6 בספטמבר 2016

CLINIQUE BEAUTY NEWS


מזה זמן מצאתי שכתיבת פוסט מותג זו הנאה אמיתית. התיישבתי סוף סוף לספר לכם חדשות לבית קליניק, על התנסויות שלי ושל היורשת בתקופה האחרונה. 

נתחיל ממוצר שלא היו לי הרבה ציפיות ממנו, הן כי נעלם מעיני בשיטוטי אחרי חידושים בעולם הביוטי והן בשל מראהו הקליל - מסתבר שלא לחינם יש לו מראה צבעוני משמח - לגמרי יעשה לכן את היום כתום.






Pep Start Eye

7 פפטידים לשמירה על הקולגן שבעור מסטרס, עייפות וחוסר שינה בקרם המבהיר עיניים עייפות, מפחית נפיחות, יוצר בסיס חלק למשיחת מ.אפ והכל תוך 3 שניות, כך דבר היצרן.

איך לא קראו לו Magic Eyes  - זה קסם של מוצר. אין לי כהויות אלא נפיחות, בעיקר אחרי חוסר שעות שינה. תוסיפו יובש בעיניים שדורש טיפות (הילוקומוד) כל בוקר להתרעננות, קיבלתן עיניים עייפות, בקושי נפתחות בכל בוקרו של יום. רק ללחוץ מעט שהחומר יעלה לאפליקטור, לסגור, לסובב סביב עור העיניים במעגל שלם וזהיר. בשלוש שניות יש לנו עיניים פקוחות, רעננות ומאירות. אם נשאר מעט חומר, טופפו באצבעות לספיגה מלאה. רק המראה הזה שווה דוז פואה, אז אם תוך כדי קיבלנו גם טיפוח ולחות, על אחת כמה. 





שפופרת קומפקטית כתומה וגמישה עם אפליקטור פלסטיק רך שלא מכאיב או שורט ומכסה שקוף. 

אני משתמשת בו כבר עשרה ימים, וכל יום שמחה בו מחדש, הקרם קל מאוד על העור, עושה רושם חסכוני, מאיר את העיניים ומייתר לי את השימוש בהייליטר כמנהגי. במקביל גם עיניים עם כהויות אמורות לאהוב אותו ויתאים לכל גיל מצעיר ועד בוגר שזה יתרון אדיר. מסוג המוצרים שחייב אחד גם לתיק, נוח וקל לתיק האיפור ולעת צורך להמשיך מהעבודה לאירוע/יציאה/בילוי ערב. מוצר כוכב!




Chabby in the Nude

כשבקליניק משיקים מוצר חדש למשפחת הצ'אבים האהובים לשפתיים ועיניים, הציפיה היא שיהיה מוצלח. מייקאפ בסטיק, נוח לנשיאה בתיק ומיועד גם לטאצ'אפים להצללות ולהארות, גימור טבעי ועמידות עד 8 שעות כך דבר היצרן.

התרשמות ראשונית היא לגמרי ישר לתיק ולא יוצא משם, צ'אבי מעולה לטאצ'אפ ולהצללות קלילות, העמידות שלו נאה, הוא לא דביק, לא מוריד צבע ולא נמרח. בדיקה לעומק באתר קליניק (קישור) מעלה יש לו עוד כמה וכמה יכולות. מייקאפ קליל במריחת פסים לאורך ורוחב הפנים וטשטוש קל באצבעות. אם תרצינה כיסוי בינוני עד גבוה כל שתידרשנה הוא להניח מעט ייותר חומר על הפנים ולהיעזר במברשת. 

10 גוונים ויש בהם בשורה אמיתית גם לגווני עור כהים. מגיע בגליל סטיק קומפקטי עם מכסה כסוף, הגוון של האריזה לא תואם במדויק לגוון האמיתי. המספרים אינם עוקבים, אז מומלץ לנסות כמה וכמה גוונים כדי למצוא את המושלם עבורכן. בעיני זה מוצר TO GO שלא יחליף את המייקאפ שעל המדף אבל מעולה בתיק האיפור.






CHEEK POP BLUSH

מסוג היפים שמגירת חנוכה ממש קוראת להם. עושה טוב בעיניים על הבוקר או בסיום יום ארוך טרם יציאה. אז התגברתי על עצמי והנחתי עליהם מברשת וזה עושה טוב גם על העור כי יש להם עמידות נהדרת. 


NO' 4 PLOUM POP

4 גוונים בסדרה, דעו שהבחירה קשה. קשת גוונים ורסטילית לכל שעות היממה, ויש גם צiפר - האריזה קשיחה וקומפקטית לנשיאה בתיק.




LIP POP GLAZE

אם אהבתן כמוני את שפתוני הליפ פופ עם הפריימר, שאצלי דחקו קצת את שאר השפתונים הצידה, תשמחו לגלות את פופ גלייז, בסדרה הקלילה יותר, סדרה חדשה עם פורמולה קלילה ודקה, סמי שקופה המכילה פריימר לעמידות, יחסית, בשפתון מלא בלחות.

אז במבחן הקפה הוא עומד מאוד יפה, מתמודד די יפה גם עם מאפה. בפני עצמו יחזיק 3-4 שעות  השפתון מעוצב רבוע שלי אישית זה עושה את זה, גוון השפתון בחציו האחד והמכסה כסוף אלגנט עם חריטה של שם המותג. 6 גוונים בסדרה, יפים אחד אחד.



Lip Pop                                                        Pop Glaze

בעוד שאני תמיד אושיט יד ראשית לשפתונים אטומים דוגמת הליפ פופ (קישור), היורשת מעדיפה אותם לחותיים, קלילים וחצי שקופים. אבל עם גוון אדום לוהט מושלם שכזה, שמרתי את שניהם לעצמי :)  שפתוני הגלייז מגיעים בחיתוך לקלות הנחה, מדוייקת במתאר השפתיים. לחות חמאתית על השפתיים, אינם נכנסים לחרצים או לקמטוטים ולכן יחמיאו לכל גיל. אצלי הם לא יוצאים מהתיק. 
לעניות דעתי כל סדרה שיוצאת בקולקציית הפופ היא לגמרי להיט.

ואם תרשו לי, למרות שמדובר פה במה חדש על המדף, 2 מוצרים ותיקים שבעיני הם מעולים, אפקטיביים ואני תמיד שמחה להמליץ עליהם, גם כשאני עושה שופינג בפארם  ליד הקאונטר ולקוחות מתעניינות :)




ALL ABOUT EYES

היורשת נדרשה לקרם עיניים ועברה בפארם, גם המחיר וגם המותג קסמו לה והיא מאוד מרוצה מהמרקם, הקלילות, מהירות הספיגה כבסיס לאיפור והתחושה שהוא מרענן את מראה העיניים, אם רק היה במיכל עם משאבה ולא בצנצנת היא אומרת, הוא היה לגמרי מושלם. זה קרם שאני משתמשת בו כבר הרבה שנים, והוא פתרון אולטימטיבי לקרם עיניים קליל וטוב במחיר מוצלח. כי בד"כ תמצאו לפחות 20% הנחה.




STAY MATTE POWDER

האחת המושלמת עבורנו לעונה החמה. שאנחנו רוכשות בזוגות ואם יש פיצוץ של מבצע גם בשלשות. פודרה סטיי מאט (קישור) רכה, נעימה, מוסיפה כיסוי קל ומשדרגת מאוד את העמידות. שזו מעלה גדולה בקיץ רווי לחות.


קליניק לא שוקטים על השמרים ומפציצים עם מוצרים בנראות מהממת תודו, יפים מפנקים, הכי מוצרים של הביוקר במחיר שנותן פייט למותגי יוקרה  האחרים. למען אלה מביננו שלא מגיעות לחנויות והפארמים יש למותג אתר אינטרנט עדכני שגם נותן פינוקים ומתנות יחודיות לרוכשים (קישור)  

**מוצרי המותג היפואלרגיים ונטולי בושם

את מוצרי המותג תוכלו למצוא ברשתות ובפארמים, באפריל ובמשביר לצרכן, בחנות הדגל של המותג בקניון הזהב בראשל"צ ובחנות האונליין קישור




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה