5 בינואר 2016

ESTEE LAUDER - MAGIC EYES




עונת החורף היא הזמן האידיאלי להשקת מוצרי עיניים. אסתי לאודר השיקה בהפנינג חגיגי בהנחייתה של המאפרת הבינלאומית עדה לזורגן. כל אחד מהמוצרים שבקולקציה ראוי לפוסט משלו, הם מוצלחים, נותנים מענה לשימוש שהוא בסיסי לרובנו ככולנו במראות איפור העיניים . בפיגמנט, בנוחות ובקלות השימוש מול קשת הגוונים והעמידות הראויה. מוצרי עיניים שהם ממש חובה בכל תיק איפור:




BROW NOW

נדמה שהשם באנגלית מצלצל יפה יותר לאוזן אבל גבות עכשיו זה לגמרי מה שאנחנו רוצות:




VOLUMIZING BROW TINT

ג'ל גבות במיכל עם מכחול במראה מברשת - פורמולה המכילה סיבים, עמידה עד 12 שעות. מוסיפה נפח למראה מלא וטבעי.  המכחול בעל צורה אלכסונית לעיצוב הגבה וסירוק הצבע לגבות, עמיד במים, מריחה והכתמה - כך דבר היצרן.

לסירוק ומילוי מראה הגבות ותיקון אם יש איזורים דלילים/קרחות קטנות. שיער דליל או גבות חסרות - בשילוב עם עפרון ניתן להגיע לשלמות. 
ישנם חמישה גווני צבע  לכיסוי כל גווני הגבות - ושקוף, לעיצוב וריסון שערות מסתלסלות ועד צביעה מלאה. ניתן לבניה בשכבות - אפילו לאחר דקות מספר כשחומר כבר התייבש.
טיפ של עדה: לעקל מעט את מוט המכחול להנחה מדוייקת.

חמישה גוונים: 

 Blond, Soft Brown, Rich Brown, Black Brown ו- Black

אני מאוד אוהבת מוצרים המקלים על מלאכת האיפור. ג'ל גבות הוא אחד המוצרים החביבים עלי שכן ניתן גם לסרק, לעצב ואף למלא חסרים בגבה. ג'ל הגבות של אסתי לאודר אחד הטובים, אם לא הטוב ביותר שיצא לי לדגום. הן בשל המכחול הדק, המאפשר לצבוע כל שערה ונקודה. מכסה לבן וממלא את הנקודות הדלילות והן בשל העמידות המצויינת. תוסיפו את נוחות הנשיאה בתיק, הסרה קלה בסוף היום  ו 5 גוונים  - מוצר כוכב.






BROW DEFINING PENCIL

עפרון ג'ל עמיד ל 12 שעות במים לחות וזיעה. מרקם חלק לעיצוב וקיבוע הגבות. 2 ב 1 - צובע ומקבע -כך דבר היצרן.





עדה איפרה אותי בשילוב של שני המוצרים, תחילה בעפרון ג'ל Soft Brown לעיצוב הצורה  למילוי האזורים הדלילים וכיסוי שערות לבנות מבריקות והשלימה עם הג'ל לעיצוב בגוון Soft Brown

נ'גה חקשור מומחית גבות שהתלוותה לעדה נתנה לי טיפ כי אני יכולה להשתמש צבע בלונד לגבות טבעיות וגם  ב  .לגבות מודגשות יותר soft brown

יש לי כמה שערות לבנות מבריקות ומעצבנותשמצריכות כיסוי, אני פחות אוהבת צביעה חודשית עם צבע גבות וחמצן ולכן צובעת אותן כל בוקר. אהבתי את העפרון הרך שצובע בקלות את השערות הלבנות ומעבה את המראה היכן שהן דלילות. עמידות מצויינת לכל היום עד להסרה בערב. בקצהו השני יש מסרק גבות להשלמת המראה. גוונים מבלונד בהיר עד חום כהה וגם את גוון 3 rich brown עבור גוון ג'ינג' שזה נהדר.

חמישה גוונים:
Blonde, Soft BrownRich BrownBlack Brown ו-Black.

LITTLE BLACK LINER

איילינר אחד - שלושה מראות. שני קצוות, עמיד בפני מים בשיטה חדשנית לקו חלק ואחיד. דקיק,, דק או עבה בקלות וללא מאמץ. עמיד במים, אינו מכתים ואינו מתפורר- כך דבר היצרן

עיצוב מקסים ואלגנטי לאיליינר בגוון שחור המאפשר 3 עוביים של קו. יש לנער את ה"עט" בעדינות ולצייר עובי קו רצוי. אני לא מרבה ללכת עם איילינר אף על פי ולמרות שאני מוחמאת רבות שכשאני מציירת לי אחד. ליטל בלאק ליינר הוא בעצם סופר ביג! בפיגמנט שחור דומיננטי ויפה, בנוחות האחיזה והציור ובאפשרות לגוון בעובי הקו. קו דקיק או קו דק/עבה בו ניתן לשחק עם עובי ע"י סיבוב האפליקטור לצד השטוח. הליינר מתייבש מהר, לגבי מים/דמעות לא בדקתי. העמידות שלו מבוקר עד ערב, לא מתפורר ואם אני מחכה בזהירות ליבוש גם לא מכתים לי את העפעף. בשל עמידותו להסרה נדרשתי למסיר איפור יעודי. 

ואי אפשר להשיק קולקציית איפור עיניים בלי להשלים את איפור העיניים למעושן תסכימו?











עדה איפרה את הדוגמנית מיה ורדי בעלת הפנים היפות איפור מעושן דרמטי מושלם. עדה לזורגן מדהימה הן בחיבור המיידי שלה אלינו, הן בטוטליות שלה והן בפרפקציוניזם המדהים להביא למיקסום תווי הפנים של כל אחת ואחת.

MAGIC SMOKY POWER SHADOW STICK

אהבה משימוש ראשון ושני ושלישי. מוצר חובה לכל מתאפרת, בשל המראה, הנוחות, הרכות, הנשיאה בתיק והאיכות  והאיכות.

עפרונות צללית אבקה, עמידות עד 8 שעות - עפרון שמנמן במרקם צללית דחוסה המאפשר יצירת מראה מעושן במשיחה אחת. גימור מאט, משי או שימר. תוך מספר שניות מתקבלת צללית עשירה ופודרתית - כך דבר היצרן.


קיצורי דרך זו לגמרי אני וכמוני יש עוד הרבה. אסתי לאודר השיקה קולקציה מלאה לאיפור העיניים לנשים באשר הן, עסוקות, קרייקיסטיות, ממהרות, בלוי לוותר על איפור מעושן מושלם - בקלות, בלי מאמץ רב ובמראה עשיר פיגמנטי ועמיד. עוד לפני שראיתי אותם בפעולה ובאיפור על עיני חשקתי בכולם עפרונות שמנמנים בכל אחד בגוון שלו עם מכסה זהב, האומרים בתוכים צללית אבקה. אידיאלי לנשיאה בתיק, קל בשימוש וניתן לשימוש כצלליות, למראה מעושן, ולבניה בשכבות הן לעוצמת הפיגמנט, 
והן לשילוב בין הגוונים. להעביר בעדינות משיחה עם העפרון על ולטשטש בקלילות באצבעות זה הכול.
נותרה שאלת החידוד, לעפרון לא מצורף מחדד וחבל. במחשבה שניה למי מאיתנו אין אחד כזה בארסנל :)




טיפ של עדה: לצייר עם העפרון = למרוח את אבקת הצללית על גב היד, להוסיף מעט ממסיר האיפור האגדי של אסתי לאודר Take It Away, לא משנה הסדר, לערבב מעט ולקבל מרקם מישחתי מושלם לשימוש כצלליות. היות ומעושן דרמטי זו פחות אני, עדה איפרה אותי בשניות למעושן עדין בגוונים Charred Plum   גוון חצילי בגימור משיי בשילוב שימרי בגוון Pink Charcoal  
שהפכו מייד לפייבוריט שלי.

8 גוונים בסדרה:


Burnt Black  - שחור בגימור מאט.
Indigo Smoke  - כחול עם גימור משי.
Cool Ash  - אפור עם פתיתי זהב בגימור שימר.
Slow Burn  - ברונזה בגימור שימר.
Sea Smoke  - כחול מים  בגימור שימר.
Scorched Gold  - זהב בהיר בגימור שימר.
Pink Charcoal  - ורוד סגלגל-אפור בגימור שימר
Charred Plum  - סגול חציל בגימור משי.


מחירי ההשקה עד לסוף חודש ינואר:

עפרון צללית: 99 ש"ח(מחיר מלא 139 שקלים)

איליינר 129 ש"ח (מחיר לצרכן:180 שקלים)

עפרון גבות: 119 ש"ח(מחיר לצרכן:135 שקלים)


ג'ל גבות: 119 ש"ח(מחיר לצרכן:135 שקלים)

את מוצרי הקולקציה היפיפיה  הן בעיצוב והן בתוצאה תוכלנה למצוא ברשתות ובפארמים.







אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה