25 בספטמבר 2016

מאק - טרנדים באיפור לסתיו/חורף 2016 - M.A.C




הגשם הראשון שירד' לדקות ספורות אמנם בשישי האחרון, הושיב אותי לכתוב על טרנדים באיפור לסתיו/חורף 2016 ב M.A.C.


מהיכרותי האישית, אין נערה/בחורה/אישה שלא מכירה את מותג האיפור הבילנלאומי הטרנדי שמכתיב אופנה ולא נכספת למוצר זה או אחר ממנו.

2 מראות עיקריים השנה באיפור, לא מורכב אבל מדוייק וטוב.




STRICT - שפתיים אדומות, קו עיניים שחור ולמולם LOOSE -צלליות קלות, קו עיניים תחתון ושפתיים רכות.




הייתי בהשקת הטרנדים לחורף בהנחיית לימור אלוני סגל שהפליאה בצבעים והשאירו אותנו נלהבות ומחכות כבר לפעם הבאה עת יושקו הטרנדים לקיץ :)

האיפור מדוייק וחד ועדיין כמו שאומרת מאק סניור ארטיסט לין דנואייה "לוקחים את הקלאסיקות עד הקצה העונה - עושים בחירות ספציפיות על מנת לקחת אותן למקומות לא קונבנציונליים". ומה שטוב לבמה, ידרוש מרובינו עידון ופחות דרמה כמובן.






STRICT 



SHARP

שפתיים חדות, פה דומיננטי, שפתיים אדומות מדויקות ממש, גבות ועיניים נקיות מאיפור. הדגש על שפתיים אינטנסיביות תוך שימוש בגלוס שחוזר למרכז..

RAZOR

עיניים מאופרות בשחור, קוים מדוייקים בשחור פחם, כשהאיילנר הוא הבולט ולאו דווקא הריסים. עיניים מודגשות בחדות, המחייבות גבות מושלמות ונקיות, מלוות באיפור שפתיים מטושטש




KALEIDOSCOPE

איזה שם יפה, מי זוכרת את הקליידוסקופ הידני שאהבנו לסובב בלי סוף לקבל צורותת גיאומטריות צבעוניות משגעות (ואת כאב הלב כשנפל ונשבר לרסיסי צבעים)

איפור כקישוט, צבעים, זוהר ומטאליות, אבל מאוד מדוייק ומונחה





LOOSE

שם רווי משמעות, מראות עיניים מאובקות, לחיים סמוקות ושפתיים בצבע אל מול עור נייטרלי.

STAIND

תיחום פנים העיין בעפרונות וצלליות מינרליות מטושטשות, בניגוד לאיפור המסורתי של עין מעושנת בשכבות, סמוקי איי קליל יותר. 

DIFFUSED

איפור רך ומחמיא למבנה הפנים הטבעי, בשימוש בשכבות דקיקות של קרם אבקה וגלוס, בלי דגש על קונטורינג והארות רבות. עדיין מראה איפור חושני

כפי שתוכלנה לראות מתמונות הדוגמניות יש שימוש נהדר בצבע, הגלוס חוזר לאופנה, והשימוש בנצנצים הוא בולט. אם נקח את המוטיבים ונשתמש בהם בקווים מדוייקים אך פחות דרמטיים נהיה סופר טרנדיות אבל לא קורבנות אופנה, לעשות מעושן ולטשטש, שפתיים מוקפדות ואז לטשטש להכתמה, כי מינון הוא שם המשחק. ואם אפשר עם נצנצים גם על הפנים ולא רק על הציפרניים, אני הראשונה בתור :).



ואסיים בחדשה מרעישה:

MAC ורוית אסף בשת"פ על מנת להכשיר את הדור הבא של המאפרים בישראל, המטרה היא כי בסיום הקורס יוכלו התלמידים לקבל הזדמנות להשתלב בתעשייה ולעבוד ברשת מאק.

MAC מותג איפור מקצועי בינאלאומי בשילוב עם רשת בתי הספר ומקצועות היופי - רוית אסף המכשירה אלפי מאפרים בשנה, יעניקו לכל תלמיד אשר ירשם לקורס איפור ברשת, מזוודת איפור יוקרתית אשר מרבית מוצריה מתוצרת מאק. הצוות המקצועי של מאק ישולב במסלולי ההכשרה והתלמידים ישתתפו בכיתות אמן של מאפרי המותג. כך בתום ההכשרה, בוגרים שיעמדו בתנאי הקבלה של מאק, יקבלו הזדמנות להשתלב ברשת MAC.

קבוצת אסתי לאודר על המותגים שלה מרימה ומקדמת את רמת הלימוד, ההכשרה והאיפור בלימודים ברשתות ההכשרה לאיפור בישראל, מה שנקרא WIN WIN 








אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה