10 ביוני 2015

DESIGUAL SUMMER 2015






Say Something Nice
 

כשעברתי עם היורשת בקומה השניה בקניון רמת אביב, עצרנו שתינו בתיאום בהתלהבות רבה מול חלון הראווה של מותג אופנה בחנות חדשה שנפתחה - דיזיגואל. רובכן ככולכן יודעות כמה אני אוהבת צבעוני ודומיננטי ודיזיגואל צובעת לנו את הקיץ בצבעים חיים. לצד עיצובים בשחור ולבן וגם קלאסיים בצבעים משמחים. מסתבר שהסלוגן של המותג הספרדי הינו "החיים מגניבים" מתאים לי :)
בחנויות תמצאו בגדי נשים אבל לגברים שבחבורה  מתוכננת להגיע בהמשך קולקציה עבורם.





נראה שמחשבה בוראת מציאות, עת נחתה במייל ההזמנה להשקת קולקציית הקייץ המלהיבה.
החנות המרהיבה בקניון איילון, נפתחה בקומה החדשה והיא רחבת ידיים וגדולה. בשתי החנויות הקירות מאויירים ע"י אמן ספרדי שהגיע ארצה במיוחד לצייר אותם.





הקולקציה מסודרת בחנות באופן שמקל לשוטט בה ולאסוף את הפריטים שמושכים אתכן, לאסוף ממש, כי כל אחד מלהיב יותר מקודמו. המוכרות בחנות מאוד נעימות ויש להן טביעת עין טובה לגזרה והתאמת הבגדים.







מהתרשמות ראשונה החוזקות בקולקציה הן השמלות המחמיאות, הן הגזרות צמודות ואלגנטיות והן האוריריות וקלילות יותר.






התיקים, בשלל גדלים צבעים ומחירים, מספורטיבי, תיקי בד צבעוניים במגוון גדול של צבעים והדפסים.







 ועד תיק עור יקר ונהדר שממש רציתי לקחת איתי הביתה.





הג'ינסים המחמיאים עם המכפלת המעניינת. שווים מדידה!




עוד הפתיעו בדיזיגואל עם סריגי הכותנה הנעימים, למה בקיץ? מעבר לכך שהמותג פונה אל כולם ויש מקומות בעולם, שברגע זה ממש נדרש להם בגד חמים, 
תרים יד מי שלא קרה לה במשרד (או בקולנוע) שהמזגן הקר הכריח אותה להוציא את הסריג ששמרה במגירה/בתיק לעת קור שכזה.






לא פחות הלהיבו אותי האקססוריז דוגמת הארנקים הצבעוניים ובמיוחד זה בשחור לבןץ הטבעות והענקים, יש גם צמידים וכיסויים לטלפונים ניידים.




תמצאו בחנות בגדי ים, בגדי חוף, עם הדפסי פרחים, טרופיים, ועוד.






דוגמנית  העל וויני הארלו אשר לה מחלת  הויטלגו (בהרת) מובילה את הקמפיין. הכתבים הלבנים מופיעים על גופה בסימטריה ובתקופה זו היא קוטפת קמפיינים ומרימה את המודעות לבהרת. היא יפה מאוד וחטובה ומגיעה שאפו ענק לה וגם לדיזיגואל.

אשר למחירים, דבר היבואן כי הא ממצב אותם כמו הפריטים היקרים בזארה והם די קרובים למחירים באירופה, פער של עד 10%. בטווח של 120-1600 שקלים.





אני? כבר הפך נוהל לפנק את עצמי בשופינג קטן לפני הקולנוע בקניון איילון ומכיוון שלא ממש היה זמן למדוד, ועם התלבטות קשה אל מול תיק הג'ינס מעלה. יצאתי לי עם תיק משגע וקייצי מעוצב ברוח החיובית של דיזיגואל שנארז בשקית מעוצבת יפיפה שתוכלנה לראות בגבו של התיק בתמונה.


עוד פרטים תוכלנה למצוא בעמוד הפייסבוק של המותג:
כאן


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה