1 באפריל 2015

M·A·C Collections




אם יש משהו שאני אוהבת יותר מאיפור, זה איפור במהדורה מוגבלת. מטריף אותי ממש. האריזות המעוצבות, המיוחדות. עיצוב המוצר בתלת מימד, באומברה, בגוונים יחודיים. והריגוש שזה "עכשיו או לעולם לא" ;) . בלי תכנון כך נולדה לה מגירת חנוכה...אבל זה לפוסט אחר.

מאק קוסמטיקס מתמחים בשיתופי פעולה מרהיבים וקולקציות המשלבות, מראה, גוונים ופריטים פופולריים עד כדי שאי אפשר לעמוד בפניהם. ו\יש להם רשימת המתנה וביקוש שמביא לפעמים ל SOLD OUT - המדבקה המרגיזה הזו, מייד עם הגיע המוצר לחנויות.

בכדי לתת מענה למי שחנויות הרשת אינן נגישות לה הוקם אתר און ליין maccosmetics אותו סקרתי כאן.

נדמה שאת האיפור המקצועי של מאק אין צורך להציג, מי שמכורות אליו מכירות היטב את הפיגמנטים העזים, האפקטיביות, את האריזות השחורות הקלסיות ואת התמחור ההוגן. אבל כשזה מגיע לקולקציה מוגבלת, לפני הגוון או הפיגמנט, זו האריזה שקורצת לי, מודה, כל השאר זה בונוס.

וכך יצא שהמייל שנחת בתיבה הושיב אותי לכתוב על הקולקציה הטריה שעולה היום ממש באתר האונליין ועל עוד כמה......




MIA MORETTI


קטנה קומפקטית וקולעת - מיה מורטי דיג'יי עולמית, שוב משתפת פעולה עם MAC ומביאה קולקציה מגניבה באריזות קרטון משגעות, המיכלים השחורים בעלי מכסים שקופים וניתן לראות את הגוונים. יש בה פלטת שפתונים סגנון שנות ה 70, מאוד מיוחדת, שפתון אדום לוהט וניודי מאזן ופריטי איפור רב תכליתיים שקורצים לגמרי בגוונים מלהיבים.והפתעה - גם תיקי איפור  ואפילו תיק.

לרכישה באתר האונליין: קישור



JULIA PETIT


ג'וליה פטיט בלוגרית ברזילאית בשת"פ עם מאק,בקולקציה לבישה בעיצוב קלאסי של מאק עם טא'צ אישי שלה, Must Have אם תשאלו אותי :) 



בקולקציה: שימר נוזלי, פודרה שקופה, צלליות דואו, איילינר נוזלי, 3 גווני ליפסטיק משגעים, ליפגלוס וסומק מושלם. שמתי ידי על הדואו Moving Sand שאם אחפור מעט במגירת הצלליות אמצא דומות לה אבל לא זהות ולא בחתימת ידה!. למרות ההתלבטות הקשה שכן שלושתם גוונים מחמיאים ולבישים נפלה הבחירה על השפתון acai, אחיו הכמעט תאום של Rebel, למרות שיכולתי לבחור בכל אחד מהם, כי הם לא לשימוש אלא היישר למגירת האספנים.




VIVA GLAM



"קני שפתון – הצילי חיים"!

קמפיין חדש עם מיילי סיירוס, הכולל סרטונים בערוץ היוטיוב החדש של מאק-ישראל: קישור, מתוכם ניתן להגיע ישירות לרכישה באתר. שפתון וגלוס בגוון ורוד עז,  90 שקל האחד. כל הכנסותיהם מיועדות לקרן האיידס העולמית של MAC שמטרתה שיפור איכות החיים של גברים, נשים וילדים אשר נפגעו מאיידס.



גם פינוק וגם מטרה טובה!

רכישת הפריטים מן הקולקציות בחנויות הרשת ובאתר האון ליין של מאק: קישור

ואתן, כמוני חובבות פריטי אספנים? שתפו






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה