18 במרץ 2015

גולף - קולקציית אביב קיץ 2015 - GOLF





כמו אישה נאה ומטופחת, סולדית ונאה, שניתן לראות בה את הפוטנציאל עם האיפור הנכון להבליט את מעלותיה הטבעיות ולהפוך יפיפה בעזרת האיפור הנכון. כך עולה ופורחת אופנת גולף

מאז ומתמיד הייתה גולף תמיד רשת שכשאכנס אליה, אצא עם רכישה, תמיד היה אפשר לסמוך שאמצא את החולצה, השמלה או הגופיה הסולידית והנכונה שתשתלב במלתחה. אם תשאלו אותי אופנת גולף השתדרגה והתייפתה וגם הוצערה. הגזרות, הסגנונות, המגוון והבדים, יש בה הכל ובמינון הנכון.



אני אוהבת לפרגן לאופנה ישראלית, בקניה ובלבוש. קולקציית אביב קיץ לשנת 2015 משאירה קצת אבק למקבילותיה. החל מהתפאורה, הדקורציה והאוהל הלבן במתחם גולף בהדר יוסף, המשך בדגמים הדוגמניות והדוגמנים, וכלה בזרעים ועציצים שקיבל כל משתתף המסמלים צמיחה פריחה ו...התחדשות. 




יום שמש נפלא ו"פס קול" נהדר, ליוו את התצוגה. לצלילי HERE COMES THE SUN וגם LUCY IN THE SKY של הביטלס שהכניסו את כולנו ל"אוירה" בה נפתחה התצוגה. קולקציה תחרה בלבן ושמנת, שמלות קלילות, חליפות, טוניקות ומכנסיים קצרים. כמו בסרט קולנוע כבר בדקות הראשונות נדמה היה שכולנו מרותקים לבימה. פריטים קיציים, מחמיאים נינוחים, שאין אחד מהם שלא הייתי רוצה ובראשם שמלת המקסי בפרחים. 




בעקבותם פסעו הדוגמנים/יות בבגדי ז'מש ופשתן, הרבה קשירות ופרנזים, חרוזים ורקמות. הרבה צבעי אדמה,  נכון לעונה, צעיר וקייצי, הכי עדכני, ממש כמו על בימות האופנה בעולם. אהבתי מאוד את הגוונים הטבעיים, את החצאיות באורך הברך ושמלות המקסי נטולות השרוולים. מכנסיים רחבות (פדלפון/פיל) מתעקשות להשתחל למלתחה, ובבד הנכון הם מאוד מחמיאים לגוף. סוף עידן הסקיני? 






נגיעות צבע דוגמת השמלה האדומה מעוטרת הדפס לבן וחליפת מכנסיים בכתום בוהק האירו את הקולקציה היפה והלבישה. 




גברים ונשים כאחד ימצאו קו מחוייט ונקי במותג. חליפות מכנסיים לצד ג'קטים קלאסיים ולגברים גם דוגמאות מעניינות כמו ג'קט המעויינים. חצאית פליסה אפורה משגעת, באורך מידי אחרי הברך. מכנסי הגברים של גולף והחולצות המחויטות מוצלחים ויתאימו לכל הגילאים ושעות היום. אך נדמה שדווקא אצל הגברים קהל היעד הוא הצעירים יותר. 



לא תתפלאו אם אומר שהפריטים השחורים מאוד משכו אותי, שמלות וחצאיות מחויטות, לאירוע בוקר, יום עבודה או אירוע ערב, לפעמים צבע אחד בגזרה הנכונה עושה את כל העבודה, לצעירות זה הכי בלבן, עבורי שחור לפעמים מנצח.




חוזקה אמיתית העונה הם פרטי הדנים, ג'ינסים מוצלחים וג'קטים. עוד תמצאו תיקים, קלאצ'ים ואביזרים. אעיז ואומר מותג האופנה גולף השכילו להרחיב את קהל היעד בלי לוותר על אף אחד מהקהל הנאמן להם, אותה הגברת ביופי של ריענון אדרת.


את הקולקציה בטווח מחירים של 40 ועד 700 שקלים תמצאו בחנויות הרשת ברחבי הארץ.

פרטים ודגמים נוספים בעמוד הפייסבוק של המותג כאן.





















אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה