14 בספטמבר 2016

נטורל פורמולה ויום המתולתלות הבינלאומי




רוב רובכם אינם יודעם אך משחר ילדותי חשקה נפשי בשיער חלק, קרשים. כזה שבקושי דורש אפילו סירוק במברשת. וארוך ארוך, אם אפשר עד הישבן. אולם השלמתי בסבלנות עם מה שפסק עבורי הטבע, כי תמיד היה לי שיער קצר יחסית, לא סבוך עם קשרים וככל שנקפו השנים קל היה לי להסתדר איתו.


אז אצל אגם זכריה מסתבר זה הגיע קצת יותר רחוק, התלתלים היפים שלנה לא נשאו חן בעיני חברותיה לכיתה שלא רצו לשבת בחברת היפיפיה הקטנה הזו עד שפנתה לאמא בבקשה "קרחת או פן, או שלא אלך לבית הספר" האם פנתה לקבוצה בפייסבוק ומפה לשם זה התגלגל ל"מחאת המתולתלות"

מסתבר שכל אישה שלישית בישראל מתולתלת, וכמו כל סוג שיער נדרשים מוצרי טיפוח שיער מתאימים. אני מאמינה שאין כמעט בית בישראל שאין בו מוצר משל מותג טיפוח השיער "נטורל פורמולה" המביא מוצרי טיפוח לשיער במחירים טובים כפתרון לבעיות וצרכי טיפוח שונים בשיער.

נטורל פורמלה משיק קמפיין יחודי להעצמת נשים מתולתלות.  סדרת מוצרים אשר יקלו על עיצוב שמירה וטיפוח השיער המתולתל.

במסגרת הקמפיין, יוצגן סרטונים אשר צולמו ובהם נשים מתולתלות החושפות את היחסים שלהם עם התלתלים על ראשיהן. 

שיאו של הקפמפיין הוא "יום המתולתלות הבינלאומי" אשר יחול ב 22/9 ובן כחל המתולתלות ברחבי הארץ תקבלנה הנחה נוספת של 25% בנוסף להנחות הקיימות ברשתות "סופר-פארם" ו"שופרסל"

וזו התחלה של מסורת ליום אחד בשנה המפרגן למתולתלות בהטבות יחודיות בשבילן.

מוצרי שיער מומלצים:




מוס לבניית תלתלים

תמיד תמצאו אותו אצלי בבית, סקרתי אותו כבר בעבר (קישור). המקנה שיער רך נעים ומלא ברק.




לחות מעצבת לבניית תלתלים

עשירה בתמציות טבעיות גמו שיבולת שועל, תמצית אגוזי מקדמיה וחמאת שיאה ללחות והזנה לשיער מתולתל שבמקרים רבים יהיה יבש למגע. הוא ב"הרצה אצלי", ריח נעים מאוד, מרקם קליל המותיר שיערך רך ונעים.




ספריי HOLDING מקבע תסרוקות

כל בית צריך שיהיה בו ספריי שיער. לעיצוב תסרוקת, לשיער אסוף ומוחלק לאחור בלי שוונצים קופצים, , להענקת נפח. הספריי חזק אבל לא דביק, וניתן להסרה בסירוק קל. לעצום עיניים ולרסס ממרחק כ 40 ס"מ.

אז לא לחינם אומרים שתלתלים זנ לא רק מראה אלא גם אופי. היום אני שמחה בתלתלים שלי, קל לי לסדר אותם, ויש גם מוצרים יעודיים לטפח אותם, נתראה ב"יום המתולתלות" 

סרטון מתוך קמפיין המתולתלות של "נטורל פורמולה" תוכלנה לראות כאן: קישור

את המוצרים של נטורל פורמולה ניתן להשיג בכל הרשתות הפארמים.









אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה