29 בספטמבר 2016

בשמים חגי תשרי 2016


כל חג בא לפנק ולהתפנק אולם חגי תשרי הם משמעותיים ביותר, שכן ניתן לברך לשנה טובה ולתת שי לאורך כל החגים מ א' תשרי הלו הוא ראש השנה ועד סוף החגים בסוכות. יש מארזים ומתנות יפות כאן בפוסט (קישור). בושם הוא לטעמי אחת המתנות הכי מוצלחות, עם ניחוח של יוקרה, פינוק אמיתי עבור עצמנו, או כשי למי שכמונו יעריך אותו. בשנים האחרונות לאורך כל השנה ניתן למצוא מבצעים, אולם בחגים יש השקות של ניחוחות חדשים במבצעים מעולים וגם הנחות על בשמים ותיקים. כמיטב המסורת אביא גם לה וגם לו:



יח"צ חול 

DIOR - Miss Dior Absolutely blooming



מיס דיור המקורי הוא בושם עדין מאוד, צעיר ורענן. Absolutely blooming לוקח אותו כמה צעדים קדימה לבושם פרחוני, נשי, חושני, פירותי, ממש טעים כמאמר היצרן. הגוון הרוד טבעי ונובע מהפירות האדומים והוורדים. 

תווים עליונים: תות, פטל, רימון וגרגירי פלפל ורודים. תווי הלב: ורדים עם אקורד אדמוניות. תווי בסיס: מאסק לבן.

התזה ראשונה מעלה ניחוח שממש מרגיש טעים בפה, ההפתעה האמיתית מגיעה בהמשך. ניחוח ורדים מתוק פירותי אבל לא מתוק מידי שרציתי שלא יגמר לעולם. הגיע אלינו בדיוק לעונה, לדעתי בסתיו וחורף ישאר עמיד לכל היום. תווים אחרונים ישאירו אתכן עם בושם נקי, נשי ועדין. אחד הכוכבים של השנה.

את הבושם ניתן למצוא בסניפים נבחרים של סופר פארם, ניו פארם והמשביר 



 CLINIQUE - AROMATICS BLACK CHERRY 

אי אפשר לסקור בושם טרם הרחתי אותו אבל אפשר בהחלט לפתח ציפיות שכן קודמו בסדרה "aromatics in black" כבש אותי מהרחה ראשונה. ולכן אני סקרנית מאוד לשדרוג המתובלן.

תווים עליונים: דוואנה והל מתובל. תווי הלב: טוברוזה, פריחת התפוז ואיריס. תווי בסיס: לבדנום, מור ווניל

הבקבוק האלגנטי בגוון הבורגונדי הכי נכון לעונה מבטיח ניחוח חושני ותיבול הפרחים מבטיח ניחוח חדש לחורף חמים. מחיר השקה מפתה - 299 שקלים ל 100 מ"ל 

להשיג רק ב: חנות הדגל של קליניק בראשל"צ ובאתר האונליין של המותג בו תקבלנה מתנות על כל רכישה באתר : קישור








DKNY - BE TEMPTED
נדמה שלכל נערה או אשה, היה לפחות פעם אחת בושם מהסדרה האלמותית של דונה קארן.
העונה מחדשת לנו דונה קארן את BE TEMPTED והפעם התפוח אדום בוהק ובתוכו בושם מתוק וחושני. מתוק זה אני, אהבתי מאוד את מראה הבקבוק עם הרמיזה לנחש על המכסה, לגמרי מפתה.

תווים עליונים: דומדמניות שחורות, לימון, ליקריץ ופירות אדומים. תווי הלב: שמן ורדים, סיגלית ופריחת תפוז. תווי בסיס: שמן פצ'ולי, וניל ומור.


היורשת אוהבת יותר מכולם את התפוח הירקרק המקורי, אני אהבתי את דלישס נייט הסגלגל. הפעם שתינו גמרנו אומר שיש פה תפוח עסיסי בוהק מפתה וחושני שיתן לכן תחושה של מתיקות כדבש. הולם בדיוק לחג ראש השנה. עמידות נאה מאוד לעונה מה שמבטיח עמידות עוד יותר רבה בחורף.
את הבושם תוכלו למצוא בכל רשתות הפארם. בחודש אוקטובר במחיר השקה:
50 מ"ל  - 179 שקלים
100 מ"ל - 279 שקלים


THE GIRL BY TOMMY HILFIGER
טומי הילפיגר השיק קולקציה חדשה בהשראתה של דוגמנית העל, המהממת יש לציין, "ג'יגי חדיד" ובאותה נשימה הושק בושם חדש בהשראתה לצעירות ולצעירות ברוחן THE GIRL. כהגדרתה של חדיד כזה הוא "נקי קליל ואוורירי" ליום יום ויחד עם זאת "כייפי ומלא חיים" ליציאה בערב

תווי בסיס: אגס, סיגלית ועלי תאנה. תווי הלב: יסמין ושושנת העמקים. תווי בסיס: קשמיר וארז


בבקבוק שקוף סימטרי  מעוטר עוגן וסימבולי לעיצוביו של טומי, תמצאנה ריח רענן וצעיר, מאוד פרשי, כזה שמתאים לפתוח בו את היום או להתיז עליכן לרעננות טרם יציאה. את הבושם ניתן למצוא ברשת סופרפארם בלבד במחירי השקה מצויינים:

50 מ"ל - 149 שקלים
100 מ"ל 199 שקלים



MICHAEL KORS - WONDERLUST

"גלאם" הסקסי וקורל המטריף מבית מותג האופנה עוררו בי ציפיות שלא התמלאו במלואן. קצת קשה לי עם הפתיחה המפולפלת, אבל אח"כ מתקבל בושם נהדר ונשי בתוך בקבוק מעוגל קלאסי בגוונים מתחלפים.



תווים עליונים: ברגמוט, מנדרינה, חלב שקדים ופלפל ורוד. תווי הלב: יסמין, דיאנתוס, יסמין והליוטרופ. תווי בסיס: קשמרן, בנזואין, סנדלווד.

השותף הוא שהעיר את שימת ליבי לעמידות האינסופית של הבושם שזה פשוט נהדר. ניחוח נשי, אלגנטי ועמיד.


ניתן להשיג בכל רשתות הפארם, מחיר השקה:
50 מ"ל - 299 ש"ח
100 מ"ל - 399 ש"ח

SABON - ELLE

ויש גם אחד משלנו: רשת סבון הבינלאומית השיקה ניחוח בשם הסימבולי ELLE. ריח נעים מאוד ונקי כמצופה ממותג טיפוח העור.


תווים עליוניים: ברגמוט, מנדרין,שושנים. תוו הלב: אדמונית ושושנת מים. תווי בסיס: מאסק, סנדלווד וסיגלית.


בקבוק עגלגל וקלאסי עם פקק מוזהב. מגיע בקופסת קרטון יפיפיה כמאופיין במותג. הריח רענן נשי עדין ונקי, עמידות אינה חוזקה שלו אמנם, אבל מרגיש מתאים להשפריץ לרעננות כל פעם מחדש.



וכהרגלי יש גם בשבילו:



DIOR - SUVAGE 

אמנם הבושם הושק ב 2015, אולם לקראת החגים הושקה בארץ מהדורה מיוחדת בגודל 200 מ"ל וזו בהחלט סיבה לאזכור ברשומה. הגברים שאני מכירה ששים לרכוש מנה כפולה מהבישום האהוב עליהם. הרבה יותר נעים ונוח שכן על רובם משימת הרכישה אינה חביבה, אז 2 ב - 1 לגמרי לא רע. דבר היצרן כי הבושם הינו הנמכר בעולם, ולא רק בגלל גוני דפ ;) אלא כי הניחוח פשוט נפלא.

תווים עליונים: פלפל וברגמוט תווי הלב: גרניום, פלפל, וטיבר ופצ'ולי. תווי בסיס: ארז וענבר.


בושם גברי, חושני עם הרבה נוכחות, בן הזקונים היסס אולם השותף אהב, מאוד אהב, הוא אוהב את הבשמים שלו עוצמתיים, בעלי נוכחות וכאלה שנשארים All day long.

JOHN VARVATOS - ARTISAN BLU


מבט ראשון בבקבוק מחבר אותו מיד אלינו. בהשראת הים התיכון, ניחוח רענן בריח הדרים. הבקבוק היחודי במינו, עטוף אריגת רפיה בכחול על גבי תכלת ים, שמיים.

תווי בסיס: ברגמוט, תפוז, לבנדר גרניום ובזיליקום. תווי הלב: פלמרוזה, איריס, מרווה, פריחת הדרים. תווי הלב: ארז, פצ'ולי אורן ושרף.

העמידות שלו אינה ארוכה מעבר ל 4 עד 5 שעות, הניחוח טוב, גברי ורענן, והבקבוק תודו, אלוהי








MICHAEL KORS - FOR MEN


אחתום את הפוסט בבושם חוצה דורות. השותף קנה ובן הזקונים אימץ. כפי שסיפרתי לכם זה מכבר יש ביני ובין השותף הסכם, כל בושם שלנו מחייב אישור של בן הזוג שהרי אנחנו חיים יחד ומריחים זו את זה. כך שיש קונסנזוס של כל בני הבית. 


הבושם ותיק אבל הניחוח עדכני, מודרני ונהדר. מלא נוכחות ועמיד עד אינסוף. ההגדרה הקלאסית לבושם גברי.




שנה טובה, שנה של שלום, שמחה ואהבה שתהיה לכולנו והלואי שלא תהיינה עוד מלחמת ויבוא שלום על כולנו :)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה