיד, הן בשל המחיר, הן בשל מראה ריסי (הקצרים) לאחר ההנחה שלהן והן בשל העמידות. 

18 בפברואר 2016

"יחי הקיסר" - האחים כהן בסרטם החדש


***אין ספויילרים***




האחים כהן: תסריט, הפקה ובימוי

סרט שהוא חגיגה קולנועית לאוהבי קולנוע בכלל ולאוהבי סרטיהם של האחים כהן בפרט. עם השחקנים הקבועים שלהם בהם: פרנסיס מקדרמוט שאני ואולי כולנו התאהבנו בה בסרטם "פארגו", ג'וש ברולין, ג'ורג קלוני ואיתם רייף פינס, סקרלט ג'והנסון המהממת, ג'ונה היל שמשחק נהדר. וגם צ'נינג טייטום החתיך השרירי, שצפיתי בכל סרטיו לדעתי, ומסרט לסרט מגלה גם כשרון לא מבוטל לא רק של שרירים וריקוד אלא גם של משחק, בסצינה נפלאה שלא תשכחו.

15 בפברואר 2016

"המדריך לסינגלס" סרט קולנוע How to Be Single




בעיתוי מושלם, ערב חג האהבה, עלה על האקרנים הסרט "המדריך לסינגלס" קומדיה רומנטית מצחיקה בטירוף שמיועדת לנשים, לצעירים ולא פחות לצעירים ברוחם.

9 בפברואר 2016

ולנטיין דיי valentine day 2016


צילום יחצ חול

CLINIQUE מציע לקראת הולנטיינס דיי, מארז באריזה צבעונית וורודה ובה 7 גוונים משמחים של השפתון העמיד Long Last Soft Matte בגודל מיוחד - בגימור מאט

4 בפברואר 2016

לימור חן למותג האופנה GOTA אביב/קיץ 2016



Embrace Your Style







במלון בראון ביץ' האוס תל אביב, בהפקה נוצצת ומתוקתקת, השיקה מעצבת האופנה היפיפיה לימור חן את קולקציית אביב/קיץ 2016, המבוססת על סגנון אישי, אשר עוצבה בהשראת בירות האופנה פריז ומילאנו. 

2 בפברואר 2016

ליופי אין גיל






ליופי אין גיל !

רוני חתוכה- 'בית לשיער' פותח את שנת 2016
בקמפיין לנשים חזקות ומלאות בטחון בכיכובה של אושיית הטיפוח גליה תורן חן