24 בינואר 2016

הגן הנעלם - קוסמטיקה טבעית - secret-garden




שם קסום יש למותג הקוסמטיקה הטבעית. בסדרת הטיפוח, קרם לחות, מסיכת הדרים ודיאודורנט על בסיס הדרים.


קוסמטיקה טבעית בתהליך ביתי מצמחי מרפא הגדלים בגליל. מרקם נעים למגע וריח נפלא המופק משמנים המורכבים מפירות, פרחים ועשבים. המוצרים מופקים מחומרים טבעיים וצמחיים ואינם מכילים פרבנים, SLS, וחומרי ריח שאינם טבעיים, כך דבר היצרן.






קרם לחות לפנים:

ניחוח הדרים נפלא בקופסה פשוטה למראה עם מכסה מתברג, המשדרת בדיוק את יחוד המוצג, בסיסי וטבעי. עפ"י היצרן, מומלץ לשימוש לכל סוגי העור. הניחוח נעים להפליא. בחורף עורי יבש יחסית. השתמשתי בו יום ולילה על עור פנים נקי, מרענן לחותי מרגיש עור רך ונעים והכי חשוב, טבעי. 

כמות 50 מ"ל במחיר 129 שקלים.






מסיכת חימר לבן לפנים

מגיל צעיר אני משתמשת במסיכות פנים, ניקוי, לחות. מסיכות חימר הם החביבות עלי ביותר שכן את התוצאות רואים גם במיידי וגם במצטבר.

מסיכה מוצלחת מאוד בריח הדרים. היצרן ממליץ על שימוש פעם עד פעמיים בשבוע . להניח שכבה נדיבה על כל הפנים 2-10 דקות עד יבוש ולהסיר במים ואז כמובן למרוח קרם לחות. אני מניחה מסיכת ניקוי פעם בשבוע, בד"כ ביום שבת למשך 10 ואפילו יותר דקות, לפני המקלחת, שוטפת במים ומסיימת לאחר המקלחת בקרם הלחות. 

המסיכה, מנקה, מרעננת אם תהינו את כוונתי מרגיש שמממש "מטהרת" ומעניקה מראה אחיד לפנים או במילים מדוייקות: פייט לפיגמנטציה. כמו כל סדרת טיפוח התמדה תביא לטשטוש מראה הכתמים ומראה גוון אחיד לעור. באם תפסקנה לטפל עם הזמן הם יחזרו.

כמות 50 מ"ל במחיר 129 שקלים.





דאודורנט הדרים

הזרקור על דאודורנטים הוא תמיד בקיץ, אבל בחורף הוא לא פחות חשוב. שכבות של לבוש, מקומות סגורים וכדומה. אריזת הדיאודורנט מעצבנת משהו עם כל היותה טבעית, ללא אלומיניום ואנטיפרספירנט שכן היא לא נוחה לנשיאה בתיק בשל גודלה וצורת אריזתה צנצנת ולה מכסה מתברג מה שמוריד מן האסתטיקה שבה כי צריך להיעזר באצבע.

אשר לתוצאות - מצויינות מרקם קרמי המכיל חמאת שיאה ושמנים ארומתיים, שכבה דקה על עור נקי ויבש ותרגישו רעננות ונעימות כל היום שזה נהדר.

כמות 50 מ"ל במחיר 59 שקלים.

לפרטים ומוצרים נוספים באתר החברה: קישור

להשיג באתר החברה וחנויות טבע ברחבי הארץ







אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה