2 ביולי 2016

קיץ עם My Summer with - SABON





קיץ זו העונה אהובה עלי,  SABON מותג טיפוח אהוב על כל בני הבית, חגיגת השקות קיץ בסבון זו סיבה למסיבה.








תרסיס לחות לפנים

תרסיס הלחות המרענן הגיע בדיוק בזמן. לחות הקיץ מקדימה בכל שנה עוד קצת ותרסיס קליל שימוש וקל לנשיאה בתיק הופך להיות נדרש.  הבקבוק הלבן קל מאוד בתיק ונעים מאוד לריסוס. מיועד לפני ו/או אחרי האיפור. יש בעיה קטנה :) - הריח נעים והריסוס מרענן כך שהוא עלול להתבזבז חיש קל מההנאה בשימוש. לכן שמתי לי גבול. לשימוש רק אחרי האיפור :) ועדיין המחיר כה ידידותי, 49 שקלים לתכולה של 100 מ"ל וזה לפני מבצעים.




נטול אלכוהול, מועשר בתמציות המגנות על העור מפני פגעי הסביבה, יש פה מוצר מאסט למדף האיפור, לציק ובכלל. תוכלו לתת אותו כפינוק לעצמכן או בתוך תיק האיפור יפיפה כמתנת קיץ למי שחשקה נפשכן לפנקו.

49 שקלים - 100 מ"ל




תיק שק לקיץ/לים

עונת הקיץ מזמינה אצלי תמיד תיקים גדולים. נעלי אצבע לסוף היום, סוודר קל/צעיף אם יש תכנון ללכת לקולנוע (המזגן שם תמיד מקפיא) או בגד ים אם יש תכנון לסיים את היום בים/בריכה. פחות אוהבת תיק שקוף אם כי יש לו אמירה אופנתית. תיק שק מזמין תמיד לחפור בתוכו כדי למצוא את השפתון או את צרור המפתחות, אז אם שק  לפחות שיהיה יפיפה. SABON משיקה תיק שק עם הדפס מדליק, ידיות נוחות לאחיזה בנוחות גם על הכתף. רק אל תשכחו להוסיף תרסיס לחות, באלם קטנטן ואתן מסודרות.

89 שקלים







Style your nails for summer


קולקציית  לקים  לקיץ 2016


רעננות של קיץ עבורי מעבר לטיפוח ואיפור זה לקים צבעוניים ומשמחים על הציפורניים. אריזת הלק של סבון יפיפיה, מקופסת הרטון המעוטרת ועד הבקבוק המוזהב והמברשת אשר כה נוחה לאחיזה. 





מריחה קלה, כיסוי טוב בשכבה ראשונה, שניה מביאה לכיסוי מלא ושלמות המראה, עמידות 3-4 ימים עד צ'יפון ראשון. מחכה כבר לטופ ובסיס שלהם.





6 גוונים חדשים נוספו לקולקציה, יפים אחד אחד, בסבון נתנו בהם שמות :)

אפרסק -  Peach It Up 303

ורוד     -  Be-You-Tiful

טורקיז - Aqua Energy 257

תכלת  -  Good Vibe 300

אדום   -  You Go Girl 442

שקוף   -  Clear Moment 22


השקוף ישמש לעת הצורך גם בטופ לעמידות ולברק.

29 שקלים - 11 מ"ל
שמן מזין לציפרניים

שמן מזין לציפרניים חזקות והזנה לקטיקולה בריאה. שמנים טבעיים לשם לחות בעור, לכל סוגי העור גם עור עדין, באריזת טיובה יפה, עם מברשת אפליקטור  אסתטית, נוחה לנשיאה בתיק. זה מוצר מעולה שאני תמיד משתמשת בו בעת המתנה למשהו - בבנק, לרופא וכדומה.

49 שקלים - 7 מ"ל

את מוצרי המותג  תוכלנה למצוא בחנויות ברחבי הארץ : רשימה 
או באתר הבית : קישור


אסיים בציטוט מאמר היצרן SABON עד הפרט האחרון :)

קיץ צבעוני וקריר לכולנו






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה