19 באוקטובר 2014

CLARINS DAY 22/10/14







מותג הטיפוח היוקרתי CLARINS אשר נמכר בישראל רק ברשת סופר פארם מציג  בשיתוף עם הרשת את CLARINS DAY :  יום שלם של הטבות, הנחות ומתנות משמחות על שלל מוצרי המותג, אשר יתקיים בסניפי סופר פארם ברחבי הארץ ביום ד' 22.10.14

הסניפים  יעטו צבעי של אדום ולבן ויזמינו את הלקוחות ליהנות מחוויית קנייה מפנקת! הנחות, מתנות ותיקים - התיקים של קלרינס יפים ומאוד איכותיים.




מוצרי המותג על בסיס צימחי וטובים מאוד אל עור הגוף והפנים, מסוג אלה שמתמכרים אליהם. לאחרונה אני מתענגת על מוצרי הניקוי הכתומים דוגמת קצף ניקוי וגרגרים: אריזה נוחה מאוד לשימוש, הגרגרים עדינים דיים כדי לא לשרוט והעור מרגיש חלק. לא מייבש את העור, זו מעלה ענקית בעיני, יש לי הרושם שזה מעניק גוון אחיד כי מלבין מעט את העור, אבל אני משתמשת במקביל בעוד מוצרים חדשים אז זו השערה.

אלו המבצעים:

עד 20% הנחה על מוצרי קלרינס הנמצאים במגוון
על כל קניה מעל 250 ₪ מקבלים 50 ₪ מתנה!
על כל קניה מעל 349 ₪ מקבלים תיק קטן עם 3 מוצרים בגודל מיוחד מתנה!  ובנוסף: ניקוי בשלב
אחד לכל סוגי העור 100 מ"ל מתנה!


על כל קניה מעל 599 ₪ מקבלים תיק יד אופנתי מתנה!

בנוסף, יינתנו מחירים מיוחדים על שלל מוצרים לאותו יום בלבד:

קרם עיניים מסדרת מולטי אינטנסיב ב 299 ₪ בלבד! (במקום 471 ₪(
קרם ידיים וציפורניים ב- 85 ₪ בלבד! (במקום 147 ₪)
מסכת יופי בזק ב- 119 ₪ בלבד! (במקום 261 ₪)
מסכת הידרה קווינץ' ב- 119 ₪ בלבד! (במקום 243 ₪)
גרגרי פילינג לעור חלק ב- 119 ₪ בלבד! (במקום 233 ₪)
תחליב לאחר גילוח קלרינס מן ב – 79 ₪ בלבד! (במקום 134 ₪)

כחובבת איפור אמליץ על קצה המזלג להתרשם מהמייקאפים Everlasting אשר יעניק כיוסי מלא ועמידות נפלאה, מגיע באריזה סופר אלגנטית. ומ Extra Comfort אשר יתן כיסוי בינוני קטיפתי.




השפתונים החביבים עלי הם סדרת Rouge Eclat - משי ולחות לשפתיים, גוונים לבישים יפים ומחמיאים. Instat light - טוש לכיסוי כהויות ושקיות בעיניים, נותן פייט אדיר לכהויות. Ombre mineral צלליות בסדרה העמידה המגיעות באריזה יוקרתית מוזהבת אלגנטית ועיצוב שכואב להניח עליו מברשת איפור.לסומק הקרמי המוצלח אני קוראת "סומק כיס" אריזה זהובה קומפטית בגודל אידיאלי לנשיאה בתיק או...בכיס 





Be Long המסקרה - כשמה כן היא, ריסים ארוכים. מקל מלבני מוארך אלגנטי מוזהב. למי שכמוני מחפשת מסקרה שתאריך את ריסיה הקצרים, תוך צביעת הקצרים שבהם - זו הבחירה המושלמת. מפרידה מעבה ומאריכה באופן מרשים - גוון שחור עוצמתי מוסיף את הדרמה. היא רטובה משהו בתחילה אז כדאי לעבוד בזהירות, התוצאה - WOW. לריסים ארוכים תעניק מראה של ריסים מלאכותיים. דומני שאעצור כאן בטרם אסקור את כל הסטנד ;) האיפור היוקרתי באריזות מרשימות, מייפה את העור ומטפח אותו כאחד. אל תשכחנה לדגום את הפריימר של CLARINS, אחד הטובים.


ביום רביעי 22/10/14 CLARINS DAY בסניפי רשת סופר פארם





ואתן, מהו המוצר החביב עליכן משל קלרינס? שתפו

  



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה