26 בדצמבר 2016

CLINIQUE - PEP START


נס חנוכה ממש שווה באתר האונליין - בכל רכישה תקבלנה במתנה שפתון בעיצוב מיוחד בגודל מלא, משלוח חינם ו 3 דוגמיות מתנה - תוקף: 25.12.16-1.1.17





עם דנה זרמון בהשקת הסדרה 




לפעמים צריך להתחיל מהשורה התחתונה של הפוסט - סדרה מעולה. תוצאה מיידית החל מהיום הראשון, קרמים מצויינים, מבטיחים ומקיימים, מראה העור, התחושה שלו והנינוחות כמו גם כבסיס לאיפור. קליניק השיקה תחילה את קרם העיניים שמתאים כהשלמה לעור הבוגר, מושלם כמו שהוא לצעירות ועכשיו צרפה אליו סדרה צבעונית למראה לצעירות שמבטיחה ומקיימת.

הדור הצעיר של היום חי מסביב לשעון ומבקשת מקסימום יעילות במינימום זמן, לא לחינם נקראה הסדרה בשם הקולע PEP START

סדרת לחות להגנה מפני נזקי הסביבה, טשטוש פגמים ומוצרי ניקוי גרגרים לפנים ומגבונים המעניקים גם לחות. מוצרים חדשניים, המעניקים מענה לצורכי העור בשניות. כך דבר היצרן.





4 מוצרי טיפוח הצטרפו לסדרה: 


קיבלתי לסקירה קרם יום עם הגנה ותכשיר ניקוי לפנים שמייד עברו ליורשת (בת 25) שהצבעוניות הצעירה של האריזות הלהיבה אף היא, לשם התנסות.

לאחר שימוש של יום אחד כבר סיפרה לה שמרגיש לה שיש פה הבטחה ולאחר 3 ימים בלבד כבר הרגיש לה עור חלק יותר, נעים יותר כמו גם שהאיפור יושב הרבה הברבה יותר יפה. בהתלהבותה ניכסה לעצמה גם את קרם העיניים.




לאחר חודש התנסות ניתן לומר שבמוצרים שהתנסתה ההבטחה קויימה. אריזות נוחות, קרמים, נעימים ונוחים לשימוש. ולא רק שהעור מלוחח, רגוע ונעים, אלה שנראות ברורה לעין האיפור יושב מושלם. ראיה לכך,בעת צילומים שעשתה, הצלם שאל אותה אם היא מאפרת מקצועית. וכשחייכה וענתה שלא, אמר ששאל שהעור שלה נראה נהדר בצילומים, ממש פוטושופ.





Pep-Start HydroRush SPF 20 Moisturizer 


מגיעה באריזה בצהוב/זהוב, הקרם מכיל נוגדי חמצון ונוגדי גירוי, בעל בקרת שמנוניות והגנה מפני נזקי הסביבה. ויש להימנע מאזור העיניים. מיועד לעור צעיר כך דבר היצרן.





קרם נטול שומן אך רווי לחות. הקרם סמיך ועל כן די בכמות קטנה כך שהוא חסכוני. נעים על העור, מלחח ומרגיע את העור. מהווה בסיס מצויין לאיפור, השיפור בנינוחות העור הורגשה תוך ימים ספרים. 

מצויין לעור מעורב/שמן אבל בשל הלחת הנהדרת משערת שגם עור יבש יהנה ממנה, צריך לנסות.





Pep-Start 2-in-1 Exfoliating Cleanser



מגיע באריזת שפופרת ורודה עם פטנט נוח לפתיחה/סגירה ביד אחת.  שילוב מרכיבים שאינם מייבשים במרקם ג'ל נטול שומן לניקוי הפנים, המותיר את העור רך וחלק, כך דבר היצרן.  




פורמולה עם גרגרים עדינים שמנקה את העור מבלי לשרוט או לתת הרגשה של אי נוחות. שימוש פעם ביום בערב, כג'ל ניקוי (לא כמסיר איפור, המלצת יצרן פעמיים ביום) הביא מיידית לתוצאות נראות, של עור נקי רענן, רך וחלק, מבלי תחושת יובש ממשית שתפריע. משדרג את נראות העור למואר וקורן.  

להניח כמות קטנה כגודל מטבע, לעסות על העור ולשטוף במים פושרים





Pep Start Eye

כך יצא שחיש קל גם קרם העיניים עבר אליה להתנסות וכמוני גם היא חושבת שהוא מוצר כוכב, המלצת יצרן: לעור בוגר כתוספת ולעור צעיר מותאם לגמרי.


7 פפטידים לשמירה על הקולגן שבעור מסטרס, עייפות וחוסר שינה בקרם המבהיר עיניים עייפות, מפחית נפיחות, יוצר בסיס חלק למשיחת מ.אפ והכל תוך 3 שניות, כך דבר היצרן.


שפופרת קומפקטית ורודה וגמישה עם אפליקטור פלסטיק רך שלא מכאיב או שורט, בעל מכסה שקוף.


ליורשת כהויות, גם באופן כללי וגם מחוסר שינה (סטודנטית...) והיא מסכימה עם מאמר היצרן. להניח ולהתלהב מהתוצאות הנראות מעד למראה, עור רענן ומואר, המקבל עליו את הקונסילר באופן חלק יותר ויפה. ללחוץ מעט שהחומר יעלה לאפליקטור, לסובב סביב עור העיניים במעגל שלם וזהיר. אם נשאר מעט חומר, טופפו באצבעות לספיגה מלאה. טיפוח לחות ויופי בשניות מסוג המוצרים שחייב אחד גם לתיק, נוח וקל לתיק האיפור מוצר כוכב!





ליורשת עור מעורב, שמן מאוד ב T נטול פגמים, אך לפעמים יוצא פצעון סורר. בד"כ היא נדרשת לפודרה בתיק לפידור במשך היום, בכל ימות השנה.  הפודה אופסנה במגירה.. כל שנשאר הוא לבדוק את הקרמים בלחות הקיץ.

לאחר חודש התנסות ניתן לומר שבמוצרים שהתנסתה ההבטחה קויימה. אריזות נוחות, קרמים, נעימים ונוחים לשימוש. ולא רק שהעור מלוח, רגוע ונעים אלה שנראות ברורה לעיין האיפור יושב מושלם. ראיה לכך,

בעת צילומים שעשתה הצלם שאל אותה אם היא מאפרת מקצועית. וכשחייכה וענתה שלא, אמר שהעור שלה נראה נהדר, כאילו עבר פוטושופ 

עוד 2 מוצרים בסדרה, שניהם מתאימים לעור צעיר וכהשלמה לעור בוגר.




Pep-Start HydroBlor Moisturizer


קרם לחות בגימור מאט לטשטוש פגמים, קמטים וקמטוטים, מווסת שומניות, המשמש גם כפריימר. משלב פפטידים תמציות וקפאין. כך דבר היצרן




Pep-Start Quick cleansing Swiops



מגבוני ניקוי מרעננים, המסירים מהעור שומן, לכלוך ותאי עור מתים  ובמקביל מעניקים לו מעט לחות, מתאימים לשימוש גם על הזרועות, החזה בית השחי והגב. כך דבר היצרן. 50 מגבונים באריזה.

כחובבות קיצורי דרך, אך לא על חשבון יעילות ותוצאה כמובן, המגבונים מסקרנים אולם בהיותם רב שימושיים ולא לפנים בלבד, נדרש ניסוי ממושך טרם החלטה ליעילותם, לדעתי.


את כל המוצרים ניתן למצוא ברשתות ובפארמים, בחנות הדגל של CLINIQUE בקניון הזהב בראשל"צ ובחנות האונליין של המותג: קישור

ויש גם נס חנוכה ממש שווה באתר האונליין - בכל רכישה תקבלנה במתנה שפתון בעיצוב מיוחד בגודל מלא, משלוח חינם ו 3 דוגמיות מתנה - תוקף: 25.12.16-1.1.17

כל המוצרים 100% נטולי בושם ונבחנו לאלרגיה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה