22 בנובמבר 2014

רשת נעלי לאפייט LAFAYETTE ITALY





כשחגגנו לבן הזקונים בר מצווה היורשת, פשניסטה בת 15 ידעה בדיוק איזו שמלה היא רוצה (ורוד בייבי בד תחרה ומכפלת א-סימטרית, אז תפרנו שמלות)) ואיזה נעליים - כאן היתה קצת בעיה. נעל עקב שחורה נרכסת מקדימה ועליה אבני קריסטל נוצצות. שוטטנו בחנויות הנעליים בירושלים, אך ידעתי שלא יהיה מנוס - נוסעים לגן העיר בתל אביב. לקחנו את סבתא ל"יום כיף" הגענו ל"נעלי לאפייט" ,שם הן התנוססו בגאוה - עקב 7 ס"מ, רכיסה בצד ובגב הנעל אבני סברוסקי עדינות וזוהרות, קינחנו בעוגת שמרים אצל דודו אוטמזגין והמשכנו הביתה.




בהשקת עונת סתיו חורף 2014/15 של רשת לאפייט בחנות הדגל בגן העיר, הכרתי משפחה חמה וסימפטית המנהלת את הרשת יחד , 8 סניפים ברחבי הארץ ואתר אונליין.




מהשם לפייט עולה ניחוח צרפתי אך הנעליים על טהרת איטליה - המזוהה ביותר עם נעלי עור איכותיות ואופנתיות. קולקציית סתיו חורף 2014/15 מציעה נעליים לכל אירוע ושעה. בשילוב אבני סברובסקי :), עקבי מתכת ואבזמים מעניינים, בלרינה , שטוחות, פרחוני או מנומר, נעל לכל טעם וגיוון, בד בבד תמצאו נעליים קלאסיות וסולידיות, אלגנטיות ומעוצבות לא פחות.




מותגי איכות ויוקרה, לכל גיל וטעם, עונה צבעונית מהרגיל (אדום מפגין נוכחות לא רק בשפתונים) ויש בה סגנונות שונים, קלאסיים ועד נועזים. משטוחות ומוקסינים עד סטילטו ועקב מחודד. אופנתיות וטרנדיות אך חוצות עונה ועדכניות גם לזו שתבוא אחריה. גם את נעלי 24HR תוכלנה למצוא בלעדית ברשת, מותג ספרדי של איכות, נוחות ומעודכנות לעונה.





בואו עם זמן, כי יש חשק למדוד את הכל! גן עדן של צבעים, עקבים, דוגמאות שנותן מענה לכל, המגף מעלה מושלם, מנוצנץ, מתוכשט עם עקב רחב דיו לנוחות מושלמת. בימים אלה מתווספים 5 מותגים איטלקיים בנוסף ל 40 אשר כבר נמצאים ברשת, כולם על טהרת איטליה.




כל כמה שאיני אוהבת את החורף, בביגוד, הנעלה ואיפור אפשר להפגין הופעה וזה כיף מפצה, דוגמת הנעליים מעלה, שטוחות לנוחות מלאה כל היום אך מעוטרות ומשדרגות כל אאוטפיט






הנעליים מעוצבות להפליא, מיוחדות שיק אופנתי משולב בנוחות ויופי, מגפיים מרשימות בגבהים שונים, מגפון, חצי וברך ועקבים מדוגמים. המגף הלבן מעלה היה אטרקציה אמיתי. נשארנו שם זמן רב כולנו, כי זו חגיגה אופנתית של ממש. 









ברשת לאפייט תוכלנה למצוא גם תיקים אופנתיים ליום ולערב, קלאצ'ים ותיקי נסיעות, החל מל\קלאסי מאופק ועד לתיק מתוכשט ממש.






באחרונה נוספו מעילי עור נאפה בכמה דגמים וצבעים - ג'קט של WOW שהייתי מוכנה שיהיה לי בכל הצבעים, מגף אלגנט, צעיף מעליו ואני מסודרת. 




פרטים ואיתור סניפים תוכלו למצוא :
אתר הרשת: קישור
עמוד הפייסבוק: כאן


אני אוהבת להעלות תמונות משלי ובד"כ הבחירה קלה אך הפעם ממש אהבתי את כל הדגמים, אז קבלו טעימה נוספת לעוד כמה דגמים מלהיבים שנשאו חן בעיני. כל אחד ואחד מהדגמים שבפוסט, מרשימים, נוחים ומלהיבים.















מוזמנות להצטרף אלי גם באינסטגרם פה

תגובה 1:

  1. יופי של פוסט. אני מציצה אצלהם כמעט תמיד בחנות בגן העיר ובקניון אילון. כמובן שאת סנדלי הזהב לחתונה שלי מצאתי אצלהם. מאד אלגנטיות ואיכותיות. mhph

    השבמחק