16 בנובמבר 2016

קרייזי ליין קולקציית סתיו-חורף 2016-17 -CRAZY LINE


צילום דודי חסון
לא בכל יום פרזנטורית של מותג פותחת את דלתות ביתה להשקה חדשה. רונית יודקביץ' המדהימה, במראה בהומור ובאישיות הצטרפה אל גלית גוטמן האחת והיחידה כפרזנטוריות המותג. הבית רחב ידיים ויפיפה וכל פריט ופריט בו הוא יצירת אמנות, שכיית חמדה, לשטוף את העיניים ולהתפעל.









קולקציית סתיו חורף, נשית, מחוברת לטרנדים העולמיים תוך שמירה על חיבור לסגנון ומראה של האישה הישראלית. 

תמצאו בה פריטים בסגנון שובב וצעיר לצד פריטים קלאסיים על זמניים. אותן מציגות גלית גוטמן ורונית יודקביץ', שהיו לבושות כמובן במיטב פריטי הקולקציה, אשר אם תשאלו אותי יהפכו מהר מאוד sold out.




אן המעצבת של המותג שיתפה אותנו כי יש בקולקציה 500 פריטים שזה לגמרי מדהים. 
שטווח המידות של המותג התרחב לבקשת הלקוחות והוא מעתה 38-52 - שיחוק אמיתי.
את הדגמים היא בונה לפי מידת אמצע תוך הקפדה על הפרטים הקטנים לפי צרכי הגזרות והמידות.







תמצאו בקולקציה חליפות טוטאל לוק לצד מעילים קלים ממש (דגמתי) ללא בטנה, טרנץ' קלאסי מושלם - בצבע קאמל בלבד.  שמלות סריג, שרוןלון צעיף שאפשר לזרוק בתיק ולשלוף בעת הצורך - הכי מתאים למזג האויר הישראלי ההפכפך, ארבע עונות ביממה אחת - ממש כך.







קולקציית עור רחבה ויפה, ג'קטים, שמלות מחמיאות ומעילים. רוב רובה של הקולקציה בצבעים לבישים וקלאסיים לצד צבעוניות מתפרצת, ובדים עשירים ברקמה וצבעים ופריטים בגוון אדום נפלאים ואלמותיים.







עוד בקולקציה כמו בכל עונה - תמצאנה אביזרים רבים, תיקים בגדלים שונים, כובעים, צעיפים וכפפות מעור או סריג. מחירם החל מ 30 שקלים. (יש קלאץ' רבוע קטן ומושלם, שראיתי דומים בכל חנויות המותגים הנחשבות בביקורי האחרון בברצלונה - עם דגם מנצח לא מתווכחים) MUST HAVE -רונית מדגימה אותו בתמונה יחד עם מעיל העור, מוצר הדגל של קולקציית העור.





טווח המחירים החל 30 שקלים לאביזרים, 99 שקלים לסריג בסיסי, ג'קטים 350-500 שקלים ועד כ 1000 שקלים לפריט היקר ביותר.- מעיל עור.

אני תמיד מצטרפת למועדון של המותג, כך תהיו ראשונות לדעת עם מבצעים והפתעות ויש גם פינוקים והנחות.

טיפ אישי - אל תוותרו על המכנסיים של המותג, יש צרים וגם בגזרה מתרחבת. גזרה גבוהה, יושבים יפה ואוספים את כל מה שצריך. כשאני מוצאת אחד כזה אני מייד לוקחת בשני צבעים :)

פרטים נוספים האתר הבית של המותג : קישור





ניתן להשיג ברשת חנויות קרייזי ליין ובאתר המקוון 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה