11 ביוני 2015

הפמליה - ENTOURAGE - סרט קולנוע





קהל היעד של סרט ההמשך לסדרה "הפמליה" הינו גם אלה שהיו מכורים לסדרה המצליחה ושמחים לראות את המשך דרכם של גיבורי הסדרה. וגם אלה כמוני שלא בסדרה לפני, ובאים בציפייה אחת - פשוט להנות.
סאטירה קלילה על הוליבוד שלא לוקחת עצמה מידי ברצינות. המשך דרכם של כוכב הקולנוע וינס, חברו ומנהלו האישי אריק (קווין קונולי), חברו טרטל (ג'רי פרארה) ואחיו הבוגר ג'וני דרמה (קווין דילון). 

בכמה דקות ראשונות הרגשנו שהסרט מתחיל מהאמצע :) אבל חיש קל הכל מתברר. ניכר בשחקנים שהשתובבו ונהנו לעשות את הסרט. אדריאן גרנייה מרגיש לי פרווה. מי שגונב את ההצגה ונותן משחק מענג הוא לא אחר מאשר ארי גולד (ג'רמי פיבן) הוא מצחיק ומרגש בעת ובעונה אחת, ויגרום לכם לדמוע...מרוב צחוק.





אמנם בדיחות הסקס והציצי בסרט תכופות מידי, אבל הכל בתוך אוירת רגש של גברים שאוהבים, עוזבים ונעזבים ובתכלס - כולם מחפשים אהבה. התלהבתי כמו ילדה להופעות האורח של שחקנים ומפורסמים דוגמת, לורן בפט, סטיבן שפילברג, מרק וולברג ולו למילה או משפט. הסרט משופע בהם. 
גם בילי בוב תורנטון מגיש פה תפקיד לא גדול, אבל מוצלח ונוגע ובתוך כל סיפורי הוליבוד, סקס סמים ורוקנרול הסרט מדבר על חברויות, נאמנות, מוסריות ובכמיהה לזוגיות, הורות ואהבה. 

ואם לדבר על הוליבוד, רוב הסרטים אינם מקבלים אוסקר אבל רובם הגדול משעשע ומענג. השותף ואני יצאנו מחוייכים והתענגו על כל דקה ודקה שבסרט. הנאה צרופה.




ובהוליבוד תמיד יהיה את הצד היהודי ובשפע. שימו לב, אל תקומו כשמתחילות הכתוביות, אחרי מסך אחד של כתוביות יש הדרן קצר ומענג והוא בעיקר בשבילנו.



הסרט מוקרן בבתי הקולנוע ברחבי הארץ








אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה