30 בנובמבר 2014

Cassidi Boutique - קסידי בוטיק סתיו/חורף 2014/15




כולם יודעים שסתיו וחורף זה לגמרי לא אני, אך היות והחורף פה בשביל להישאר (רק כמה חודשים למזלי) צריך למצוא בו את הדברים הטובים, מלבד שוקו, סיידר חם ופיג'מה.




אפשר להפגיז הופעות - החל באיפור מלא, לאו דווקא עמיד, נעליים שוות ומגפיים עם נוכחות, סריגים, סוודרים, ג'קטים ומעילים חמים. כיף להתלבש, כיף לשים עלינו שכבות, בכל הבדים, הטקסטורות והגחמות.

הגעתי לחנות בנמל שבשבילי תמיד תהיה חנות הבית, אמת היא קרובה אלי גיאוגרפית אבל היא גם יפה, חמימה, מרווחת ומנהלת החנות המקסימה היא סוג של סטייליסטית בעצמה עם טביעת עין לגזרה והתאמת צבעים.




כבר מחלון הראווה ובו בובות דוגמניות בפיאות בלונדיות לראשן הרגשתי שתהיה השקה מקסימה וכך היה. מנהל הויזואל עומרי אחיאל מעצב בטעם ולא מעמיס, ליאת אשורי המדליקה שלא יכולתי שלא להחמיא לה על משחקה ב"איש חשוב מאוד" (סידרה שאהבתי, איכותית ומעניינת) 




הסטיילניג שלה יפה ומדוייק ועל כל אחת מהדוגמניות מצאתי לי משהו שיכול להשתלב במלתחה שלי, למרות שבגובה אני כמותן אז בגזרה יש מה להדגיש ולהסתיר.




הקולקציה שהשיקו קסידי בעיצובן של רעיה ואלונה המקסימות שנכחו בהשקה - משגעת , מתאימה לכל שעות היום ולכל אירוע ואירוע, בעיצוב ובגזרות מחמיאה לגוף הנשי, תוך שמסתירה מה שצריך (ראה ערך "גלגל של מכונית") ומדגישה מותן וקימורים נשיים. השראת הקולקציה האקלקטית, כך שיתפו אותנו המעצבות ממסעות סביב העולם, המזרח הרחוק, אמריקה הצפונית והמזרח התיכון. 





איכותיות גבוהות לקסידי, תפירה ברמה גבוהה, הרבה בדי כותנה העוברים צביעה בתהליך ידני, יש בארץ ויש בחו"ל והקפדה על דיטיילים, תיפורים, כפתורים ורוכסנים.


מרשים, ספורט אלגנט  גם כשהוא זרוק על הגוף פתוח, וגם כשהוא סגור ומדגיש את כל פרטי הזהב הנוצצים וגם מחמם, 


ודאי שמתן לב שירוק ככלל ובעיקר ירוק זית מאוד פופולרי העונה. גם עלי ועל היורשת הדקיקה המדגמנת את הג'קט שקנתה אשר מסרבת להיחשף ברשת בפניה או בשמה, הוא לא פסח. למרות שגוון שחור או חום, יהיה שמיש יותר נשבתה בז'קט הירוק, שכבר יש לה בהתאמה לו נעליים.




סריג הכותנה מעלה, מגיעה בכמה צבעים, אם ליום יום על ג'ינס או על מכנס מחויט יותר לעת ערב. אז גם אני חיפשתי לי משהו ירוק עונתי ואופנתי. הוא מכותנה, מגלה טפח ומכסה טפחיים, התאים לי, יחד עם ג'ינס ירוק של קסידי ומגפון, בינגו


ואם תמצאנה עדיין את החולצה שמשמאל בחנויות, בד חמים מפוספס עם שרוולים באפור, דומני שיש גם בגווני ירוק וכחול, חובה למדוד. מחמיאה ומקנה מראה חטוב, הגזרה, העיצוב, הבד, יצא מושלם.




לא לעיתים קרובות מצליח לי להצטלם נאה עם הבגדים לפוסט, אבל עם קפה הפוך ביד, יום תלתלים מוצלח וגזרה של חולצה משובחת, עשיתי זאת. נכנסה היישר לסקטור "הבגדים שחורשים עליהם" .




לעונת החורף יש גם מחוייט וגם אלגנטי, אפשר זרוק ואפשר מוקפד, קשת צבעים שכמו שאמרה ליאת אשורי "תעיזו, לבשו צבעים בהתאמה לגווני העור ושלבו פריטים טרנדיים עם הסגנון שלכן".




העונה תמצאנה לא מעט ג'קטים מעניינים, בגזרה ובטקסטורה, יושבים טוב, מחמיאים ומאוד נוחים.













 קסמה לי הגופיה היפה שמגיעה גם בשחור, מעניינת ומהודרת מפנים ומגב. 




  
שמלות וחצאיות לא מעטות יש בקולקציה לשילוב אלגנטי או זרוק, עם סריג , ג'קט או סוודר חם.





בקסידי תמצאו גם תיקים, פריטים בודדים, טרנדיים ומוקפדים. ואני אומרת, נותר למותג להשיק גם נעליים ואוכל להתלבש cassidi מכף רגל ועד ראש.





ואל תשכחו את הג'ינסים, חוזקה אמיתי של המותג, צבעים רבים, טקסטורות מעניינות וגזרות מחמיאות ונוחות. עם לייקרה מדוייקת כך שאם עליתי או ירדתי קילו או שניים הם עדיין ישבו בדיוק כמו שצריך. 




עוד פריטים מהקולקציה, רשימת חנויות ועוד תוכלו למצוא באתר הבית כאן וגם בעמוד הפייסבוק פה. קחנה בחשבון, זה מנסיון, לא תמיד תמצאנה את הכל בחנויות, בקסידי מקפידים על קולקציות קטנות ומתחלפות אך תמיד יהיה משהו יפה לא פחות ואולי עוד יותר.






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה