7 באפריל 2016

OPI NEW ORLEANS




לא  פשוט לחדש בעולם הלקים, כבר הכרנו את כל הצבעים, הגוונים והטקסטורות. כשיש השראה אפשר ליצור קולקציה חדשה יפה ומיוחדת. ב OPI עושים שתופי פעולה צבעוניים וקולקציות בהשראות מקוריות ומיוחדות ואנחנו נהנים.






כזו היא הקולקציה ברוח ניו אורלינס - בת 12 גוונים.






במבט ראשון חשבתי לעצמי "כבר הייתי בסרט הזה?" אבל מבט נוסף מקרוב ובחירת גוון למניקור משמח גילו לי קולקציה שכל גוון בה מדויק,  שהגוונים שלה מתאימים לרוב גווני העור עד כדי שהסתקרנתי ממש לירוק ולשני הכחולים היפיפיים, צבעים שאני מתחברת אליהם קצת פחות.





צבעוניות היא סמל אותנטי של ניו אורלינס וכך גם הקולקציה בה גוונים פסטל שונים מאוד זה מזה, עם ברק יפה פנינתי או שימרי - פסטלים ושימרים זה לגמרי אני.

יש השקות שהסקירה היא לגמרי המוצר לשמו התכנסנו, הפעם ההשקה היתה חלק יפיפה ובלתי נפרד.







ברוח פסטיבל המארדי גרא, המאופיין במאכלים שמנים, זללנו לנו המבורגר וצ'יפס, המאכל האהוב עלי אפילו יותר משוקולד ;), שתינו אלכוהול וטעמנו "בורבון"




עוד צפינו בלהקת ג'ז עם זמרת בעלת קול נפלא שמי שהקשיב גם למילות השירים -  שרה לנו שירים שובבים.


קולקציה מוצלחת, אמנם אני במיעוט שקל לו יותר עם מספרי לקים מאשר שמות, אבל משחקי המילים בשמות הלקים של OPI משעשעים ושובבים. הגוונים לבישים ומחמיאים. המברשת הרחבה של OPI מצויינת, נוחה לדיוק מריחה ולאחיזה. ומכיון שבחיים תמיד צריך לבחור, הגוונים ששבו את ליבי יותר מכולם: 






?SPARE ME A FRENCE QUARTE הוא גוון מושלם, ורוד מג'נטה עמוק, קלאסי, אלגנטי ומלא נוכחות. 




גוון שתמיד יהיה בקדמת המגירה. כשמתלבטים מה למרוח על הציפרניים הוא האולטימטיבי. פורמולה נהדרת, אטומה, מושלמת בשכבה ראשונה ועוד יותר בשניה. עמידות של 5 ימים ויותר. 




!SHOW US YOUR TIPSכמכורת שימר וגליטר למרות שהוא לא אטום, הגוון האביבי שבה אותי. המחמירות יניחו אותו על לק קרמי אטום. פורמולה דלילה משהו, שכבה ראשונה מתפזרת ולא אחידה, מרחתי עוד 2 שכבות לכיסוי יפה והתענגתי על צבע אביבי בימי חורף קר. לאחר 3 ימים החלה נסיגה קלה בקצות הציפרניים לא ממש נראית , אז משכתי עוד יומיים. אחד התכולים היפים שיש לי באוסף.

OPI נתנה בהם שמות:
Let Me Bayou a Drink – ורוד בהיר פנינתי
Humidi-Tea – ניוד פנינה
Suzi Nails New Orleans – ורוד קלאסי
I Manicure for Beads – סגול פנינתי.
Spare Me a French Quarter? – ורוד מג'נטה
She's a Bad Muffuletta! – אדום קלאסי מבריק
Got Myself into a Jam-balaya –אפרסק שמנת בהיר
Crawfishin 'for a Compliment – כתום קייצי
Bourbon – ברונזה מטאל כסוף, במראה ראשוני לא התלהבתי - על הציפרניים יפיפה
I'm Sooo Swamped! –  ירוק נדיר ומאוד מיוחד
Rich Girls & Po-Boys – כחול של ים ושמיים יחדיו
Show Us Your Tips! –  כחול אביבי שימרי מושלם

 את הלקים של OPI תוכלו למצוא ברשת APRIL ובמכוני היופי ברחבי הארץ. 

הלקים של OPI מיובאים לישראל בלעדית על ידי חברת "ברייסון שיווק" ונמכרים ברשת "אפריל" ובמכוני הטיפוח המקצועיים ברחבי הארץ. הלקים של OPI  איכותיים ומצטיינים בעמידות יוצאת דופן. המרקם מושלם ונוח למשיחה ומברשת הפטנט הייחודית הרחבה מאפשרת דיוק אולטימטיבי. מחיר לצרכן: 65 שקל.




7 תגובות:

  1. מאוד אהבתי את הקולקציה הזו ושני הלקים שעלייך משגעים! יש לי את !SHOW US YOUR TIPS ואמנם צריך כמה שכבות ממנו אבל הגוון מאוד מיוחד ולגבי השני ?SPARE ME A FRENCE QUARTE היתה לי התלבטות כי יש לי גוון ממש דומה לו מאחת הקולקציות הקודמות שאני מאוד אוהבת, אבל למי שאין אותו זה פשוט גוון מאסט.

    השבמחק
    תשובות
    1. מבינה אותך לגמרי, בענייני לקים זה לא עוצר בעדי, לא שבעה מהם ;)

      מחק
  2. אני הייתי צריכה שלוש שעבות מהלק הזה... מה שהופך אותי לאחת המחמירות :-) מעדיפה אותו מעל לק קרמי.

    השבמחק
    תשובות
    1. ואכן נאלצתי למרוח 3 שכבות כמו שכתבתי ועדין הכיסוי לא ממש מלא. כנראה שאינך מכורה לנצנצים כמוני ;) מה שמציב כותך כמחמירה לענייני לקים לא אטומים - לגמרי חחח

      מחק