28 בנובמבר 2016

אסתי לאודר +ESTEE LAUDER - REVITALIZING SUPREME





באסתי לאודר יש נוסחא מופלאה - לקחת מוצר מנצח - לשבח ולהעצים אותו.



 REVITALIZING SUPREMGLOBAL ANTI AGING  - הושק בארץ בשנת 2012 והפך מייד להיט. קרם ALL IN ONE המתאים לטווח גילאים גדול ורב תועלות. (קישור לפוסט)

ועכשיו השקה חדשה ל  +REVITALIZING SUPREMGLOBAL ANTI AGING 
2 מוצרים בסדרה קרם לחות ובאלם המבוססים על צמח המורינגה "עץ החיים" המסייע לעור ליצור קולגן טבעי. שיפור המוצקות, הדחיסות והגמישות, שמירת הלחות בעור תוך צמצום קמטים וקמטוטים ומראה זוהר. כך דבר היצרן.



קרם הלחות Global Anti-Aging Cell Power Creme -מגיע בצנצנת בגוון ורוד זהוב במרקם שמנת לא כבד, נספג ומלחח את העור. בעל ריח הדרים נהדר שפותח את הנשימה בבוקר ומהווה בסיס מצויין לאיפור. מגיע ללא SPF מומלץ/חובה להניח בנוסף.  בין אם תאמרו זוהר ובין אם קורן העור נראה חיוני ובריא. טרם התחילו בפני הקמטים, עניין של גנים טובים וטיפוח מגיל צעיר, אבל חשוב לי מאוד מניעת רפיון העור והקרם נותן לכך מענה העור מרגיש מתוח ומוצק יותר. אהבתי את הגרסא המקורית ולא פחות את הנוכחית - יתרון אדיר הוא שהקרם משמש בוקר וערב, הכי קיצורי דרך שאפשר וזה נהדר - מוצר מנצח או כמו שאומרים בלאודר פוטנציאל הנעורים.




הבאלם Global Anti-Aging Wake Up Balm מגיע במיכל יוקרתי בורוד זהוב, באריזת משאבה. מוצר שיטפח כל סוג עור בכל גיל אם תשאלו אותי- קומפלקס המשלב פנינות מחזירות אור להענקת זוהר, ממריץ של צמחים ותמציות לעור קורן רענן  וחלק יותר בשימוש מתמשך כך דבר היצרן.

באלם קסם המעניק מראה זוהר לעור באופן מיידי בריח הדרים נהדר שאני אוהבת במיוחד. ניתן לשמוש לבד או מעל הקרם - בוקר ו/או ערב. ואו מגיק טאצ' יש שתראינה מייד ויש בשימוש יותר ממושך. מיטיב את העור. אני חוסכת אותו ביום יום ושומרת אותו לימי חופש וליציאות בערבים למראה עור זוהר. 

קרם לחות ב 30/50 מ"ל ובאלם ב 50 מ"ל ניתן למצוא ברשתות ובפארמים באפריל ובמשביר לצרכן.
     

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה