17 בספטמבר 2014

בשמים של חג



כמיטב המסורת חגי תשרי מזמינים פוסטים יותר מרוכזים, מתנות לנו ולסובבים. וכך יצא, פוסט אחד לאוסף בשמים ונוסף כאן לשאר פינוקים.

שנת תשע"ד לא הייתה קלה מכל הבחינות. למדינה שלנו ולאזרחיה ככלל ולי במשפחה בפרט וכך הברכה "שתהה שנה טובה מקודמתה" מכילה בתוכה את כל שאפשר לאחל לי, לכם ולמדינה





 CLASSIQUE - BELLE EN CORSET 

20 שנים ליצירת הניחוח האייקוני של מעצב העל ז'אן פןל גוטייה, מזמין לומר "איך שהשנים עוברות מהר" באותם זמנים בניחוח  העוצמתי של קלאסיק הבושם המקורי לא עמדתי, הוא היה חזק מאוד עבורי. בעיצוב הבקבוק הסקסי והנשי כמו כולן התאהבתי מייד. מהדורה מוגבלת בהשראת איימי ווינהס הזמרת המדהימה אייני ווינהאוס אשר מתה באופן טרגי ונכנסה אף היא ל "מועדון ה 27" . כל שיריה באייפוד, הצלצול באייפון הוא REHAB. עתה מושק בארץ, אותו הניחוח בבקבוק המחוך, אשר יצר בהומ'אז לתצוגת אביב קיץ 2012 עת העלה כלה לבושת סטרפלס המדמה באיפור ובמראה את איימי ווינהס שהעריץ את קולה. 

תווים עליונים - הדרים, אניס, אגס תווי הלב - איריס, סחלב, ילנג ילנג תווי הבסיס - אמבר וניל ומושק E.D.T

הניחוח שלפני שנים היה עבורי "טו מאץ" כעת קסם לי עד מאוד, בעל עוצמה, נוכחות נשית ועמידות של שעות רבות. גם אם נקודה אחת היא לזכותו הבקבוק - פריט אספנים מושלם ללא ספק כל שאר התשע הם לבושם האייקוני הנהדר.







My BURRBERRY

מסתבר שההשראה לשמו של הלק החדש לבית ברברי מקורה בכינוי החיבה של נשים למעיל הטרנ'ץ של המותג. ולא בכדי, עיצוב הבקבוק היחודי ששבה את ליבי מדמה את המעיל - פקק בצבע בז' ככפתור המעיל, ולצוארו סרט מבד המעיל בבז' אף הוא. שמנה לב הוא מושק אצלנו במקביל להשקה העולמית.

תווי הבסיס - אפונה ברגמוט ומנדרינה, תווי הלב - גרניום ופריזיה ותווים עליונים - פצ'ולי וורדים E.D.P


אני חובבת בשמים פרחונים מתוקים ופה יש גם בו טוויסט שפותח את הנשימה ומייחד אותו לישור קו עם הבקבוק המיוחד. ואם לא טרנץ', אז לפחות בושם My Burrberry לחג.




 killer Queen - ROYAL REVOLUTION

בושם תכול מלכותי בסדרת "killer queen"נחת על שולחני וזו אהבה מנשימה ראשונה "...לאמץ אתה הרעיון שיופי ובטחון פנימי יכולים לבוא יחד כדי להפוך לנשק הסודי שלך" כך קייטי פרי על ROYAL REVOLUTION ואנוכי הייתי שמחה לפגוש את "האף" מאחורי הבושם ולהודות לו כאילו יצר את הניחוח עבורי לפי חומציות עורי. הבקבוק המקסים כאבן ספיר אלגנטית בגוון תכול חזקף פקק בגוון מתכת בהשראת השריון עם הסמל המלכותי המרמז ל"מלכת הפופ" קייטי םריף כך דבר היצרן - אני אומרת בקבוק יפיפיה במראה יוקרתי שאילו היה אפשר להעמידו במקום להניח בשכיבה היה מושלם, זה בקבוק שלא תעברו על פניו אלה תושיטו יד מהתלהבות/סקרנות.

תווים עליונים - פרזיה וורודה ורימון, תווי הלב - אלמוג, פרחי תפוז, ויסמין ותווי הבסיס -  עור, מושק, סחלב ווניל E.D.P

נדמה כי הסחלב הוא שמושך אותי, מזכיר לי את סיכת הפרח שנהגו להוסיף לנו לשמלה עת יצאנו לאירוע משפחתי חגיג, על עורי הריח מתגבר, מקבל מחמאות אינסוף מהסביבה ואם כי העמידות קצרה יחסית 4-5 שעות מפתה לגמרי. בעת ביקורכן בפארם, חייבות לעצמכן להריח אותו.



 ROCK! by SHKIRA

ובאם בזמרות עסקינן, השקה - שקירה. אמרתם שקירה אמרתם רקדנית, אמרתם סקסית להפליא ובראש ובראשונה זמרת שעשתה את דרכה לטופ בנחישות. אהבתי את הבקבוק מעוצב כגיטרה. בושם סקסי שאמור לרגש ולהרקיד אתכם כאילו עוד רגע אתן בעצמכן על הבמה. 

תווים עליונים - ברגמוט לימון ומנדרינה, תווי הלב - פסיפלורה, פריחת תפוז ויסמין ותווי הבסיס פצ'ולי ענבר וארז E.D.T

הייתי מגדירה אותו כבושם לראש צעיר, זה לא הבושם שאזליף עלי כשאלבש שמלה שחורה. מזכיר לי את הלהיט האהוב שלה - Underneath Your Clothes למרות שהוא בלדה, בגלל הסקסיות שבו, אלא בושם רוקיסטי סקסי ליציאה לבילוי של ריקודים וכיף. מלא נוכחות, יסובבו אחריכן את הראש כשתשאירו שובל שלו ויש לי כבר שורה של צעירות שעומדות בתור בתקווה שאוותר עליו. 



UNCOVER

ויש גם בושם משלנו לבושם משלנו? המותג המתחדש בבושם בנוזל הורוד המשתקף ממנו - שיחוק אמיתי, ובריח הנשי עדין ולא משתלט עבור מי שמתחבבת בושם מתוק מתובל מאסק.


תווים עליונים - פלפל ורוד, פחרות יער תוויהלב - ורד, יסמין וסיגליות ותוו בסיס - מאסק ופאצ'ולי E.D.P

קנה אותי הבקבוק בעל הקווים העגולים ובו הנוזל הורוד, אהבתי את הניחוח, עדין ולא משתלט, בעל עמידות של 7-8 שעות, אני תמיד טוענת שהעולם שייך לצעירים ומן הסתם הבושם יתחבב על צעירות.

ואם אתן משוטטות במחלקת הבשמים אל עוד תפספסו שניים מוצלחים:



Lady million - EAU MY GOLD

הראשון הנפלא הינו הניחוח של הליידי המוזהבת לבית פקו ראבן, הבושם אותו סקרתי פה  E.D.T מתוק ונשי אך לא משתלט. בקבוק יפיפה וניחוח נהדר.




FLOWER IN THE AIR

אמנם הושק בארץ זה מכבר ,אבל עוד קריטריון להצלחה הוא כשאני מגלה שהבושם שלי נדד לפתע לחדרה של היורשת הצעירה.  בקבוק בעל מכסה מעוגל ועליו הפרג המוער, גרסא קלילה ליום יום, נשית ומשכרת.

תווים עליונים - אשכולית ורודה ואגס, תווי הלב - ורדים, פרזיה ותו הבסיס - מוסק לבן. E.D.T

זה הבושם בהא הידיעה להתחיל איתו את הבוקר.


ומן הסתם אתן מכירות אותי ולא אסיים בלי ניחוח לשותף, ללבן, או לכל מי שתרצינה לפנק



L'HOMME IDEAL 

לא יודעת איך עבורכן, אבל שמות מאוד משמעותיים בעיני. שם הבושם אוצר בתוכו הומור והבטחה כאחד ;) אידאל הוא משהו נשגב שרובנו שואפים אליו, אך מבינים את הפרופוציה במה שאפשר "לקבל" באמת בחיים.

מותג היוקרה גרלן יצר ניחוח שהותיר אותי נלהבת מתמיד מבושם גברי, ניחוח חזק דומיננטי, שמציף זכרונות של רומנטיקה ורגעים של כיף בזוגיות. בקבוק רבוע וכבד מצופה מסגרת מט שחורה, מכסה שחור מעוגל במרכז איור בהשראת קוד QR גרפי לסריקה.

תווים עליונים - הדרים, רוזמרין ופריחת תפוז, תוי הלב - שעועית שקדים וטונקה, ווניל ותווי בסיס - עור, טיבר וארז. E.D.T

עמידות נהדרת של שעות רבות, כמו במציאות גם בפנטזיה, אפשר לשאוף לאידיאל,. השותף שבד"כ אינו מסתכל בקנקן,  התלהב מאוד מהמראה העדכני של הבקבוק בעוד אני מזמרת לו את אידאל הניחוח. טיפ קטן, סבלנות של 1/2 שעה + בתחילה תועיל שכן האידאל האמיתי מגיע אח"כ. הבושם נשא חן בעיני עד מאוד ובלי ידיעתו אני זוממת שותפות ;).



  NUIT D'ISSEY

מעצב העל איסי מיאקי השיק את NUIT שם הבושם הולם לניחוח העשיר ולעיצוב בקבוק הזכוכית השחור מעוצב יפה ונוח מאוד לאחיזה, כמו גם לאכסון שכן הוא צר וארוך. 2 גוונים לשחור, מכסה מט ובקבוק מבריק. השותף "מחסל" בשמים שכן הוא משתמש בהם יום יום לאחר הגילוח כ"אפטר שייב". NUIT התגלה כניחוח גברי מנצח, הסיט הצידה את כל הבשמים במדף והתחבב על שנינו. בהחלט תגלית השנה בתחום השקות הבישום הגברי בארץ.

תווים עליונים - ברגמוט ואשכולית, תווי הלב תבלינים ועץ ותווי הבסיס - פצ'ולי קטורת וטונקה. E.D.P

NUIT שונה מבשמים אחרים של מיאקי. הוא בעל נוכחות גברית מובהקת, חזק אך לא מריר, וגם לא משתלט. הרחנו בשמים גבריים בסגנון שלו אבל לא כמוהו.  הוא מיוחד במינו שכן העמידות שלו היא אינסופית. ממש כך. משבע בבוקר ועד חצות עדיין יכולתי "להסניף" את הניחוח מצוארו של השותף ובדקתי יותר מפעם אחת ;)  ובמיוחד בעונת הקיץ זה מדהים! 

אשר למחירים, ערב חג יש מבצעי השקה נפלאים, שוטט, השוו ותהנו

ואתן? מתמקדות בבושם אחד או חובבות מדף בשמים? שתפו

3 תגובות:

  1. מירי יקרה, אני לא חשבתי שהניחוח הוא "רק לבנות נוער" ואם היא חביבה עלייך לבטח כדאי לקפוץ ולהריחו. עלי הוא "מדהים" לא פחות ונוער אני מזמן כבר לא, קצת אולי הילדים שלי. מקסימום לא יפיל אותך, סומכת עלייך שתבזבזי על משהו אחר. שנה טובה יקירה :)

    השבמחק
  2. בתור אחת שלא חובבת ומתחברת לקייטי פרי הזמרת וגם אני כבר מזמן לא בקטגוריית ה"נוער", אני מאוד נהנית מהבושם הזה. נכון שהמיתוג נועד לחבר'ה הצעירים, אבל הריח בהחלט חזק גם במגרש הבוגר יותר...

    השבמחק
  3. ניחוח נהדר ולמען הפרוטוקול, יש הבדל בין נוער לצעיר ויש גם צעיר בגוף, צעיר בגיל, צעיר בנפש ;) הוא הרבה יותר ממה שציפיתי ואני מתענגת עליו

    השבמחק