20 בספטמבר 2014

LANCOME LOVER


עובר יום ועוד יום ועדיין אני מדביקה פערים, אז קבלו את כוכבי הקיץ מבית LANCOME :





Miracle Air de Teint

אף על פי שיש לי מייקאפ מנצח משל לנקום, Teint Idole Ultra 24H שאני יודעת שלא אוותר עליו, מייקאפ חדש תמיד יסקרן וילהיב וכשההבטחה היא למייקאפ נוזלי המטשטש פגמי עור למראה עור טבעי, זוהר וקורן בגימור מאט, ההולם לקיץ יסקרן כפליים, אומר ומקיים.

Miracle Air de Teint, מרגיש לי על העור כמו פיה מרפרפת, מלטף את העור ממש כמו משי. מגיע עם טפטפת, דליל מאוד, מרגיש כל כך טבעי וקליל על העור. הפנים נראות רעננות ונשמר מראה מאט, וזה לא פשוט בלחות הקיץ הישראלית. העור שלי נראה נהדר, קורן וזוהר, אם כי גוון 3 שהתקבל לסקירה כהה עבורי. התחושה אורירית, הכיסוי לא די בו לכתמי הפיגמנטציה שלי. הוא קל ומתאים לעור מושלם המחפש מראה טבעי של קיץ. 




מגיע עם SPF15.  בארץ ישנם  8 גוונים, אל תבחרנה את הוון על פי סדרה אחרת מבית לנקום, כדאי להתנסות. דבר היצרן על עמידות 12 שעות, עלי אחרי שש שעות לערך התחיל להעלם, מהמרת שלקראת הסתיו יממש את הבטחת שתים עשרה שעות.





Lip Lover


ידוע בציבור ששפתונים עושים לי חלושס.  קנקן כסוף משגע ובנוכחות מנצחת לגוון הורוד עוד יותר.
קולקציית גלוסים חדשה בעלת קסם של שם, ללא ספק בשפה זרה זה נשמע יותר זוהר. "מאהב השפתיים"
לחות של באלם וברק, פיגמנט עז הניתן לבניה בשכבות וברק. מבעד ל"חלונית" ניתן להבחין בגוון השפתון שזה מאוד נוח.






התלהבתי מהאריזה "נסגר בקליק". לגלוס ריח מתקתק, קחו בחשבון  אם למישהי זה מפריע. נעים מאוד על השפתיים, מראה של שפתון, שכן הפיגמנט בעל נוכחות, הייתי קוראת לו "סופר גלוס" והברק מושלם ללא דביקות. מצאתי את עצמי משחקת בו כל הזמן ו "מסרבת" להכניסו לתיק כי האריזה כייפית לא פחות מהגוון עצמו. האפליקטור מעוצב למשיחה מדוייקת של מתאר השפתיים. לכסות את כל השפה במשיחה אחת. אם תשאלו אותי - לא צריך מראה.





הקולקציה נותנת מקום לכל גוון של ורוד החל מ 313 Rose Ballet העדין וכלה ב Lip Lover 337  השפתון שאני דגמתי. אם תשאלו אותי, כוכב הקולקציה תמיד יהיה זה שנושא את שמה.

"מאהב השפתיים" בתרגום לעברית הוא שילוב מושלם בין גלוס לשפתון באריזה קומפקטית ואידיאלית לנשיאה בתיק, עם כפתור פתיחה/סגירה מדליק, בגוון שיתחיל לכן כל יום בורוד, אצלי זה עובד ;)




ARTLINER 24H

הארטליינר של לנקום קיבל פנים חדשות. אייליינר נוזלי, עמיד ל24 שעות, גוונים עזים בפורמולה חדשה לפיגמנט עז וברק, עמיד במים ואינו נוזל או נמרח, ממש כך




ככל שעוברות השנים אני לומדת שאיליינר הולם לי ועדיין ידי אינה קלה בציור קו נאה ואני נדרשת לתקן פה, לעבות שם ונוצר קו די עבה. החדש של לנקום בעל עמידות נהדרת (בדוק) מכחול דק וגמיש לשרטוט קו מדויק, כך שגם העבה שלי יוצא מספיק דק ומה שהכי אהבתי: הושקו  גוונים חדשים מסוג אלה שירימו את האיפור בשניה. סקסי, זוהר ואפילו לוהט, לארץ הביאו רק 6 וחבל,הייתי שמחה לראות פה גם את הסגול ואת הזהב. יש קץ' - המחיר מעל 200 שקלים, ולכן אני בעד לנשום אחרי התלהבות ראשונה ולבחור בגוון שתשתמשנה בו הכי הרבה, עבורי למשל, בעפרון לתיחום זה יהיה בד"כ חום ובצבעוניים שובבים יהיה טורקיז או ירוק שמחמיא לעיניי בחום/דבש (לא רק) ועושה לי טוב בעיניים. גילוי נאות: אחרי שגיליתי את אחיו התאום של הארטליינר בלוריאל, מקווה שגם  24H הצבעוניים יגיעו לשם, שאז המחיר פחות קשה לכיס ואפשר גם לקנות שניים. 6 גוונים: טורקיז, כחול, אפור כסוף, ירקן, אפור כהה ושחור.




כמו תמיד משלמים בהסרה, צריך מסיר איפור יעודי וקצת מאמץ, שווה!

ואתן מי "המאהב" שלכן לבית לנקום? שתפו















4 תגובות:

  1. קיבלתי דוגמית קטנטנה ומתוקה של ה-Lip Lover ואהבתי!

    המייקאפ מסקרן.


    תודה, סקירה נפלאה! ♥

    השבמחק
  2. זו הבעיה עם דוגמיות מוצלחות - עושות חשק למקור
    תודה יקירה, ממך זו סופר מחמאה, הלו את הבלוגרית הראשונה שקראתי :)

    השבמחק
  3. מסקרן! המייקאפים שלהם לרוב טובים לי, מעניין אם גם החדש יתאים.
    הגוון של השפתון משגע!

    השבמחק
  4. מאמינה שממש תאהבי, אם כי דרגת הכיסוי קלה. הגלוס בעל כיסוי יפה ולא דביק שזו מעלה אדירה

    השבמחק