20 באוקטובר 2016

ג'ק ריצר אין דרך חזרה -סרט קולנוע JACK REACHER






הדבר הראשון שהשותף עשה כשחזרנו מהסרט, הוא לחפש את הסרט הראשון בסידרה. כי מאוד מאוד נהנינו.


בקונוטציה ראשונית הייתי אומרת "סרט בנים" אולם בין גיבורי הסרט יש 2 נשים קשוחות אמנם וכך הפך הסרט מתאים לכל מי מאיתנו שאוהב/ת סרט מתח משובח. כזה שתופס אותך כמו אגרוף פלדה בבטן. אמנם בסרטים אמריקאיים בד"כ ידוע שהסוף יהיה אופטימי ועדיין.





ג'ק ריצ'ר רודף הצדק היה ראש יחידת חקירות במשטרה הצבאית. כשעזב החליפה אותו קצינה שלא הכיר. יחד איתה הוא יוצא להרפתאה ומנסה לחשוף את האמת מאחורי עלילת תרמית גדולה בצבא.

ריצר עובר תפניות תכופות ואקשן בלתי פוסק בסרט. יוצא מכל משימה בלתי אפשרית ;) ובדרך מכסח את הרעים בלי רחמים או עדינות. גם לשותפתו למסע יוצא להרביץ להם כמו שצריך.





סצינת הפתיחה נהדרת ומכניסה אותנו יש לסקרנות ומתח בעלילה. קרוז עושה את מה שהוא מומחה בו, ומספק את הסחורה בשלמות גם הפעם. סרטי פעולה כיפיים ומותחים שמסקרנים אתכם ללכת להמשך כשיגיע.


טום קרוז היה יפיוף אמיתי והתבגר יפה. היום בגיל 54 הוא עדיין חטוב בג'ינס וגופיה אבל הפנים השתנו, הפכו מרובעות משהו והחיוך שובה הלב כבר לא שם.


הסרטים מתבססים על סדרת ספרים בשם זה, מאמינה ומקוה שיבוא גם מספר 3 .


לצידו משחקת קובי סמולדרס כצלע הנשית כנגדו הזכורה לטוב כרובין מן הסדרה "איך פגשתי את אמא" גם יפיפיה וגם שחקנית מוצלחת המתח המיני יהיה שם כמובן אבל רומנטיקה זה החלק השולי כמובן. איתם דניקה יארוס הצעירה כסוג של חיבור בין השניים.





הסרט זורם, מותח ומעניין, אין בו אמירה מיוחדת או נסיון לתת משהו מעבר לאקשן בידור משובח ואת זה הוא עושה מצויין. עדיין הרגשנו דגדוג כזה של עצב שקשה למצוא אנשים כמותו במציאות היום יום אבל שחיתות יש בעולם ודי הרבה


אשר לגורלו של הסרט הראשון. להפתעתנו מצאנו אותו בקלות במסך הטלביזיה בבית ב VOD. צפינו בו בציפיה רבה. איטי יותר ורציני. אנחנו אהבמו את מספר  2 "אין דרך חזרה יותר ועבורנו "אין דרך חזרה" הרבה יותר מותח, הרפתקני ומעניין.




הסרט מוצג בבתי הקולנוע החל מ 20/10/2016


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה