6 באוקטובר 2015

ללין תורמת להעלאת המודעות לסרטן השד laline




ורוד הוא הצבע של כולנו וגם צבעו של הסרט שבכל אוקטובר מציין את חודש הגברת המודעות לסרטן השד ע"י מחוות ותרומות.

רשתת ללין משיקה השנה טבעת פפיון ורודה ושובת לב המגיעה באריזה בה היא מונחת ע"ג הסרט הורוד תחת המוטו "אמרתי כן! והלכתי להיבדק"





זו השנה השישית שהרשת פועלת שיתוף עם העמותה ומשיקה מוצר יעודי שיתרום להעלאת המודעות למחלה




50% מהמכירות של הטבעת בחודש אוקטובר יועברו כתרומה ל "עמותת אחת מתשע" המסייעת לנשים חולות סרטן שד וקרוביהן ופועלת להעלאת המודעות למחלה.

בנוסף ניתן לתרום למטרה המקודשת בקופות חנויות הרשת 5 או 10 שקלים.

כך דבר הרדת "טבעת הפפיון הורודה\ מסמלת את המחוייבות האישית שלנו לעצמנו. טבעת שתזכיר לכל אישה בגיל המתאים ללכת להיבדק. הטבעת ארוזה בסרט ורוד, על מנת להעלות מודעות למחלת זו ולקרוא לנשים לעשות את הבדיקה - גילוי מוקדם יכול להציל חיים!

מחלה שקוטלת חיים, אולם אבחון מוקדם יכול הציל ולאפשר לחיות טוב למרות המחלה, כל זה אם רק נקפיד להיבדק - דומני שזו "עיסקה" מאוד מוצלחת. על כן אני מררישה שמחה וגם גאוה לענוד את הטבעת הזו. 




19.90 שקלים מחירה, היא נמכרת בכל חנויות רשת LALINE  ומחצית מהמכירות יתרמו לעמותה
ואנחנו, נדע שהצלנו חיים, נקבל מוטיבציה ללכת להיבדק בעצמנו וכך יהיה לנו ורוד בעיניים וגם בנשמה. 




2 תגובות:

  1. ממש אהבתי את הרעיון! כיף לדעת שחברות גדולות לוקחות לתשומת לבן נושאים חשובים באמת.

    השבמחק