10 בדצמבר 2015

"משברים בעמ" סרט קולנוע





לסרט הקולנוע משברים בע"מ יש כל הסממנים להיות להיט. שני שחקנים מוצלחים ביותר, זוכי אוסקר, גורג' קלוני כמפיק ותסריט אקטואלי תמיד  - פוליטיקה ושחיתות, עפ"י סיפור אמיתי.







סנדרה בולוק כאסטרטגית מבריקה המגויסת להרים קמפיין כושל של מועמד לנשיאות בוליביה, אשר מגלה שאל מולה היועץ של המועמד השני, הוא לא אחר מאשר המתחרה המושבע שלה, שנוא נפשה.




התסריט מוצלח עיני, הדיאלוגים שנונים, סנדרה בולוק משתדלת לתת את המיטב שלה. בילי בוב ת'ורנטון פחות, אם תשאלו אותי. הסרט זורם, מציאותי, סטירי והכל במידה. תככים, מזימות, הונאה אל מול נאיביות של אזרחים שרוצים לתקן ומוכנים להאמין במנהיג חזק ש"תיקן את דרכיו" (מזכיר לכם אותנו?) . אבל חסר לי איזשהו ניצוץ, משהו שיוציא אותנו מהצפוי והברור מאליו. הדרמה היא לא מי מהמתמודדים מתאים יותר לנשיאות אלא מי מהיועצים הזרים יצליח להביא את המועמד שלו לנשיאות, בדרך לנצחון הם שוכחים לתהות על קנקנו וערכיו האמיתיים של הנשיא לעתיד.

השותף לעומתי שנושם חי ובועט 24/7 אקטואליה, מאוד התחבר לסרט במלוא הרצינות, וכאב את המציאות הפוליטית המושחתת, אצלנו, שם ובכל מקום

אז למה כן? לוקשיינים מדוייקים, תפאורה  הולמת ודרמה אמיתית, שחקנים טובים, סיפור שנוגע לכל אחד ואחת מאיתנו, שחיתות ופוליטיקה, אמרתי  וכי הסוף מיוחד.

למה לא? בעצם למה לא?











אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה