6 באוגוסט 2015

חופשה בהפרעה - סרט קולנוע






בד"כ תרגום שמות סרטים לעברית הוא מוזר ואפילו הזוי. הפעם Vacation הוא שמו של הסרט  שתורגם לשם ישראלי ממש קולע  "חופשה בהפרעה"







ראסטי גרייזוולד - אד הלמס הנהדר, שמשחקו המצחיק ב"אנחנו המילרים" גרם לי לציפיות רבות מהחופשה הזו, מפתיע את אשתו דבי  הלו היא כריסטינה אפלגייט מ"נשואים פלוס" שהשנים לא נראות עליה (יש מי שלא מכיר את הסדרה? חסך בהשכלה) ואת שני בניו ג'ימס וקווין, בחופשת חלומות (בעיניו).




נסיעה ל"וואלי וורלד" פארק שעשועים יחודי, ממש כמו החופשה שאליה לקח את אמו,אותו ואת אחותו, אבא שלו, אותו משחק צ'אבי צ'ייס, קומיקאי עבר מדהים (נצפה לאחרונה בתפקיד מצויין בסדרת הטלויזיה קומיוניטי).




בדרך לשם הם יגיעו למקומות לא מתוכננים, יהיו במצבים "מסוכנים", יעברו חויות רומנטיות וחינוכיות. ויבקרו כמובן את אחותו ואת ההורים, צאבי צ'ייס ובוורלי דה אנג'לו המהממת, שאני לעולם אזכור אותה אך ורק בדמותה בסרט "שיער".

כל כמה שהסרט משעשע ויש שם קטעים מצחיקים בטירוף דוגמת הפתיח של הסרט (אל תאחרו) הסצינה עם מדריך הרפטינג (צארלי דיי) המטורלל ועוד כמה הברקות שיפילו אתכם לרצפה. יש לא מעט בדיחות במכנה המשותף הכי נמוך שברור שיצחיק כל אחד בכל גיל. 

לעומתי השותף, נהנה מאוד, ופסק שבא בלי ציפיות או ניתוחים אלא כדי ליהנות משעתיים קלילות של סרט משעשע לכל המשפחה.




ובזכותו בעצם התנסח לי משפט הסיכום: אם בא לכם סרט שהכי מתאים לראות בחופשת קיץ, הלו היא חופשה לצעירים וגם לצעירים ברוחם, בלי ציפיות, רק לצחוק משטויות וליהנות. זה הסרט שלכם ואני? מחפשת לי עוד סרטים בהם משתתף כריס המסוורת' החתיך, המשחק את גיסו של ראסטי ועושה זאת בצורה נפלאה.

גם הפעם אל תמהרו לקום בסוף הסרט, יש עוד כמה פדיחות אחרי הכתוביות



הסרט מוקרן בבתי הקולנוע ברחבי הארץ




*התמונות באדיבות גלובוס מקס


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה