30 בדצמבר 2014

MOSCHINO CHEAP AND CHIC - STARS




הבושם הראשון שלי משל מוסקינו  Chip and Chic היה כמובן מוסקינו לנשים בעיצוב דמוי גוף נשי באדום ושחור. הייתי חייבת שהיופי הזה יתנוסס על השידה שלי.






ההזמנה להשקה של הבושם החדש בסדרת Chip &Chic הגיע בדיוק כשהייתי זקוקה להרמת המורל ולהסחת דעת ברוכה.






הגענו למסעדנה אינטימית ומקסימה Nini hachi  = מסעדה אסייתית כשרה שיש בה גם פס סטרילי לנשים בהריון ותפריט צמחוני - ממליצה בחום. בד"כ אני כותבת רק על הפריט שהושק אך הפעם ההשקה היה קסומה לא פחות.





לקוד הלבוש "זהב ושחור" כולנו "צייתנו" כך שהיה משובב עין שכולנו היינו מגונדרות ומקושטות, כבר בפתח קיבלו אותו כוכבי זהב נוצצים שמיד רצינו לקחת הביתה.





עלינו לקומה השניה של המסעדה שם חיכתה לכל אחת מאיתנו הפתעה, הרגיש ממש כמו בתצוגת אופנה איטלקית מהודרת, לכל אחת חיכה מושב משלה ועליו כוכב המעוטר בשמה לקחת איתה הביתה, יוקרתי וחגיגי תסכימו.





יש לי חיבה לבקבוקים רבועים, והבקבוק המלבני המעוטר בפקק/כתר של כוכבים קסם לי מהרגע הראשון, לי הוא מייד הזכיר זיקוקי דינור, שזה משהו שעושה טוב בלב, יום העצמאות, חגיגות, תוסיפו אותם בזהב ולי זה מושלם . 





תו עליון: אתרוג, ורדים של מאי ואדמונית. תו הלב: שושן העמק, פרחי תפוז ועלי כותרת של יסמין. 
תו הבסיס: וטיבר, עצי סחף לבנים, אמרובקסן ואמבר.






הניחוח, ברגעים הראשונים מתוק ומעט כבד - אתרוג...יסמין אך אם תמתנה עוד מעט, מתייצב לניחוח בושם נהדר, פרחוני מתוק ועשיר אך לא משתלט. עלי הוא עמיד ל 8-9 שעות שזה מעולה. נשי ונעים מאוד. שיקי בלי להיות צ'יפי המגיע באריזה זהובה ובה בקבוק בקווים אלגנטיים בעל אחד הפקקים הכי יפים שראיתי, שעושה טוב בעיניים ועל מדף הבשמים, אשר לכיתוב הגדול בשחור מתלבטת אם הוא מוגזם או מלא נוכחות ועוצמה כמו ריחו של הבושם, סה"כ אם לסכם במילה אחת -   מקסים מקסים מקסים.

מחיר ההשקה משתלם מאוד בעיני שכן זהו E.D.P

50   מ"ל במחיר 249 שקלים
100 מ"ל במחיר 349 שקלים

להשיג רק ברשת סופר פארם





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה