8 בספטמבר 2015

בשמים לחגים



כל חג הוא הזדמנות למתנות, לקנות לעצמנו, לפנק ולהתפנק אולם פסח וחגי תשרי הם משמעותיים ביותר, הן במשמעות המסורתית ואפילו הדתית, הן בהוצאות והן במתנות שבד"כ יהיו הרבה יותר גדולות, משמעותיות ועשירות. החל משי בעבודה וכלה בפינוק לעצמנו, לבני המשפחה ולחברים. בושם הוא לטעמי אחת המתנות הכי מוצלחות, יש בו ניחוח של יוקרה, פינוק אמיתי שרובנו  אמנם נקנה לעצמנו אך נהנה לא פחות לקבלו כשי, מה גם שיש מבצעים הן על השקות חדשות והן על ותיקים ואהובים. כמיטב המסורת אביא גם לה וגם לו:









GIVENCHY - Dahlia Divin


אמרתן ג'בנשי, אמרתן הוט קוטור צרפתי, שמלות נשף הכי מפוארות, קלילות ואלגנטיות. אותה הרוח מעביר המותג בבשמים. כבר שיתפתי לא אחת שיש לי חיבה לבקבוקים רבועים וכזה הוא העיצוב של הבושם.


הפעם מביא לנו המותג גרסא ב E.D.T לניחוח המוכר. עיצוב הבקבוק הקלאסי, דומה אך לא זהה לראשון בסדרה. מכסה שקוף, סרט זהוב לצוארו בזהב ורוד ובו ניחוח ממש נהדר נשי ,ומרגיש מאוד יוקרתי וקלאסי. העמידות שלו נאה מאוד.  בשנה האחרונה התחברתי מאוד להפתעתי לבשמים שהיסמין הוא רכיב בהם. אני בעד להשפריץ עליכן בפארם ולהישאר איתו כל היום כדי להתרשם, רק קחו בחשבון שאתן עלולות להתאהב.





המוזה לבושם, היא המוזיקאית אלישיה קיז המוכשרת שתמיד אזהה אותה עם שיר הנושא בסרט "קוונטום של נחמה" מסדרת ג'יימס בונד, היא רבת כשרונות, יפה ומרשימה. 

תווים עליונים: תפוז דם ואפרסק. תווי הלב: ורד ויסמין. תווים עליונים: אלמוג, וניל ומושק.


מחיר השקה:

50 מ"ל במחיר 299 שקלים
75 מ"ל במחיר 372 שקלים





BRITNEY SPEARS - Intimate Edition


הרומן שלי עם בשמיה של בריטני ספירס הוא ארוך שנים. הבשמים שלה טובים ועוד יותר משתבחת עם השנים. בריטני השיקה ליין של הלבשה תחתונה (להשיג באירופה וארה"ב בלבד)  ואיתו גם בושם בניחוח סקסי ומתוק. אריזת הקרטון הורודה מעוטרת התחרה, אינה מעידה כלל על הבקבוק היפיפה שהיא צופנת בתוכה. הכדור הקלאסי בלבן תחרה, מעוטר אבנים ורודות ולצווארו טבעת זהב.


הניחוח נעים, מעט מתוק אך לא מידי, ומה שנהדר בבשמים של בריטני וגם בנוכחי - העמידות נהדרת לכל היום. ניחוח נשי, סקסי ורומנטי - בהחלט השראה של לנז'רי. אופס, לגמרי עשתה זאת שוב!


תווים עליונים: ליצי, סיגלית ולימון. תווי הלב: שושנה, יסמין וסוכר חום. תווי בסיס: וניל ומושק לבן.

הבושם מגיע באריזה של 100 מ"ל במחיר 199 שקלים






  EISENBERG PARIS -  LOVE AFFAIR


כיף להתפנק בבושם חדש ומפתיע עוד יותר במותג שחדש לי "אייזנברג" המגיע לג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי. 15 בשמים בסדרה, 5 מהם יוניסקס  המשלבים אמנות וריח. אמנות - הצייר הברזילאי  Juarez Machado בשיתוף עם ג'וזה אייזנברג יוצר המותג מביאים לנו יצירות אמנות של ממש. המיוחד בהם הוא כי בכל הבשמים אותם מרכיבי ריח, רק במינונים שונים.


אריזת הקרטון של הבושם מדהימה, יצירת אמנות חושנית ובתוכה הבושם LOVE AFFAIR המגיע בבקבוק קריסטל רבוע במראה מאוד אלגנטי. כמוהו הבושם בניחוח פירותי נשי ומאוד מעורר, לא רק מהשם שלו ;). עמידות נפלאה בהיותו E.D.P, בהחלט הפתעה חדשה. 



תווים עליונים: פרחים לבנים, דומדמניות. תווי הלב: יסמין, ורד, עוקץ העקרב תווי בסיס: מאסק לבן, סנדלווד, טבק

עוקץ העקרב? טבק? במינון הנכון יוצרים ניחוח מאוד מוצלח.


להשיג ב בג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי בלבד באריזה של 50 מ"ל במחיר 75 דולר


BVLGARI -  Aqua Divina

מותג התכשיטים היוקרתי מביא לנו בליין הבשמים שלו עיצובי בקבוקים יפיפיים ומפתים והפעם התעלה עוד יותר על עצמו, לדעתי עיצוב עוצר נשימה. דבר היצרן "כמחווה לונוס של בוטצ'לי עוצב הבקבוק כצדף"  תוסיפו נגיעה של זהב ורוד והרי לכן בושם שהוא תכשיט ממש. 

לא קל להגדיר את הניחוח, כי הוא משתנה כל הזמן אבל בהחלט מרגיש לי בושם לערב. נדרשת התזה אחת וכבר מורגש בכל החדר. גם ספייסי וגם פירותי, ריח של ים, מלח ושמש. מהזן שגם כאשר תעזובנה את החדר, ישאר שובל של ניחוח נהדר שיזכיר אתכן.




תווים עליונים: ברגמוט מלוח, ג'ינג'ר ורוד. תווי הלב: מגנוליה וחבושים. תווי בסיס: ענבר ודונג


הבושם מגיע באריזה של 65 מ"ל במחיר 406 שקלים.





AMERICAN EAGLE - live Your Life

בושם חדש למותג, אחד לו ואחד לה. עיצוב הבקבוק מקסים לכשעצמו. הניחוח צעיר ורענן





לבנות - בקבוק בעיצוב משובב עיין עם עיטור קליל. מבוסס על הדרים, אירוס, קרמל ומושק, ריח מתוק ונקי, בעל נוכחות ועמידות יפה של 5-6 שעות עלי בקיץ.




לבנים - ריח עם נוכחות גברית, המבוסס על ברגמוט, לימון, לבנדר, הל ומושק. ניחוח נעים, צעיר ורענן.

להשיג באריזה של 50 מ"ל במחיר 139.90 שקלים בחנויות הרשת.





QLINIQUE - Calyx 

המעטפה שנחתה בבית, הריצה את כל בני הבית ‏אל הדלת, ריח ניחוח נהדר התפשט ודגדג באף. כשפתחנו את המעטפה נפתרה התעלומה, סדק בבקבוק כך שהנוזל הזהוב נספג בה אט אט. קשה לתאר את את הניחוח המענג, כי הוא הכל ביחד, מעורר, קייצי, ממריץ, נקי וירוק אבל יחד עם זאת מתוק ופירותי, מאוד רענן. בושם קלאסי לעונה. יש לו עמידות יפה של 4-5 שעות כחום הקיץ.


הבקבוק מעוגל ושקוף בקווים נקיים, ויש גם בונוס, מבחנה לנשיאה בתיק


תווים עליונים: אשכולית, פסיפלורה, מנגו, גויאבה, מנדרינה, עלים ירוקים וגויאבה. תווי הלב: שושן, פרזיה, נרולי, ורדים ויסמין. תווי בסיס: אזוב, סנדלווד, אירוס ווטיבר



הרבה רכיבים בבושם אחד. השלם עולה על סך חלקיו והתוצאה נפלאה!! הצ'ופר הוא מחיר ההשקה.
תוכלו לרכוש אותו גם באתר ולקבל משלוח חינם עד הבית ומתנה על כל קניה קישור

מחיר השקה:
50   מ"ל במחיר 149 שקלים
100 מ"ל במחיר 249 שקלים


ולגברים: מעלה הכרתם את החדש של אמריקן איגל. עוד 2 בשמים ותיקים שיש להם מיליוני מעריצים!





GIVENCHY - Gentlemen Only Intense 

גבר ג'נטלמן הוא חלומה של כל אשה האין זאת? כשם לבושם הוא מבטיח ומקיים. הוא מגיע כ E.D.T אך נוכח ועוצמתי כמו פרפיום. עמידות נהדרת לאורכו של כל היום. ניחוח גברי קלאסי, הפצ'ולי מוסיף ניחוח סקסי וחושני. השקה של גודל חדש לבושם, 150 מ"ל. הבקבוק דומה לג'נטלמן המקורי, המכסה שחור מאט ובהדרגה אל תחתית הבקבוק באפור. 




תווים עליונים: מנדרינה, פלפל שחור ועלי ליבנה. תווי הלב: פצ'ולי, ארז ועור. תווי בסיס: שעועית טונקה, ענבר וקטורת.

נכון שאנחנו אוהבות את הגבר שלנו נראה ומתנהג כג'נטלמן, אבל כשהוא לבוש בניחוח הזה, יש בו גם את הפאן החושני סקסי, של קצת יותר מזה. :)

להשיג באריזה של 150 מ"ל במחיר 450 שקלים.





PACO RABANNE - 1 Million

בושם ותיק שהוא להיט עולמי. זהב זה קלאסה, זה פיתוי, יוקרה וסטייל וכשזה מגיע בעיצוב מטיל זהב, זה ממש ואו, העיצוב נדיר, כזה שאי אפשר להתעלם ממנוובגודל 200 מ"ל אז בכלל מחייב. הבושם ליידי מיליון הוא אחד הטובים שהיו לי. לגברים יש מליון משלהם בהתאמה. 

בן הזקונים הופיע בבית עם הרכישה בהכרזה שזה מבצע מציאה ממש, והשותף מייד השתתף ברכישה. יש משהו מיוחד כאשר הם חולקים בשמים, בושם מוצלח שחוצה גילים. אצלנו בבית הם אוהבים להתבשם מייד אחרי הגילוח, משתמשים בו גם כאפשר שייב, אז כמות כפולה מהרגיל זו בהחלט הצלחה




רכיבי הבושם הינם:תפוז אדום, אשכולית, קנמון, מנטה, ורד, עור, פ'צולי ואמבר - בושם במינון הכי מדוייק, נקי, גברי, כזה שבא להסניף את הגבר שלך כל הזמן, אם תשאלנה אותי.

ניתן להשיג בכמה וכמה גדלים ובאריזות מתנה עם קרמים במבצעי חג ממש מצויינים



**את כל הבשמים תוכלו למצוא ברשתות ובפארמים. כדאי לבדוק ולהשוות מבצעים, לפעמים יש פערים משתלמים.


וברוח ניחוחות סתיו מבושמים אאחל לכולנו שנה של שלווה, אחווה ושלום, שתהא מלאה בריאות ווהצלחה שתהיה טובה בהרבה יותר מקודמתה, שנהיה מוקפים תמיד באהובינו ואוהבינו וששמחה תמיד תשרה בליבנו 





ש  נ   ה        ט  ו  ב  ה   !





תגובה 1:

  1. המלצות ממש מעולות למגוון ריחות. אני אישית מחפשת בשמים פרשיים ונקיים, אשמח לעוד המלצות לניחוח זה. תודה רבה

    השבמחק