20 בדצמבר 2015

AHAVA - BEAUTY BEFORE AGE





הרומן שלי עם אהבה הוא כבר ארוך ויציב, אבל הפעם יש גם פרץ התאהבות.


כשאומרים לי בהשקה "צפי לתוצאה מיידית" כמאמר היצרן, אני סקרנית מאוד ומנסה לא להיות סקפטית. אבל ההוכחות בשטח מדברות בעד עצמן. דבר היצרן בהשקה - שיפור במראה לאחר 3-4 שבועות, יכולה לומר לכן שעל עור פני  זה קר אפילו בפחות זמן.  תוצאה כמעט מיידית, עור קורן, ואפילו מתיחה קלה, ממש כך

כשתוחמים גילאים לסידרת טיפוח,  זה מרגיז אותי משהו, שכן יש גיל כרונולוגי ויש מצב עור, לפעמים עור של בת 30 ידרוש טיפול מסיבי ועור של בת 50 יראה נהדר, ללא קמטים - הרבה תלוי בגנים ובטיפוח לאורך כל החיים. ואולם מסכימה שעדיין יש אפיונים מסוימים כמו אובדן מיצוק ורפיון העור שלקראת גיל 50 יופיעו גם לעור הכי יפה ומטופח.

מסתבר גם שלרוב הנשים קל יותר להגיע למדף לקבל סינון מיידי איפה לשים את עצמן, מאשר תהייה מהם התכונות שתרצינה לשמר/לשפר.




אז מה יש לנו פה:


מותג AHAVA השיקו קרם יום וקרם לילה - למניעת רפיון, לדור בנות ה 50, כי תכלס כולנו רוצות להישאר צעירות ולבטח להיראות צעירות.  שני קרמים הפועלים לשיפור גמישות העור למראה זוהר וצעיר יותר, צמצום עומק הקמטים ומיצוק העור. קרם היום עם הגנה 20SPF כך דבר היצרן.


מעשית סוג של סנסציה הייתי אומרת, כל מה שאמר היצרן ואף יותר מהר, שזה נהדר. נתחיל בניחוח: השותף שאל אותי למה שמתי בושם לקראת השינה. הניחוח הנהדר של קרם הלילה אפף אותנו עת שכבנו לישון, נעים, פרחוני נקי, מרגיע - נהדר.

זו תקופת מה שאני שמה דגש בקרמים על טיפול בגרוויטציה. רפיון העור ומיצוק. כבר לאחר פחות משבועיים שמתי לב שהעור נראה בריא וקורן למראה וגם...מתוח יותר בקו הלסת. עברו עוד ימים לא רבים ויש לי תחושה מול המראה של מיצוק, נראה ממש כאילו הלחיים מורמות מעט מעלה. - פנטזיה כאילו רזיתי קצת -  ( וזה מתאים לי :) )
אני אוהבת סדרות של קרמים - זוג מנצח יש פה. משתמשת באדיקות בשני הקרמים יום ולילה. בד"כ הייתי מוסיפה קרם הגנה 50SPF אבל היות ואנחנו בחורף ואני נמצאת כל הזמן במקומות סגורים אני נהנית לדלג על שלב ההגנה, כי הוא כבר בתוך הקרם. 

בהשקה שיתפו אותנו כי במחקר מדעי על 40 נשים נמצא כי:
88% מהנשים חוו הפחתה משמעותית בעומק הקמטים תוך 28 ימים.
93% חוו עליה משמעותית במוצקות העור תוך 28 ימים.

אין לי קמטים אבל אני בהחלט הוכחה חיה שמיצוק העור קורה ותוך פחות מחודש ימים וזה דבר שבדרך כלל דורש טיפול אסתטי במרפאה/מכון המומחה לכך.

משלבת בלילה גם את הסרום הנפלא של המותג, לדעתי אחד ממוצרי הדגל שלהם - DEAD SEA OSMOTER CONCENTRATE  שסקרתי כאן.

הקרמים מגיעים במיכל 1/2 שקוף ומכסה פלסטיק מתברג. חבל ששני הקרמים נראים אותו הדבר, גם בגווני הכיתוב, מה שמכריח שימת לב לבחירה ביניהם.




Uplift Day Cream SPF 20 - קרם ליפט - פנים ליום
אני מאוד אוהבת קצפת ועוד יותר כזו שלא משמינה, הקרם במרקם קצפת אוורירי ובניחוח נפלא. נספג בקלות, ומזמין עיסוי הפנים והצואר תוך כדי מריחה. מכיל 20SPF ומתאים כבסיס לפני האיפור.

כמות 50 מ"ל במחיר 319 שקלים




Uplift Night Cream  - קרם ליפט ללילה
גם פה תמצאו קרם קצפת סמיכה בניחוח בושם מרגיע לפני השינה - מתאים לפנים, צואר ודקולטה (מחשוף)
פורמולה נעימה על העור שנספגת בקלות ומזמינה עיסוי הפנים הצואר והמחשוף. להזנה, מתיחה וחיזוק ולמראה זוהר בבוקר - אומר ומקיים.

כמות 50 מ"ל במחיר 319 שקלים


למה קראו לסדרה "יופי לפני גיל?" כי העולם שייך לצעירים. כולנו מודעים לכך ומשקיעים בלבוש, פעילות גופנית, איפור וטיפול - רוצים לפני הכל להיראות צעירים. זו עובדה :)


את הקרמים תוכלנה למצוא בחנויות AHAVA, בדיוטי פרי וברשת סופר-פארם.

לפרטים נוספים: באתר הבית של AHAVA - קישור ובעמוד הפייסבוק של המותג - כאן 



















אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה