31 בדצמבר 2015

"חתונה מנייר" - סרט קולנוע




לסרט "חתונה מנייר" הלכתי במקרה.



בנק הפועלים יצא במבצע שווה - 10 שקלים לכרטיס וניתן היה לרכוש זוג. אבל - התוקף היה קצר, עד 31/12/15. חופש בשעת צהריים הביא אותנו אל הסינמה סיטי לבחור סרט לפי השעה - והשעה הייתה טובה, תמיד נהנים לפרגן לסרט ישראלי.

אילו היה זה סרט הוליבודי מניחה שהסקירה הייתה שונה משהו במחשבה ש"כבר היינו בסרט הזה". אבל כסרט ישראלי מגיע שאפו ענק ל ניצן גלעדי  שזהו סרטו העלילתי הראשון. הוא כתב הפיק ואף ביים את הסרט ברגישות רבה, השימוש בפריט כה נמוך כנייר טואלט לדימוי כה גבוה מדהים ומלמלתי זאת שוב ושוב. נייר טואלט...אהבה, חתונה...

יתרה מכך, אני מאלה שמאוד משתדלים לא לתת ספויילרים בסקירה אולם נדמה שמה שלא אכתוב לא יגרע מחווית הצפייה בסרט המיוחד כל כך.



אסי לוי הנהדרת יודעת ליצוק לכל דמות שהיא משחקת משהו מעצמה, כזה שאתה מאמין לה וכואב/שמח יחד איתה את החוויה שלה. אשה קשת יום שלא ויתרה על ביתה וגידלה אותה עם כל הקשיים והסיכונים הכלכליים תוך ויתור על חיי הנישואים שלה.



מורן רוזנבלט היפיפיה היא שחקנית נהדרת שנכנסה לי ישר ללב. הבימוי המדוייק הביא אותנו להזדהות עם הרצונות ולהבין את הכאבים, בלי להגזים בדרמה, שהרי מדובר בפיגור קל ויש גם רגשות אמיתיים של כל אשה בלי קשר לאינטיליגנציה שלה.



רועי אסף - כשחזרתי הביתה מהסרט "המילים הטובות" (שמי זרחין) רצתי לגוגל לחפש פרטים על השחקן הנהדר הזה. למרות שנדמה כי הוא נראה מעט מבוגר לתפקיד, יכולתי להבין למה בחרו בו. יש לו מנעד הבעות שמעביר בדיוק את מה שלכאור המתרחש במוחו באותו הרגע ויש לו קול להתאהב.

דמויות החברים הם טיפוסיות ולא נתנו להן "בשר" חבל קצת.

הסוף נהדר בעיני כי הוא בלתי צפוי, לפחות עבורי. וכמי שצופה בקולנוע לא מעט, כיף לי כשאיני יודעת מה יהיה הפתרון לתעלומה.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה