27 בינואר 2016

גרנייה צבעי שיער GARNIER - COLOR NATURALS





לצבעי השיער קולור נטורלס התוודענו בהשקה חגיגית, במסעדת  ARIA. בכיכובה של מגי אזרזר. שגרירת היופי המקומית של גרנייה אשר בחרה בה בהיותה רב גונית, אהודה על רוב האוכלוסיה ובעלת יופי טבעי ברוח המותג. מותג המבוסס בכל מגוון מוצריו, על מרכיבים טבעיים אם להגדירה במילה אחת, מגי היא "משלנו". כוכבת טלוויזיה, שחקנית תאטרון מרשימה, יפיפיה אמיתית ועדיין בגובה העיניים, נגישה וחייכנית.



מגי שלא צבעה את שיערה מעולם, הסכימה לצבוע בפעם הראשונה את שיערה עבור קמפיין הטלויזיה שיעלה ב 5/2/16, פגשתי בה, שוחחנו מעט, צחקנו והצטלמנו יחד, היא מקסימה, חמה ומפולפלת והשיער שלה מהמם וצבוע מושלם.




תוצאות מחקר מגלות כ 62% מנשות ישראל צובעות את שיערן. כ 38% צובעות את שיערן בבית. (אני ביניהן). 




קולור נטורלס, הינה סדרת צבעי שיער לשימוש ביתי, המבוססים מרכיבים טבעיים, שמן זית, שמן אבוקדו וחמאת שיאה להזנה והגנה ולא פחות חשוב- מכסים גם שיער לבן עד 100%. שהרי שיער לבן הוא לא רק פונקציה של גיל תסכימו.






הצבע מגיע כערכה ובה: 
שפופרת צבע, 
חמצן, 
מסיכה, 
כפפות חד פעמיות 
ודף הוראות שימוש

28 גוונים בסדרה: מבלונד, נחושת, אדמוני ועד חום ושחור. ניתן גם לשלב בין הצבעים.



תהליך הצביעה פשוט: ללבוש את הכפפות, לשים צבע בכמות רצויה וכמות קרם חמצן בהתאמה ולערבב. הצבע אינו מטפטף עד לתום הצביעה באמצעות שטיפה. מנסיון צביעה של שנים: כדאי לרכוש מברשת יעודית לצביעת שיער. אני רכשתי בס.פארם ב 8 שקלים. (טיפ קטן, בקצה הידית ניתן להשתמש כדי "לפתוח שבילים" ) ולשמור קערת פלסטיק קטנה למטרה זו בלבד. 

כדאי לקרוא הפעם הראשונה את כל דף ההוראות כדי לדעת מה הכי מתאים לדרישות שלכן, שורשים, שורשים ותיקונים או את כל השיער.



הכי חשוב ואולי זו היתה צריכה להיות הפסקה הפותחת, הסבר איך זה שאני כותבת פוסט שלם על צבעי שיער בטרם התנסיתי בהם. ובכן, גם כי זה גרנייה מותג שהמוצרים שלו איכותיים ונותנים תמורה מלאה למחירם ונמצאים בבתים של רובנו. דוגמת דיאודורנט neo המעולה, סדרת פיור אקטיב מוצרי הניקוי, תמיסת המיסלר 3 ב 1 ועוד וגם מכיון שמחיר ההשקה הוא כל כך שווה 17.90 שקלים עד סוף חודש פברואר. (מחיר מלא 30.20 שקלים) מתכוונת כמובן לצבוע בגוון בלונד, ולחזור עם חוויות.

את סדרת קולור נטורלס ב 28 גוונים תוכלנה למצוא ברשתות ובפארמים




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה