1 בספטמבר 2015

סתיו חורף 2015/16 MANGO WOMAN & MEN







היו זמנים שטעם של חו"ל במחיר שפוי ניתן היה למצוא רק במנגו (וזארה). הארון שלי שפע ביגוד של מנגו, המכנסיים היו בול לגזרה שלי ולגבוהה כמוני היתרון היה שתמיד היו ארוכות עד שלפעמים הצטרכתי לקצר אצל התופרת המעילים היו מעלפים והשמלות - סוף הדרך! כשנכנסתי למדוד 10 פריטים רציתי לקנות 10 מ 10!.







מאז עברו הרבה בגדים בארון, נכנסו עוד מותגים מעבר לים, יותר או פחות ואיכותיים. את חנות מנגו בירושלים סגרו. טרם פתחו את שבממילא ונסענו לא מעט לקניון עזריאלי בתל אביב. גם בשביל מותגים שאין בירושלים דוגמת מנגו וגם כי הבגדים בחנויות בירושלים היו חסודים וצנועים יחסית. 

החנות בעזריאלי הייתה גדולה ומרווחת, ותמיד יצאתי עם ערימה נאה לשניה בגדים. אהבנו לקנות סריגים, כל דוגמא הגיעה בכל בצבעים, בסוגים שונים של מיפתח צוואר, עם כפתורים ובלי ועם עיטורים יפים ואז...עברתי לתל אביב.



סוודר מעיל לעבור איתו את העונה

ההשקה של סתיו חורף 2015 הייתה בחנות המחודשת בעזריאלי. שהכפילה את גודלה בנראות חדשה ומרשימה מאוד סטייל אירופה. החל מינואר פוקס היא בעלת הזכיון. וכך זכינו במגמת רענון עולמית - מחנויות בוטיק לנשים בלבד לחנויות קונספט לכל הסקטורים גם בארץ ובגדול.

בעזריאלי בגדי נשים וגברים. בחלק מחנויות אחרות בארץ גם בגדי ילדים ובגדי תינוקות. 




קולקציית סתיו חורף עדכנית וטרנדית מאוד, עיצוב החנות כעין קולקציות קפסולה קטנות מרשים ומושך, קל לראות בתמונה ברורה מה מלהיב וגם לבנות שילובים מעניינים. 



חצאית פליסה בבד דמוי עור


סריגי פונצ'ו, שכמיות, ג'ינסים מתרחבים לצד מעילי מקסי (היורשת התאהבה במעיל סריג מקסי אך לא נשאר במידה שלה). אגב, הפרנזים שולטים העונה לפי הקולקציות, ברוח שנות השבעים, כמו גם המראה הצבאי.







אהבתי מאוד את הקולקציה ה"משרדית" קלאסית,  מכנסיים מחוייטים ושמלות נשיות שמחמיאות מאוד לגזרה ולדעתי אפשר למשוך איתם גם ליציאת ערב.





עוד תמצאנה ברוח טרנד הרוק שמלות טול, מעיל אופנוענים - אי אפשר בלי, ומכנסיים דמויי עור שהיורשת אימצה מייד. תמצאו אותם גם בגזרה רגילה אם רוכסן וכפתור מקדימה וגם צמודות כמו עור שדני עם רוכסן בצד. חולצות הלורקס והסריגים מעוטרי הפייטים מאוד יפים.





ויש כמובן את בגדי הערב שתמצאו בהן הרבה מנצנץ ואלגנטי מקצר וחשוף ועד ארוך וקלאסי. 







עוד בקולקציית העונה אביזרים, נעליים תיקים מאוד מאוד יפים.
יכולתי להמשיך ולכתוב ותמונות שוות אלף מילים אבל אין כמו ללכת ולשטוף את העיניים. בחנות היפיפיה ובבגדים שטעמכן יראו מושכים.




מנגו גברים פה והפעם  בכדי להישאר - בהחלט מרענן ומרחיבה את המגוון האופנתי לגברים בארצנו:












קולקציה עדכנית וצעירה:  צבעי הבייסיק: : כחול, בז', קמאל וחאקי לצד חום/צהוב טראקוטה ואדום.
שלל מכנסי ג'ינס ולצידם בגדי חורף בצבעים כמו אפור כחול אינדיגו מושלם. רובה של החנות בגדי קז'ואל, מעילים צבאיים, חולצות משובצות ומבחר סריגים. ובגדים השואבים את ההשראה מעולם הספורט.



נדמה שבמנגו תירגמו את הטרנדים העכשוויים לנינוחות לא מתאמצת, צעיר ונוחה. אני ישית מאוד אוהבת כשבאותה החנות ניתן לקנות בגדים לשני המינים. אמהות ישמחו לדעת שבלא מעט מן החנויות ימצאו בגדים גם לתינוקות וילדים.





עוד תמצאו בגדי ערב קלאסיים, תיקים  ונעליים




ועוד תיקים, בגדים צבאיים ונעליים.

ואם תרצינה ההצה ראשונית בלייב: היום עולה קמפיין טלוויזיה ובו מוצגת קולקציית סתיו/חורף 2015/16 בהשתתפות 2 דוגמניות על קייט מוס האלמותית, וקארה דלווין הכוכבת העולה, אשר צולם בקנדה תחת הסלוגן 3somethingincommon



















תגובה 1:

  1. אוהבת את מנגו, הג'ינסים הכי נוחים שאי פעם קניתי!

    השבמחק