18 באוגוסט 2016

IL MAKIAGE Summer Colors




כמותג איפור מקצועי, איל מקיאג' מכוונים הכי גבוה שאפשר וזה עובד להם:
האריזות האלגנטיות, קולקציית המברשות, הקונסילר המדוייק, המייק אפ העמיד המושלם באריזה הנפלאה.
וגם השפתונים העמידים מסדרת אינפיניטי שהתחבבו עלינו כל כך. לעונת הקיץ מתווספים לסדרה 6 גוונים חדשים.


אני מוצאת שכל פריט בתחום האיפור הוא תלוי גוון ולכן בין הגוונים יכול להיות שוני ברמת הכיסוי והעמידות.





6 גוונים בקולקציית הקיץ, מניוד ועד פוקסיה לוהט. ככל שהשפתון בגוון עם נוכחות כך הוא בעל כיסוי מושלם ועמידות ארוכה. שכבה אחת כבר תביא לכיסוי מלא.






סדרת אינפניטי מוצלחת מאוד. אריזה אובלית מוארכת דרכה ניתן לראות את הגוון המדוייק של השפתון. אפליקטור גמיש המאפשר לשרטט את מתאר השפתיים בדיוק. תמצאו בשפתון ויטמין E ושמן סיליקון לתחושת רכות על השפתיים ללא דביקות. השפתונים אינם כוללים חומרים משמרים.






ואם בשפתונים עסקינן, אל תדלגו על עפרונות השפתיים העמידים. אני אוהבת עפרונות שדורשים חדוד. מרגיש לי חוד שפיצי יותר וקל לשרטוט מושלם ועדיין הם מגיעים במרקם קרמי רך, פיגמנטיים מאוד ונעימים על השפתיים. המושלם שבהם NAKED כשמו כן הוא: גוון טבעי שיתחום לכם מושלם כמעט כל גוון שפתון שתבחרו.



באיל מקיאג' לא שוקטים על השמרים והשיקו גם עפרונים עמידים לעיניים. 7 גוונים בגימור מאט ובגימור מטאלי עם ריכוז גבוה של פיגמנטים. עיצוב קלאסי, עמידים במים, רכים אך חדים דיים ליצירת קו דק ומדוייק ונקודת אור שווה - ניתנים להסרה בכל מסיר איפור ובקלות וללא חומרים משמרים. להשלמה תמצאו מחדד שיישמש אתכן עבור כל העפרונות שברשותכם, העפרונות המטאליים יקפיצו כל הופעה בשרטוט קו.

מותג איפור מענג שמחדש ומשתדרג כל הזמן, יש גם מועדון והרבה מבצעים דוגמת הנחה משמעותית על מוצרים או 2+2 כדאי להצטרף למועדון ולעקוב.





2 תגובות:

  1. בשונה מהליין הקודם, הפעם יש כמה פחות מוצלחים

    השבמחק
    תשובות
    1. אכן ציינתי: אני מוצאת שכל פריט בתחום האיפור הוא תלוי גוון ולכן בין הגוונים יכול להיות שוני ברמת הכיסוי והעמידות.

      מחק