21 בנובמבר 2014

Schwarzkopf Professional - Modern Glamour




Schwarzkopf Professional משיקה את קולקצייתEssential Looks  לסתיו-חורף 2014/15 



מאז שאני זוכרת את עצמי חלמתי שבמקום  התלתלים שלי, אקום עם רעמה שופעת נוסח פארה פוסט או לפחות תסרוקת רייצ'ל. נכון לפעמים חלומות מתגשמים, אבל לא כשבנוסף השיער דליל מאוד ויבש ואפילו מחליק או פן לא יתפוס יותר מ 15 דקות תהילה. פאה לא באה בחשבון, לא כשאת דתלשית מורדת, כל שנשאר הוא להנות מהיצירתיות על מישהי אחרת.

שוורצקופף מבית קונצרן הנקל משיקה לסתיו-חורף 2014/15 את קולקציית Modern Glamour הזוהרת, שלושה טרנדים, הומאז' לימי הוליבוד הזוהרים (לא הייתי מתנגדת להיוולד בשנות השלושים) 


METAL CHICהשיק המטאלי

המראה המטאלי פה בשביל להישאר, אפשר להקת "אבבא" מכף רגל ועד ראש ואפשר לבחור בתסרוקת שיק מטאל - קצוות מעוגלים ומעוצבים מאפיינים את הגזירה של התספורת, עם גווני מתכת רגועים המציעים את הבסיס המושלם להדגשות דרמטיות בצבעי כחול-נייבי בוהק ושוקולד עשיר. אני חובבת שנות השמונים - אבל בטעם, לא טוטל לוק :)








BOHO CURL – תלתלי בוהו

זו כבר אמביוולנטיות מושלמת - בוהו  ואני זה לא כלכך אבל תלתים רכים כבר יש, אז הכי מתאים לי לאמץ את התסרוקת הטרנדית וקצת קטיפה ואני מסודרת.
השיער מתאפיין בחגיגה רבת נפח של תלתלים רכים וגדולים במראה כללי אסוף, עם קוים מעוגלים ודירוג עדין, המוחמאת על ידי טכניקת צביעה שמשתמשת בצבעים מקבוצת הזהובים והחומים ליצירת מראה סופי לא אחיד וטבעי - זהוב זה לגמרי אני :)







UNDONE GLAMOUR – ברק מרושל

ברק מרושל נשמע לי לבוש רומנטי ושיער חלק ורך אסוף כלאחר יד למראה מתוחכם - אז חלק אין ולא יהיה לי אבל בלונדיני יש ויש. טרנד בסגנון מחויט, מקושט, מעוטר. וצווארונים גבוהים ורוכסנים ושיער מעוצב באופן שלא-מנסה-להוכיח-כלום, ומאמץ גישה רפויה ומרושלת עם אורכי שיער מנוגדים ושכבות סתורות. טכניקת הצביעה בגוונים (Kiss Colour) יכולה לנוע בין העדין לנועז, ולשזור את שילובי הצבעים לאורך השערות בהמוני גוונים בהירים של החל מהגוונים הבלונדיניים וכלה בצבעי דבש וקרמל רכים, 




ואני - פעם אחת בחיי זכיתי לשיער בלונדיני חלק, בגלים ומרושל מעט כמו הכתוב מעלה 




כרוך היה בשעתיים וחצי שבהן עשו לי פן חלק (כואב) ומושלם עליו בייביליס (עוד יותר כאב) קפדני ואז, פרעו את שערי כאילו היה הטבעי שלי.   מזכירה קצת מישהי מימי הוליבוד הזוהרים?


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה