7 בינואר 2015

קולקציית סתיו חורף 2014/15 באופנת COTTON






בד"כ שומרים את הפאנ'צ לסוף - הפעם אני בוחרת לתת אותו ישר בהתחלה

במותג האופנה הישראלי לנשים - רשת COTTON כל הפריטים ימכרו ב 199 שקלים ופחות! וזו לדעתי סופר סנסציה לאיכות שכזו, תפירה מקומית, בדים איכותיים וטבעיים הנופלים נעים ויפה על הגוף, ג'קט, מעיל, שמלה או טוניקה וחולצה בפחות מ 199 שקלים זה WOW לגמרי.





מאוד אהבתי בקולקציה את החיבור ל"שיטת הבצל". שמלה,טוניקה או חולצה לא חמה מידי ולא עבה עם מחשוף  נדיב, נטולת שרוול או בשרוול 3/4 שביום קר מאוד תשתלב עם סריג דק עם צוארון גולף  ו או לחילופין עם אחת העליוניות החמות יותר. בעת האביב שוב תצלח כשלעצמה.




הייתי בהשקה בחנות המותג ברחוב דיזינגוף תל אביב ובה צוות מוכרות מקצועיות וחמימות שמקבלות כל אחת ואחת בסבר פנים נעים ובהרבה סבלנות והכוונה בהתאמת המלתחה. קולקציית החורף בהשראת סוף המאה ה 19, תקופת החלוצות (והחלוצים כמובן) גזרות נוחות בצבעי חורף חמים או סולידיים, פשתן, סריג משי וויסקוזה.




אהבתי מאוד את השמלה מעלה באפור, אולם במידה שלי מצאתיה רק בירוק שקסם לי לא פחות. הלכתי איתה לחתונה משפחתית בה גרפה השמלה (והדוגמנית?) לא מעט מחמאות. הקולקציות לא גדולות והן נחטפות, אולם תמיד תמצאנה משהו יפה לא פחות. 


      


בקולקציה בגדי יום יום לצד מחויטים ואלגנטיים יותר, חולצות ומכנסיים נוחים וקלילים לצד ג'קטים בבדים מגוונים, עליוניות דקיקות מעל שמלות הדוקות לצד חורפיות ועבות יותר. מעילים ושמלות פשוט מקסימים וגם הפתעת העונה לדעתי אצל לא מעט מותגים השנה - פריטים פרחוניים.






לצד פרטי הביגוד תוכלנה למצוא אקססורייז דוגמת כפפות, צעיפים כובעים ותיקים. לזה אמא שלי קוראת "להתלבש מכף רגל ועד ראש" חסרות פה רק הנעליים :)

עוד עלתה בהשקה השאלה לעניין התרחבות לבגדי גברים - אבל זה כבר לפוסט אחר...


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה