5 במאי 2016

שמלות קיץ 2016 עם GOLBARY





הייתי בהשקת קולקציית הקיץ לבית GOLBARY, צבעונית, קייצית, קלילה וצעירה, אתמקד הפעם בשמלות.







לא אחת שיתפתי אתכן במחשבותי כי שמלות הן אחת החוזקות של המותג הנשי GOLBARY. בין אם שמלה ליום יום, שמלה מחויטת בקווים קלאסים או שמלת ערב מחטבת, תמיד מצאתי את מבוקשי בחנויות המותג. 







נדמה שהקיץ כולנו נלך רק עם שמלות. המותג הלך צעד קדימה ולעונת הקיץ "ים של שמלות". קליל, טרנדי ובמנעד גוונים, גזרות והדפסים בכל האורכים לכל זמן ואירוע בשעות היממה.

שמלות בגווני פסטל עדינים וסולידיים לצד גוונים דומיננטיים, מבדים רכים ונושמים המותאמים למזג האויר הישראלי.






שמלות בהדפסי פרחים צבעוניים ועזים, שמלות אובר סייז בהדפס עלים ופרחים גרפיים בשחור לבן, ושמלות מודפסות באורכם שונים, אם בגזרה צמודה ומחטבת ואם רפויות.





עוד תמצאנה שמלות המושפעות מאומנות הפופ ארט דפוסי שחור ולבן, צורות גיאומטריות ושמלות וופל מחמיאות עם רוכסן בצבעים משמחים לעין.


גם המראה האתני אליו אני פחות מתחברת, האהוב מאוד על נשות ארצנו ופופולרי מאוד בעונה. גזרות קלילות, הדפסים צבעוניים, שמלות חלקות בשילוב אבנים,  שמלות בגזרת אובר סייז בהדפסי פייזלי יפייפיים. הגלביות שתפסו חזק כאן בשביל להישאר, אחת ההצלחות, גזרה קלילה, אורכים מחמיאים, מסתיר אם צריך :) וסופר אופנתי בהדפסים אקזוטיים.



שמלות ערב: קולקציית השמלות של גולברי רחבה ומביאה שמלות יפות, מחטבות ומחמיאות שתישארנה איתכן לשנים. הבדים איכותיים ונעימים. שמלת תחרה בקלוש, מקסי מחמיאה, חיצוכי לייזר במחשוף, לורקס, תחרה וסאטן בגזרות קלאסיות. כמו גם שמלות גלביה משולבות תכשיטים בגזרות ואורכים שונים.


בואו מכוונות מטרה כי קשה להסתפק באחת :)

טווח המידות:
36-46
טווח המחירים:
199-499 שקלים
מעצב ראשי: יעקב גולברי
צילום: נמרוד קפילוטו (בחנות - אנוכי)
את הפרזנטורית של המותג אסתי גינזבורג פגשתי בלייב, תמירה, נעימה ויפיפיה אמיתית.

להשיג בחנויות הרשת - רשימת חנויות: קישור
דגמים נוספים, פרטים, מחירים ורכישה באתר הבית - קישור


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה