7 ביוני 2015

קיץ 2015 ב AMERICAN EAGLE OUTFITTERS




אמריקן איגל היא רשת שאוהבת צעירים, עדכנית, טרנדית בדיוק במידה הנכונה ונותנת מענה החל מלנז'רי ועד שמלה וחולצה מחוייטת ליציאה. אבל לא רק, מצאתי שכל גיל וגיל ימצא בה את מבוקשו. 




הצאצאים בני העשרים + בבית וחבריהם מאוד אוהבים אותה, ותמיד כשיכנסו לשם לקניה יצאו עם שקית מלאה. בחורף כיכבו בבית הסריגים המוצלחים שנרכשו בלא מעט צבעים, בן הזקונים קנה והשותף...חלק איתו את רובם. 




בחנות הדגל בקניון רמת אביב נכחתי בהקשת קולקציית הקיץ ונהניתי לגלות שכולנו יכולים למצוא את מבוקשינו. לגברים יש ג'ינסים קלאסיים, מכנסיים, בגדי ים T, חולצות מכופתרות ועוד. היורשת אהבה חולצות T שורטס ושמלות ואני מצאתי לי סדרת גופיות מושלמות. 




בקולקציית הקיץ לנשים  תמצאו את טרנד הבוהו שכבש אותנו הקיץ,אוברלים קצרים וארוכים, שמלות מקסי, וחולמות משולבות קרושה ורקמה. כמו גם פריטים פרחוניים והדפסים מגניבים, גם האננס כבר שם :) על חולצה נטולת שרוולים בגזרה מחמיאה ומחטבת.









מקולקציית הקפסולה הלכה עם היורשת הביתה הגופיהעם הכיתוב הקולי, זוהי קולקציה מוגבלת ONE SIZE 






שורסטים לנשים תמצאנה בגזרה גבוהה ונמוכה מבד ג'ינס בשטיפות שונות ומבד אריג, בלבן, שחור בורדו בז וגינס בהיר וכהה ובכמה אורכים. 




היורשת חמדה את הגינ'ס הבהיר בעל הגזרה הגבוהה.




כל מי שראתה על היורשת רצה לקנות גם. אל תפספסנה את האוברול המיוחד, מקדימה נראה כמו שמלה קצרה ומאחור שימו לב לעיצוב היפיפה.


בגדי ים ואביזרים לחוף במחירים ממש שווים.



ARIA
אגף הלנז'רי, השוכן בתוך החנויות, מיועד לצעירות. מגוון ובמחירים מאוד שווים. חזיות במבחר גזרות ברמות פושאפ שונות. גווני פסטל, פרחוני, בייסיק שחור, גוף ולבן. התחתונים 4 ב 100 כל השנה. בגדי בית ושינה נוחים ונעימים מאוד על הגוף, המוצגים ע"י דוגמני הבית של החנות








גיליתי שם גם סדרת בשמים ממנה אהבתי איך לא את ורוד פוקסיה המרענן בדיוק לעונה.



ג'ינסים, בשלל גזרות ושטיפות, נשים וגברים המושכים אל החנות קהל בכל הגילאים. השנה גם יש חדש - EXTREME LEGGING טייץ ג'ינס דק ונושם בדיוק לעונה החמה.





לגברים יש מבחר אדיר של חולצות, מ T חלק במבחר גוונים, T עם הדפסים מגניבים, חולצות  פולו במגוון אדיר של צבעים, מהקלסיים ועד ניאונים והכי מיוחדים. מוצגים ע"י דוגמני הבית של החנות.







והמכופתרות יפות במיוחד, חלקות משובצות. אל תפספסו את התכלת עם הנקודות.



עוד תמצאו עבור הגברברים, ארנקים, כפכפים וגם שעונים ובשמים.

להיראות לבוש בפריט ועליו סמל הנשר הגאה משמע, לבוש בסטייל טרנדי ועדכני.

אשר למחירים, הוגנים וסבירים ויש תמיד מבצעים. לנו יש כרטיס חבר DREAMCARD שמקנה הנחות ומבצעים וגם צבירת נקודות שאפשר לממש בקנייה. לדעתי משתלם וכדאי.

נשים: החל מ 60 שקלים.
גברים: החל מ 50 שקלים.

את amrican eagle תמצאו ב 35 חנויות הרשת ברחבי הארץ. איתור סניף: כאן
פרטים נוספים תמצאו באתר הבית: כאן
ועמוד הפייסבוק של המותג: כאן







אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה