8 באוקטובר 2014

קמפיין "החולצה הורודה" עם אסתי לאודר


צילום: אלי בוחבוט



לפעמים אני מקשקשת הגיגים על הא ודה ולפעמים על נושא כאוב ומאוד חשוב, גיוס תרומות למלחמה בסרטן השד: רוב הדברים אביא ככתבם, מקבלת שכבר נסחו זאת טוב ממני.



נכחתי בערב הפתיחה המרגש במרכז פרס לשלום, שהואר כולו ורוד. בנוכחותו של שמעון פרס ונוכחות המשתתפים בקמפיין. הקשבתי למילים המעטות, ממוקדות וחודרות ללב של מירי זיו, מנכ"ל האגודה למלחמה בסרטן. כמי שמשפחתה נשברה בשל מחלה ופיטרה של בת, אם ואחות בישראל, אני יכולה להעיד כמה חשוב ואפשרי להילחם במחלה בגילוי מוקדם ומעקב, להאריך את תוחלת החיים ואיכות החיים כאלו הם הדברים: 



"חולצה בורוד" קמפיין המודעות הבינלאומי לסרטן השד 2014 של קבוצת החברות  "אסתי לאודר".
חולצה שחורה עם כיתוב This is a pink shirt מוצעת למכירה בסכום של 49.90 ₪. 100% ממכירות החולצה יועבר כתרומה
לאגודה למלחמה בסרטן.




קמפיין המודעות העולמי לסרטן השד של קבוצת החברות אסתי לאודר יוצא לדרך השנה תחת הסיסמה "בואו ננצח את סרטן השד. אנו חזקים יותר יחד".

עם המדהימות: גליה תורן חן ולבנת סדן. צילום: אלינור ברש אור         

בישראל, יזמה קבוצת החברות אסתי לאודר בשיתוף האגודה למלחמה בסרטן רעיון חדש–"חולצה בוורוד"
במסגרת הפרוייקט,עיצבו בחברה חולצה שחורה, לגברים ולנשים, עם הכיתוב This is a pink shirt. כיתוב הסיסמה מודפס במגוון צבעים, ביניהם לבן, ורוד, זהב וכסף.

החולצות ימכרו ב 49.90 ₪ בכל סניפי MAC ו בובי בראון ברחבי הארץ וכן באתר www.drugstore.co.il
ובאתר טיים אאוט בכתובת - https://shop.timeout.co.il/pink/

100% ממכירות החולצה יועברו כתרומה לאגודה למלחמה בסרטן.

לקמפיין המודעות גוייסו השנה פנים מוכרות בכמה וכמה תחומי פעילות שהצטלמו עם החולצות. תמונות לקמפיין הדיגיטלי שילווה את חודש המודעות לסרטן השד. בין המצטלמים: אורנה פיטוסי, שירלי בוגנים, מיכל אנסקי, שירז טל, השפים אהרוני, אביב משה ומאיר אדני, קארין אופיר, דפנה דה גרוט, סנדרה רינגלר, מימי לוזון וגליה תורן חן המקסימה מנחות תכנית הטלויזיה"מילון היופי".

הקמפיין בישראל כאמור, הוא חלק מקמפיין עולמי של קבוצת החברות אסתי לאודר שהקימה לפני 22 שנה אוולין ה. לאודר המנוחה, שהייתה שותפה גם ליצירת הסרט הוורוד והקמת הקרן לחקר סרטן השד® (BCRF). הקמפיין פועל כיום ביותר מ-70 מדינות וגייס עד כה למעלה מ-50 מיליון דולר לתמיכה במחקר, חינוך ושירותים רפואיים ברחבי העולם: 38 מיליון דולר מסכום זה מימנו 152 פרוייקטי מחקר של BCRF ב-20 השנה האחרונות.

בישראל, פועלת קבוצת החברות אסתי לאודר בשיתוף האגודה למלחמה בסרטן, לקידום המודעות לסרטן השד, כבר 13 שנה. במסגרת הפרוייקט המשותף הוארו בשנים האחרונות בורוד, מידי חודש אוקטובר, אתרים שונים בישראל, ביניהם: יפו העתיקה, גשר המיתרים בירושלים, מגדלי עזריאלי בתל אביב, מגדל דוד בירושלים, היכל הספר בירושלים, אוניברסיטת חיפה ועוד.

אורן רווח, מנכ"ל קבוצת החברות אסתי לאודר בישראל מסר כי "המטרה של הפרוייקט היא אחת והיא חשובה מכל: להזכיר לכל הנשים בישראל, כי בדיקה מוקדמת מצילה חיים. הפרוייקט השנה מאפשר לנשים ולגברים ללכת עם חולצה שתהווה באופן סטייליסטי ואופנתי תזכורת לבדיקה שמומלץ לקיים. בנוסף, כל מי שיקנה את החולצה ירגיש שותף לפעילות האגודה למלחמה בסרטן באמצעות התרומה שתועבר בשמו".

מירי זיו - מוארת בורוד 


לדברי מירי זיו, מנכ"ל האגודה למלחמה בסרטן, " האגודה למלחמה בסרטן מובילה את המאבק בסרטן השד בכל החזיתות, החל ממחקר, קידום דרכי המניעה, הגילוי המוקדם, ועד שיפור דרכי הטיפול והשיקום של החולות והמחלימות. 

החל מאוקטובר 2014, קמפיין BCA העולמי של אסתי לאודר:
  • יגיע למיליוני בני אדם בעולם עם המסר מציל החיים של ניתוב תשומת הלב הציבורית ממודעות לפעולה.
  • יגייס 5 מיליון דולר לתמיכה במחקר, חינוך ושירותים רפואיים הקשורים לסרטן השד ברחבי העולם.
  • יפנה את תשומת הלב הציבורית לחשיבות של גילוי מוקדם ובריאות השד באמצעות עלוניי הסברה, אתר BCAcampaign.com ו- Facebook.com/BCAcampaign, טוויטר - @BCAcampaignואינסטגרם@BCAcampaign ובאמצעות חלוקת סרטים ורודים בדלפקים של מותגי אסתי לאודר בכל העולם.
  • יציע מוצרי "סרט ורוד" ברחבי העולם באמצעות מותגי הטיפוח, האיפור והבישום של אסתי לאודר במטרה לעורר מודעות ולגייס תרומות למחקר.
  • יאיר מונומנטים ברחבי העולם באור ורוד וזוהר על מנת להעלות מודעות לבדיקה המוקדמת לסרטן השד.

מידע נוסף
קמפיין המודעות לסרטן השד של אסתי לאודר (BCA) מוקדש להבסת סרטן השד באמצעות חינוך ומחקר רפואי. למידע נוסף, בקרו ב-www.bcacampaign.com והצטרפו לעמוד שלנו בפייסבוקwww.facebook.com/bcacampaign

אתר האגודה למלחמה בסרטן: http://www.cancer.org.il/
דף הפייסבוק של האגודה: https://www.facebook.com/profile.php?id=100003980285787&fref=ts

כמי שנמצאת בדרגת סיכון ראשונה, הלכתי השנה להיבדק ואף הופניתי ליעוץ גנטי. ממליצה: ללא הסטריה אלה בהתאם לגיל והמלצת רופא - אם צריך - לכנה להיבדק. לדעתי מעניק שקט נפשי והכוונה.  






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה