6 באוקטובר 2016

"חסידודס" סרט קולנוע STORKS






כשהילד שואל איך באים ילדים לעולם , אנחנו עונים שהחסידה מביאה אותם. עבורנו זה מיתוס, ודרך אלגנטית לספק את סקרנותו של הילד מבלי באמת לענות, אבל בעולם של הסרט חסידודס המיתוס הזה היה אמת לאמיתה.


כל מה שהיה עליכם לעשות הוא לשלוח מכתב בקשה לארגון משלוחי החסידות. החסידים (חסידות ממין זכר) החזקים ביותר יעופו עד לפתח ביכם, דרך סופות גשמים, רוחות, תינוקות היפראקטיביים שבטוחים שהמקור שלהם הוא צעצוע ומה לא – ואתם תזכו לתינוק המתוק לו ייחלתם.

נשמע חלומי לא ככה?
בשבילנו כן, בשביל החסידות קצת פחות. אחרי תלאות רבות, וטרגדיה גדולה שבעקבותיה התינוקת טוליפ לא נמסרה להוריה, ונשארה בארץ החסידות, החסידות החליטו לסגור את הבסטה. היום במקום משלוחי תינוקות הם מבצעים משלוחי אלקטרוניקה.
הסרט מהנה, האנימציה יפיפיה, והוא מתאים גם להורים. הסיטואציות בהם נתקלים הגיבורים טוליפ וג'וניור תזכיר לכם לא אחת את עצמכם. ישנן לא מעט בדיחות שפונות אך ורק לקהל הבוגר שבאולם, אז הייתי ממליצה להיכנס לסרט עם הילדים.
אחת מנקודות האור הגדולות של הסרט הוא להקת הזאבים. הם רבי תושייה, ולא היו מביישים אף מדינה באולימפיאדה בתחרות השחייה הצורנית. השימוש הכי מקורי שתראו אי פעם בזאבים בקולנוע.  
  

אם קולות הדיבוב (באנגלית) ישמעו לכם מוכרים, יש לכך סיבה. אנדי סמברג (SNL) ג'ניפר אניסטון (חברים), טיי בארל (משפחה מודרנית) ועוד רבים וטובים העניקו את קולם לדמויות הסרט, וכמו שאתם יודעים יש להם טיימינג קומי מצוין. יש בסרט לא מעט בדיחות, חלקן טובות יותר וחלקן פחות, אבל האפקט העיקרי של הסרט הוא זה הדרמה. הסרט מרגש, מלמד על ערכי חשובים כמו חברות, שייכות, מוסריות, ואחראיות. ומצליח לא אחת לרגש, ולפנות עמוק ללב, וזה משהו ששווה להתייחס אליו.

צחוק, הרבה רגש, וזמן איכות עם הילדים.
כמובן שבסוף הסרט, כיאה לסרטי אנימציה לילדים, סוף טוב הכל טוב. יציאה מהאולם עם חיוך על הפנים מובטחת


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה