12 בספטמבר 2015

ANNY COLORS



כתבתי על בשמים וגם על פינוקים ומתנות לחג' שבחלק מהן תמצאנה גם לקים מעולים, כל אחד מהם משמח ומפנק בפני עצמו, אבל מדגדג באצבעות ומשהו חסר. פריט שזמין לכל אחת ואחת מאיתנו בבית בין אם בבודדים ובין אם בעשרות (או מאות). אם יש מישהי שאין לה בקבוק לק בבית, שתקום!! מוצר שזמין בכל רשת, פארם וחנות יופי, שאפשר לרוכשו בסכום פעוט ומשמח ומייפה עד מאוד.





במותג הצעיר שנולד בגרמניה ועשה עליה ארצה =  ANNY. מעל 100 גוונים קבועים בסטנד ועוד קולקציות עונתיות של 6 גוונים במהדורה מוגבלת. 




מעבר ללקים שסקרתי או קניתי ניתנה לי האפשרות לבחור 3 גוונים לטעמי ולהעלות מניקור מיוחד משלי. עכשיו תחשבו על ההכרות שלכן איתי ובקושי שלי להחליט ולבחור, תוסיפו את האהבה (התמכרות) ללקים והיכרות עם האיכות המשובחת של המותג ותבינו שלפעמים מתנה כזו זה אתגר ממש. מודה שהיה לי קשה ושהלקים שנבחרו הם לא בחירה ראשונה ואף לא שניה. בהתחלה הפייבוריטים היו הנצנצים והמיוחדים, אבל הצצה לשידה הביאה להבנה שמנצנצים ומיוחדים יש לרוב כולל משל ANNY וקרמיים תהיה בחירה יותר חכמה, אז בהתחשב באהבתי לורוד ולקורל + מחשבה על התאמה נאה בין השלושה נבחרו ורוד וקורל יפיפיים ולאיזון אחד בהיר, צהוב בננה.





הבחירות יצאו בול, גוונים מחמיאים באיכות הנהדרת של המותג שיש עליו קונצנזוס שהוא מושלם. מברשת מאוד נוחה למריחה, פורמולה מצויינת שנאספת במברשת ולא נוזלת לצדדים. בלקים בעלי כיסוי אטום, שכבה אחת תספיק לכיסוי מלא, אני תמיד בעד שניה לשלמות. בלקים בהירים יותר 2 שכבות לכיסוי יפה ואחיד, היבוש מהיר יחסית והברק - ממש מושלם.





ולנושא הפוסט - מניקור מיוחד - האחיינית שלי חובבת לקים כמוני אולם למזלי, בניגוד אלי היא לא ירשה את הגן של קלות וקיצורי דרך והיא משקיעה באביזרים וחותמות





.וכך יצא שהזמנתי אותה לאתגר והיא באה עם תיק ותכניות אולם היה זה אחרי ארוחה משפחתית ונשארו לנו רק 20 דקות. 1/2 הציפורן הימנית לאורך כל אצבע בורוד והחצי השני בקורל, נקודות חינניות בגוון הבננה וגרדיאנט מושלם תסכימו? באצבע המורדת, הנפיקו מניקור מקסים, קייצי וסוחט מחמאות שהחזיק מעמד שבוע שלם. ללקים של ANNY עמידות מעוררת התפעלות.




למותג גם מוצרים נלוים, דגמתי את הטופ גלוס המבריק והוא  מושלם. עבר מייד לקדמת המגירה. המברשת מעולה, שכבה אחת שומרת על אורך חיי הלק ומעניקה ברק גלוסי ובוהק ללקים של ANNY כמו גם של מותגים אחרים בשלמות, בעמידות מעוררת התפעלות. ועדיין כמו הטופים אחרים אמנם לא בחצי אלא כשמגיע לשליש הבקבוק לערך הוא מסמיך ונמרח בפחות קלות. מה שלא מנע ממני להצטייד באחד חדש, הטופ המושלם!! הבקבוק המציץ בתמונה משמאל הוא טופ מאט, הבה נשאיר משהו לפוסט הבא....


את מוצרי המותג   ניתן למצוא ברשת המשביר בסניפים ברחבי הארץ 
לקיםבתכולה של 15 מ"ל במחיר 45 שקלים 
מוצרי טיפוח 49-55 שקלים.

להתרשמות מהגוונים והקולקציות באתר העולמי : קישור

הרווחתי את ההזדמנות לאחל פעם נוספת: שנה טובה, צבעונית ושמחה, של הרבה שמחות, בריאות, אהבה והגשמת משאלות. שתמיד נוכל להתפנק ולפנק





4 תגובות:

  1. הפינוק האולטימטיבי לחג בעיני! במיוחד הצהוב
    חג שמח אפרת אהובה!

    השבמחק
    תשובות
    1. דווקא הבננה קיבל חיש קל כיסוי נצנצים זהובים :)
      תודה חומד, שנה נפלאה ושמחה

      מחק
  2. הי אפרת, לגמרי במקרה נתקלתי ב ANNY - ונשביתי, חבל"ז... האם ידוע לך אם חוץ מהמשביר יש עוד מקומות שאפשר לקנות אותו? אולי באינטרנט? במשביר במלחה בירושלים הסטנד עלוב ומאובק... תודה.

    השבמחק
    תשובות
    1. הי יקירה
      המותג מדהים. לצערי לא מקבל את הכבוד הראוי בארץ. בכל סניפי המשביר הסטנדים מאובקים וחסרים הרבה לקים. בתחילה מכרו אותו גם בעדי סטודיו אבל לא מעט מהסניפים שלהם גם החליפו בעלים/נסגרן.
      אני מציעה: להתעלם מהאבק או להפיל על מי שנוסע לאירופה שיביא לך מה שבחרת באתר המהמם שלהם

      מחק