21 ביוני 2015

סינמה סיטי במתחם G בכפר סבא




כמשפחה  חובבת קולנוע פתיחת מתחם קולנוע מרגשת אותנו לא פחות מבכורה של סרט. לא אחת נהגנו לנסוע מירושלים לסינמה סיטי גלילות כבילוי משפחתי/זוגי/עם חברים. אח"כ היה זה הסינמה סיטי בראשל"צ שהיווה אטרקציה. וכשעברנו לגור בתל אביב...רק אז פתחו סינמה סיטי גם בירושלים. 

כפר סבא כבר מזמן על המפה ועכשיו יש לה גם סינמה סיטי משלה. אנחנו בודאי נסע להתרשם, זה ממש קרוב.

האחים לאון ומשה אדרי, מבעלי הסינמה סיטי השיקו את ה"סינמה סיטי" החדש במתחם G בכפר סבא.




המתחם הכולל 11 אולמות קולנוע, מתוכם שניים VIP ואולם תיאטרון יפעל בכל ימות השבוע מחוץ לקולנוע יוקם מתחם בקומספט של "פארק מוסיקה" ובו פסלים של כלי נגינה עשויים שיש

סינמה סיטי כפ"ס מעוצב בסטנדרט בינלאומי ובטכנולוגיות המתקדמות ביותר- הכוללות מסכים ותאורות לד בכל פינה, נברשות ייחודיות שהובאו מחו"ל, כדורי תאורה, תקרות ועמודים מוארים וכל זאת בשילוב תמונות, בובות ודמויות מובילות מעולם הקולנוע בארץ ובעולם.



הטכנולוגיה: במתחם מערכות הקרנה וסאונד מהמתקדמות בעולם. תשתיות מחשבים ותקשורת מתקדמות מסוגן מאפשרות הקרנת סרטי קולנוע, תלת מימד וגם הופעות שידורים חיים מחול ב HD. יש גם אולם קולנוע ובו מושבי קולנוע דינמיים - הכסאות זוזו בהתאם לסרט המוקרן- מערכת DBOX, כולל מערכת קול היקפית שתותקן במושבים עצמם.

נתניה אשדוד ובאר שבע גם אתן על המפה ובשנים הקרובות סינמה סיטי מתרחבת גם אליכן.

אנחנו, בסרט הבא שלנו נצפה מן הסתם במתחם החדש בכפר סבא.






ואי אפשר בלי פרגון  רק לבתי קולנוע ישראלי אלא גם לסרט ישראלי חדש שמחמם את הלב ומרגש את כל הצופים הלו הוא "השנים הטובות"



צפינו בו בסינמה סיטי בגלילות, סוג של קולנוע הבית שלנו בהיות מרחק חמש דקות נסיעה. שמי זרחין במיטבו בסרט על משפחה, הורות, זוגיות, פרדות ואהבה כשחלק ניכר מהסרט אל מול נופיה של ירושלים היפה וחלקו בצרפת הקוקטית. השותף ואני התלהבנו, התעצבנו, צחקנו ואני אף דמעתי - מרגש!







אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה