2 בנובמבר 2015

קניון עזריאלי הוד השרון



ההזמנה לביקור בקניון הוד השרון תפסה אותי מופתעת משהו, אבל כשקראתי שמדובר בפינוק בסטודיו עדי - ,לקים, לקים, לקים, ובבילוי קולינארי של בוקר, השבתי "חיובי".


בקניון עזריאלי מלחה


ידוע בציבור שעבורי קניון זה סוג של בילוי. את קניון עזריאלי מלחה, אני "פתחתי"  כאן בתמונה עם בן הזקונים. הילדות והבגרות של ילדי ושלי עברה שם. כשרצינו לשנות אוירה (לדגום בגדים פחות שמרניים ;) ), כביש 1 הוביל אותנו לקניון עזריאלי השלום. וכשרצינו לשלב בקניות ובבילוי צפייה בסרט בבית קולנוע איכותי היה זה קניון עזריאלי איילון, אליו נסענו מירושלים.





למה קניון? עבורי התשובה ברורה. חניה, קניות, בתי קפה, בחלקם אף קולנוע, שירותים צמודים וגם פעילויות לילדים ומבצעים. לסיום אפשר לעבור בסופר ולהשלים קניות. הכל במקום אחד. לי זה נוח ואותי זה קונה.

היום אני מתגוררת בתל אביב - ויש מבחר לא קטן של קניונים סביבי. כשקיבלתי את ההזמנה חשבתי גם שזו הזדמנות מעבר להיכרות, לגלות את המרחק/כמה זמן לוקח להגיע. מסתבר שמהר מאוד. 




קניון הוד השרון בין שתי קומות ויפה מאוד כבר במבט מרחוק, מרגיש מרכז קניות אינטימי. יש כמה כניסות שזה יתרון, מגוון בתי קפה דוגמת גרג, ארומה ו RE:BAR וכל המותגים הישראליים החביבים עלי דוגמת: GOLF, CASTRO, HONIGMAM, קרייזי ליין ועוד.




וכך קניתי לי ב LALINE את קרם הרגליים האהוב עלי בתוספת עוד שניים, כי למבצע של 40% אי אפשר לסרב.




בהוניגמן מצאתי מבצע על שמלות קיץ ב 99 שקלים, אילולא מיהרתי לסדנא בטוחה שיכולתי למצוא בקלות 2 ואפילו 3, מאוד אוהבת את הגזרות והבדים של שמלות המותג. 













ככלל איני טיפוס של סדנאות ויצירה למינהן, אבל כשמדובר באוכל ובאוירה של כיף עם בלוגריות חברות שמחתי להצטרף.  השף רונן פילוסוף, העביר לנו סדנא בה הוא מבשל בדקות ספורות מנות ראויות לאירוח או סתם פינוק ממצרכים שבד"כ יש בבית, ירקות, פירות וגבינות שלא רק נראות נהדר, אלא מאוד טעימות. אנחנו התפנקו אולם הסדנאות ב spices  הן מעשיות וכך נתין לשחזר את המתכונים אחד לאחד. התענגתי על כל ביס ורשמתי לי כל רכיב ורכיב מהמתכונים, דוגמת ניוקי מפתיע ברטבים בנוסח תיבולי המזרח הרחוק ולא איטלקי. או "פלאפל" אורז שהולך להיות להיט קבוע בבית. 






קינחנו בלקים: זו אהבה גדולה ועוד יותר ב סטודיו עדי שאני תמיד יוצאת ממנו בחיוך, שכן הם תמיד בוחרים בצוות, נעים מסביר פנים וסופר מקצועי.אגב,חורף עכשיו וכולנו עוברות לנעליים סגורות, אם שכחתן להביא נעלי אצבע לפדיקור בסניף תוכלנה לרכוש אותן.




הקניון משדר יוקרה, מקרין כי מנעד החנויות מכוון לאוכלוסיה מבוססת. לא מצאתי שם חנויות מרשתות זולות/סגנון באזר. חמים ואינטימי כבר אמרתי. מאוד מתאים לבילוי עם חברות לשילוב בית קפה, פינוקים וקניות.
עוד פרטים תוכלנה למצוא באתר קניון הוד השרון: כאן










אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה